Τετάρτη 08 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Αυτός είναι ο νέος V6 κινητήρας 1,6 λίτρων της Renault F1

Αυτός είναι ο νέος V6 κινητήρας 1,6 λίτρων της Renault F1

Tην έκθεση Air Show, στο Παρίσι, επέλεξε η Renault για την επίσημη παρουσίαση -και ηχητικά- του νέου κινητήρα της V6 turbo 1,6 λίτρων, ο οποίος προορίζεται για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2014.

Πληθώρα στοιχείων και ηχητικό ντοκουμέντο του νέου κινητήρα της που προορίζεται για το πρωτάθλημα της Formula 1 το 2014, παρουσίασε σήμερα 21 Ιουνίου, επίσημα η Renault Sport F1.

Το νέο μοτέρ, με ονομασία Energy F1 V6, θα χρησιμοποιούν σίγουρα η Red Bull και η Toro Rosso και εκτός απροόπτου και η Lotus.

Με συνδυασμό υπερυσμπιεστή καυσαερίων (turbo) και μηχανικού κομπρέσσορα, το μοτέρ θα αποδίδει περίπου 600 ίππους και με την βοήθεια του συστήματος ανάκτησης ενέργειας (ERS) η ισχύς θα αυξάνεται στους 760 ίππους. Το ERS θα εκμεταλλεύεται την ενέργεια που παράγεται στη διάρκεια του φρεναρίσματος, αλλά και τη θερμότητα που εκπέμπουν οι εξατμίσεις.

Μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στον τομέα της κατανάλωσης. Ο Renault Energy F1 V6 είναι πιο οικονομικός, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της γαλλικής εταιρείας, θα απαιτεί 35% λιγότερο καύσιμο για έναν αγώνα σε σχέση με έναν σημερινό κινητήρα. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του Renault Energy F1 V6 ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2011.

Για το 2014, κάθε πιλότος θα έχει στη διάθεσή του πέντε κινητήρες για όλη την αγωνιστική σεζόν. Τα επόμενα χρόνια, ο στόχος είναι ο αριθμός να μειωθεί στους τέσσερις κινητήρες ανά πιλότο για κάθε πρωτάθλημα.

Ο ήχος του νέου κινητήρα μάλλον θα είναι το πλέον αμφιλεγόμενο στοιχείο στη Formula 1 από την επόμενη σεζόν. Αυτό το αναγνωρίζουν και οι υπεύθυνοι της Renault, κρίνοντας από τη δήλωση του επικεφαλής της εξέλιξης, Rob White.

«Ο ήχος θα εξακολουθήσει να είναι δυνατός. Μπορείς να ακούσεις το turbo όταν ο πιλότος αφήνει το γκάζι. Σίγουρα κάποιοι θα νοσταλγήσουν τον ήχο που παρήγαγαν οι κινητήρες προηγούμενων εποχών, συμπεριλαμβανομένων και των V8 που έχουμε τώρα, αλλά ο ήχος των νέων μοτέρ είναι απλώς διαφορετικός.

Είναι σαν να σε ρωτούν αν σου αρέσουν οι Motorhead ή οι AC/DC. Είναι ζήτημα γούστου. Και οι δύο συναυλίες είναι το ίδιο θορυβώδεις».

auto.in.gr

Sports in

Η αποκάλυψη του Ιωάννη

Ο Παπαπέτρου ήταν ο παίκτης-κλειδί στη σειρά με τη Μακάμπι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 08 Μαϊου 2024