Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
GP Γερμανίας 2013: Νίκη για τον S. Vettel, με δύο Lotus στο βάθρο

GP Γερμανίας 2013: Νίκη για τον S. Vettel, με δύο Lotus στο βάθρο

Ο S. Vettel πήρε την πρώτη του νίκη στο Grand Prix της Γερμανίας. Δεύτερος ήταν ο Kimi Raikkonen και τρίτος ο Romain Grosjean.

Σπουδαία νίκη σε ένα συναρπαστικό σε εξέλιξη Grand Prix, πήρε ο S. Vettel στη Γερμανία. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Kimi Raikkonen, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Romain Grosjean που άντεξε την πίεση του F. Alonso.

Η κακή εκκίνηση του L. Hamilton, του στέρησε δύο θέσεις μόλις στην πρώτη στροφή του αγώνα. Οι S. Vettel και M. Webber πέρασαν εύκολα τον Βρετανό, που βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο.

Ο Ν. Rosberg από την 11η θέση δεν μπόρεσε να κερδίσει τίποτε. Ο F. Massa ανέβηκε μία θέση, ενώ πιο εντυπωσιακός από όλους ήταν ο S. Perez που κέρδισε τέσσερις θέσεις. Η πρώτη σημαντική εξέλιξη του αγώνα ήταν η εγκατάλειψη του F. Massa μόλις στον τέταρτο γύρο.

Ο Βραζιλιάνος, όπως δήλωσε μέσω του team radio, καθώς κατέβαζε σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων, έσβησε ο κινητήρας του. Όσοι ξεκίνησαν με τη μαλακή γόμα, επισκέφθηκαν γρήγορα τα pits. Οι πρώτες αλλαγές ελαστικών έγιναν μόλις στον πέμπτο γύρο.

O L. Hamilton δεν είχε καλό ρυθμό και στον έβδομο γύρο μπήκε στα pits για να βάλει τη μέση γόμα. Δύο γύρους αργότερα, το ίδιο μπήκε να κάνει και ο M. Webber. Όμως, ο πίσω δεξιός τροχός δεν βίδωνε. Ο Αυστραλός ξεκίνησε και λίγα μέτρα παραπέρα ο τροχός έφυγε και χτύπησε έναν εικονολήπτη, χωρίς ευτυχώς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.

Ο αγώνας τoυ M. Webber καταστράφηκε. Γύρισαν πίσω το μονοθέσιό του, έβαλαν κανονικά τον τροχό αλλά επέστρεψε στην πίστα τελευταίος.

Ο N. Rosberg αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ελαστικά του. Δεν έβρισκε πρόσφυση και ο ρυθμός της Mercedes δεν είχε καμία σχέση με αυτόν στις ελεύθερες δοκιμές.

Ο F. Alonso με τη μέση γόμα προσπάθησε να πάει όσο πιο μακριά μπορούσε, χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα. Αυτός που έκανε την έκπληξη ήταν ο R. Grosjean. Κράτησε περισσότερο από όλους τη μέση γόμα και όταν έκανε το pit stop του, βγήκε δεύτερος με μικρή διαφορά από τον S. Vettel και με καλύτερο ρυθμό από τον Γερμανό πιλότο της Red Bull.

O L. Hamilton αντιμετώπιζε κι αυτός πρόβλημα με τα ελαστικά του. Ο Kimi Raikkonen τον πέρασε και ο Βρετανός έχανε συνεχώς έδαφος.

Τα πάνω κάτω στον αγώνα ήρθαν όταν η Marussia του J. Bianchi έμεινε από βλάβη στον κινητήρα. Το μονοθέσιο ακινητοποιήθηκε στο γρασίδι της πίστας και ο Γάλλος βγήκε από το μονοθέσιο. Όμως, λόγω της κλίσης του εδάφους, η Marussia κύλισε προς τα πίσω και βρέθηκε ακυβέρνητη στην πίστα.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε αμέσως την εμφάνισή του και όλα τα δεδομένα άλλαξαν. Σχεδόν όλοι μπήκαν στα pits για να αλλάξουν ελαστικά. Όταν ο αγώνας συνεχίστηκε, ο πλέον ευνοημένος ήταν ο M. Webber που από τελευταίος, κέρδιζε από δύο θέσεις σε κάθε γύρο.

Μετά και τα τελευταία pit stop, oι K. Raikkonen και F. Alonso ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική, βρέθηκαν να οδηγούν τον αγώνα. Και οι δύο σκόπευαν να αλλάξουν από μέση σε μαλακή γόμα, δέκα γύρους πριν από το τέλος.

Όντως έτσι έγινε και μετά την αλλαγή βρέθηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, με πλεονέκτημα όσον αφορά το ρυθμό τους. Ο Κ. Raikkonen έφτασε εύκολα τον team mate του και τον πέρασε. Είχε δύο δευτερόλεπτα μπροστά του τον S. Vettel.

O F. Alonso με αχρησιμοποίητα ελαστικά είχε ακόμη καλύτερο ρυθμό, όμως ο R. Grosjean δεν φάνηκε να τα παρατάει εύκολα. Κατάφερε να κρατήσει πίσω του τη Ferrari του Ισπανού, τη στιγμή που στην κορυφή ο S. Vettel οριακά κατάφερε να διατηρήσει τη διαφορά του από τον K. Raikkonen.

Στην πέμπτη θέση και σίγουρα όχι ευχαριστημένος, ήταν ο L. Hamilton. Η πολύ καλή διαχείριση της φθοράς των ελαστικών από τον J. Button τον έφερε στην έκτη θέση, ενώ πίσω του με ηρωική προσπάθεια τερμάτισε ο M. Webber.

Ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική από τον team mate του, ο S. Perez ήταν όγδοος, ενώ απογοητευτική ήταν η ένατη θέση του N. Rosberg. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Nico Hulkenberg, ο οποίος παρά την μη ανταγωνιστική Sauber έδωσε εντυπωσιακές μάχες.

Grand Prix Γερμανίας 2013: Τα αποτελέσματα του αγώνα

Οδηγός Ομάδα Χρόνος

1Sebastian VettelRed Bull
2Kimi RaikkonenLotus+1.0
3Romain GrosjeanLotus+5.8
4Fernando AlonsoFerrari+7.7
5Lewis HamiltonMercedes+26.9
6Jenson ButtonMcLaren+27.9
7Mark WebberRed Bull+37.5
8Sergio PerezMcLaren+38.3
9Nico RosbergMercedes+46.8
10Nico HulkenbergSauber+49.8
11Paul di RestaForce India+53.7
12Daniel RicciardoToro Rosso+56.9
13Adrian SutilForce India+57.7
14Esteban GutierrezSauber+60.1
15Pastor MaldonadoWilliams+61.9
16Valtteri BottasWilliams+1 γύρος
17Charles PicCaterham+1 γύρος
18Giedo van der GardeCaterham+1 γύρος
19Max ChiltonMarussia+1 γύρος

auto.in.gr

Sports in

Μπαρτζωκας: Τι έλεγε για τον ΜακΚισικ στις 8/11 – Ποσό δικαιώθηκε έξι μήνες μετά (vid)

Τα λόγια του Γιώργου Μπαρτζώκα είχαν ως αποτέλεσμα την συγκεκριμένη εικόνα του Σακίλ ΜακΚίσικ στην σειρά με την Μπαρτσελόνα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024