Παρασκευή 17 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
GP Abu Dhabi 2013: Θρίαμβος για S. Vettel και Red Bull

GP Abu Dhabi 2013: Θρίαμβος για S. Vettel και Red Bull

H απόλυτη κυριαρχία του S. Vettel και η ανωτερότητα των Red Bull που με τον M. Webber έκανε το 1-2 ήταν το κύριο χαρακτηριστικό στο Grand Prix του Abu Dhabi. Τρίτος ο N. Rosberg.

Σε έναν αγώνα με μικρό ενδιαφέρον στην κορυφή αλλά πολλές μάχες στις πιο πίσω θέσεις, ο S. Vettel πήρε ακόμη μια εύκολη νίκη, την έβδομη συνεχή στη φετινή σεζόν.

Ο M. Webber που είχε την pole position τερμάτισε δεύτερος, 30 δευτερόλεπτα πίσω από τον team mate του και ο N. Rosberg ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Ο R. Grosjean συνέχισε το εντυπωσιακό σερί των εμφανίσεών του καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση.

Με καλή στρατηγική, ο F. Alonso πέρασε πέμπτος από την καρό σημαία, έχοντας δώσει ωραίες μάχες στο δεύτερο μισό του αγώνα. Ο P. D. Resta με στρατηγική ενός pit stop κατετάγη έκτος αφού με πολύ κόπο κράτησε πίσω του τον L. Hamilton.

Με μια στρατηγική που θα εγείρει πολλά ερωτήματα, ο F. Massa ήταν στην όγδοη θέση. Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari προπορευόταν στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα από τον team mate του. Ωστόσο στο τελευταίο pit stop συνέχισε με μέση γόμα κάτι που του κόστισε σε θέσεις, ενώ ο F. Alonso με μαλακή.

Tην πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο S. Perez ο οποίος στον τελευταίο γύρο πέρασε τον A. Sutil.

H μοναδική αλλαγή στο grid της εκκίνησης ήταν η ποινή που δέχτηκε ο Kimi Raikkonen. Σε τεχνικό έλεγχο που έγινε στο μονοθέσιό του οι αγωνοδίκες έκριναν ότι το πάτωμα της Lotus δεν ήταν σύμφωνα με τις τεχνικς προσδιαγραφές της FIA στο θέμα της ακαμψίας. Έτσι, ο Φινλανδός υποχρεώθηκε να εκκινήσει τελευταίος.

Η εικόνα στην κορυφή ξεκαθάρισε από τα πρώτα μέτρα του αγώνα. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull πέρασε εύκολα τον team mate του και άρχισε να ανοίγει τη διαφορά του. Ο M. Webber έχασε τη θέση του και από τον N. Rosberg που πέρασε δεύτερος.

Η ατυχία του K. Raikkonen ολοκληρώθηκε στην πρώτη στροφή όπου είχε επαφή. Το σύστημα διεύθυνσης έσπασε και ο Φινλανδός εγκατέλειψε πρόωρα τον αγώνα. Επαφή είχε και ο J. Button με αποτέλεσμα σπασμένη πίσω αεροτομή.

Ο Βρετανός μπήκε στα pits για τις απαραίτητες αλλάγές, χάνοντας όμως πολύ χρόνο από την αρχή του αγώνα.

Η πρόβλεψη της Pirelli έκανε λόγο για ένα pit stop, κάτι που ωστόσο φαινόταν δύσκολο. Αρκετοί ήταν οι πιλότοι που άλλαξαν από μαλακή σε μέση γόμα σε λιγότερο από δέκα γύρους.

Ο S. Vettel ήταν καταιγιστικός. Με αργό ρυθμό φθοράς και ταχύτατα περάσματα είχε δημιουργήσει διαφορά πάνω από δέκα δευτερόλεπτα από τη Mercedes του N. Rosberg. Μάλιστα, ο Γερμανός κατάφερε να κρατήσει τη μαλακή γόμα για 14 γύρους.

Λίγο περισσότερο άντεξαν τα ελαστικά του F. Alonso καθώς μπήκε στα pits για αλλαγή στον 17ο γύρο. Ο L. Hamilton που είχε αλλάξει γρήγορα σε μέση γόμα, βρέθηκε πίσω από τον E. Gutierrez. Έχασε πολύ χρόνο πίσω του καθώς δεν μπορούσε να προσπεράσει.

Κάπου εκεί έχασε τις ελπίδες του για παρουσία στο βάθρο. Ο F. Massa δείχνοντας πάλι εντυπωσιακή μαχητικότητα, είχε κερδίσει αρκετές θέσεις, ενώ με διαφαινόμενη στρατηγική ενός pit stop θα μπορούσε να κερδίσει κι άλλες.

Ο ρυθμός του A. Sutil δημιούργησε ένα «τρενάκι» στο οποίο έγιναν ωραίες μάχες. Η πιο αξιοσημείωτη ήταν αυτή των δύο Ferrari. Ο F. Alonso δεν μπορούσε να περάσει τον team mate του.

Η ομάδα κάλεσε στα pits τον Βραζιλιάνο βάζοντάς του τη μέση γόμα. Λίγο αργότερα, στα pits μπήκε και ο Ισπανός συνεχίζοντας όμως με τη μαλακή γόμα και απέκτησε προβάδισμα στο ρυθμό του.

Ωστόσο, ο F. Alonso βγαίνοντας από τα pits είχε ένα αγωνιστικό συμβάν με τους J.E. Vergne και F. Massa, καθώς πάτησε εκτός πίστας για να περάσει μπροστά από την Toro Rosso. Oι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι θα ερευνήσουν την υπόθεση μετά τον αγώνα.

Ο Ν. Ηulkenberg έκανε πολύ καλό αγώνα, ωστόσο έχασε θέσεις επειδή δέχτηκε ποινή διέλευσης από τα pits, καθώς σε pit stop που είχε κάνει, βγαίνοντας στο pit lane παρολίγο να είχε επαφή με τον S. Perez.

O M. Webber κέρδισε μία θέση μετά τον 20ο γύρο, όταν η φθορά στα ελαστικά του N. Rosberg δεν του επέτρεπαν να αμυνθεί περισσότερο.

Ο R. Grosjean δεν απείλησε ούτε απειλήθηκε και κράτησε εύκολα την τέταρτη θέση. Ο J. Button φάνηκε να εγκαταλείπει την προσπάθειά του μετά την επαφή που είχε στην εκκίνηση του αγώνα. Έμεινε στη δωδέκατη θέση, πίσω από τη Williams του P. Maldonado.

Grand Prix Abu Dhabi 2013: Τα αποτελέσματα του αγώνα

Οδηγός Ομάδα Χρόνος

1Sebastian VettelRed Bull
2Mark WebberRed Bull+30.8
3Nico RosbergMercedes+33.6
4Romain GrosjeanLotus+34.8
5Fernando AlonsoFerrari+67.1
6Paul di RestaForce India+78.1
7Lewis HamiltonMercedes+79.2
8Felipe MassaFerrari+82.8
9Sergio PerezMcLaren+91.1
10Adrian SutilForce India+93.2
11Pastor MaldonadoWilliams+95.9
12Jenson ButtonMcLaren+ 1 γύρο
13Esteban GutierrezSauber+ 1 γύρο
14Nico HulkenbergSauber
15Valtteri BottasWilliams+ 1 γύρο
16Daniel RicciardoToro Rosso+ 1 γύρο
17Jean-Eric VergneToro Rosso+ 1 γύρο
18Giedo van der GardeCaterham+ 1 γύρο
19Charles PicCaterham+ 1 γύρο
20Jules BianchiMarussia+2 γύρους
21Max ChiltonMarussia+2 γύρους

auto.in.gr

Sports in

Η ΚΕΔ όρισε Πορτογάλο διαιτητή Β’ κατηγορίας στη Λεωφόρο – Elite στον «τελικό» του Κλεάνθης Βικελίδης

Με ξένους διαιτητές όλα τα ματς της τελευταίας αγωνιστικής των playoffs της Superleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 17 Μαϊου 2024