F1: Αντίθετος στις απαγορεύσεις των team radio o F. Massa
Τη διαφωνία του για τις απαγορεύσεις στην επικοινωνία ανάμεσα σε ομάδες και οδηγούς εξέφρασε ο F. Massa, θεωρώντας πως θα προκύψουν ζητήματα ασφαλείας.
Spotlight
-
Τραγική κατάληξη στο θρίλερ εξαφάνισης μοντέλου - Τι συνέβη πραγματικά στην Kaikan Kaennakam;
-
Μέση Ανατολή, Ουκρανία και… Κύπρος στο τραπέζι για Ερντογάν – Σταϊνμάιερ
-
Ποιος αριθμός λείπει; - Βρείτε τη λύση σε 10 δευτερόλεπτα και αποδείξτε πόσο μαθηματικό μυαλό έχετε
-
Όμηρος της Χαμάς εμφανίζεται σε βίντεο με ακρωτηριασμένο χέρι - «Οι IDF σκότωσαν 70 από εμάς»
Την αντίδραση των οδηγών έχει προκαλέσει η απόφαση της FIA να απαγορεύσει όλες τις οδηγίες που μεταφέρονται μέσω του team radio ή των πινακίδων στο pit wall και σχετίζονται είτε με την απόδοση του μονοθεσίου είτε με την απόδοση του οδηγού.
Μάλιστα ο Βραζιλιάνος οδηγός της Williams εξέφρασε τον φόβο του ότι από τις συγκεκριμένες απαγορεύσεις είναι πολύ πιθανό να προκύψουν και ζητήματα ασφαλείας.
«Για μένα είναι αστείο που αλλάζουν τον συγκεκριμένο κανονισμό σε αυτό το σημείο της σεζόν. Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή. Ίσως το αλλάζουν επειδή μιλούν με παλαιότερους οδηγούς περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε».
«Σε μερικούς τομείς νομίζω πως είναι σωστό. Αν η ομάδα σε ενημερώνει πως δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείς τόσο πολύ τα ελαστικά σου στη στροφή πέντε, γιατί τα χρησιμοποιείς περισσότερο σε σύγκριση με τον team mate σου, τότε αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα».
«Αλλά υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να κάνουμε μέσα από το μονοθέσιο και αν δεν τα κάνεις κινδυνεύεις να αυξήσεις τη θερμοκρασία των πίσω φρένων και επειδή η θερμοκρασία θα αυξηθεί τόσο πολύ θα ξεσπάσει φωτιά στο μονοθέσιο. Πιθανόν να οδηγήσει σε κάποιο ατύχημα».
«Έχουμε μια πολύ σύνθετη μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο που δεν σχετίζεται με τον οδηγό. Είδα περιπτώσεις, όπως όταν ξέσπασε φωτιά στο μονοθέσιο του Lewis. Aυτό μπορεί να επαναληφθεί αν δεν χρησιμοποιείς τις σωστές ρυθμίσεις».
«Αυτό δεν έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης, αλλά με την πολυπλοκότητα των ρυθμίσεων, δήλωσε ο F. Massa, προβλέποντας ότι η αντίδραση των οδηγών θα είναι ιδιαίτερα έντονη αν η FIA δεν γίνει πιο ελαστική ως προς την εφαρμογή των απαγορεύσεων στην επικοινωνία ανάμεσα στις ομάδες και τους οδηγούς.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις