Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o

«Βουτιά στο κενό» για τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον Αύγουστο με 7.167 ταξινομήσεις

Η γνωστή οικονομική κρίση σε συνδυασμό με την εξωπραγματική φορολόγηση των αυτοκινήτων, επιταχύνουν την πτώση της ελληνικής αγοράς δημιουργώντας νέα δεδομένα στον κλάδο.

Αξέχαστος θα μείνει στα στελέχη της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου αλλά και στους ιθύνοντες του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης ο Αύγουστος του 2010.

Οι 7.167 ταξινομήσεις καινούριων αυτοκινήτων που καταγράφηκαν το όγδοο μήνα του χρόνου, αποτελούν αρνητικό ρεκόρ τα τελευταία δεκατρία χρόνια, καθώς ποτέ άλλοτε μετά το 1998 δεν υπήρξε χειρότερη επίδοση.

Έτσι, οι συνολικές πωλήσεις την περίοδο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2010 ανέρχονται σε 117.237 μονάδες έναντι του μέσου όρου των 199.761 ταξινομήσεων την αντίστοιχη χρονική στιγμή της περιόδου 2004-2009.

Στην κορυφή των πωλήσεων για το παραπάνω διάστημα, βρίσκεται σταθερά η Toyota με 14.498 πωλήσεις και ακολουθούν η VW (10.772), η Opel (10.319), η Ford (8.339), η Hyundai (7.961), η Fiat (7.740), η Skoda (6.014), η Nissan (5.822), η Suzuki (5.627) και η Citroen (5.231).

Η, χωρίς προηγούμενο, κρίση που ταλανίζει την ελληνική αγορά αυτοκινήτου οφείλεται ασφαλώς στο δυσμενές περιβάλλον που έχουν διαμορφώσει οι οικονομικές εξελίξεις στη χώρα μας, στην αλλαγή πολιτικής των τραπεζών σε ό,τι αφορά την δανειοδότηση υποψηφίων αγοραστών αλλά και στις στρεβλώσεις που δημιουργεί η τριπλή φορολόγηση (ΦΠΑ – Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης – Φόρος Πολυτελείας) του προϊόντος «αυτοκίνητο» καθιστώντας το πανάκριβο χωρίς λόγο.

Πέρα δε από τις επιπτώσεις στον τομέα της απασχόλησης, όπου εκατοντάδες εργαζόμενοι μένουν διαρκώς χωρίς δουλειά, καταγράφεται μια γεωμετρικά αυξανόμενη υστέρηση των δημοσίων εσόδων από τις χαμένες πωλήσεις καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Οι εισηγήσεις που υιοθετήθηκαν και τα μέτρα που επιβλήθηκαν στην αγορά αυτοκινήτου διέψευσαν όσους πίστευαν ότι μέσω του συγκεκριμένου κλάδου -και σε συνδυασμό με την αύξηση της έμμεσης φορολογίας σε άλλα προϊόντα- θα διασωθούν τα δημόσια έσοδα.

Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός ότι το όποιο ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών έχει πλέον μετατοπισθεί στις τρεις μικρότερες κατηγορίες μοντέλων (A,B,C), δηλαδή τα αυτοκίνητα πόλης, τα supermini και τα μικρομεσαία, οι οποίες αθροιστικά καταγράφουν ποσοστό 76,7% επί του συνόλου της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.

auto.in.gr

Sports in

Έξαλλοι στη Μακάμπι: «Λέει ψέματα ο Αταμάν»

Πηγή της Μακάμπι απαντά σε όσα της προσάπτει ο Εργκίν Αταμάν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024