Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Volvo: Μερίδιο ρεκόρ στην ελληνική αγορά το 2012

Volvo: Μερίδιο ρεκόρ στην ελληνική αγορά το 2012

Με αισθητά αυξημένο μερίδιο αγοράς, οριακά μειωμένες συνολικές ταξινομήσεις και ενισχυμένες τις εταιρικές έκλεισε η σουηδική φίρμα το 2012 στην ελληνική αγορά του συνολικού -40%.

Παρά το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που διαμορφώνουν οι οικονομικές συνθήκες για τον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η σουηδική φίρμα έκλεισε το 2012 με μερίδιο αγοράς 2,4%, το υψηλότερο μέγεθος που έχει καταγραφεί ποτέ από τη Volvo στην εγχώρια αγορά.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό του μεριδίου αγοράς της Volvo για την πενταετία 2005-2010 αντιστοιχούσε σε 1%. Στη συνέχεια, αυτό ενισχύθηκε φτάνοντας το 1,5% το 2011 και το ρεκόρ του 2,4% για το 2012.

Σε επίπεδο ταξινομήσεων, τα μεγέθη της Volvo για το 2012 κυμάνθηκαν στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2011, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), το 2012 ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα 1.380 αυτοκίνητα με τα διακριτικά της Volvo, ενώ το αντίστοιχο μέγεθος για το 2011 ήταν 1.445 μονάδες.

Ωστόσο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της σουηδικής φίρμας, «η μείωση της τάξης του 4% κρίνεται έως και ικανοποιητική, δεδομένου αφενός ότι το Μάρτιο του 2012 σταμάτησε η παραγωγή δύο σημαντικών για τη φίρμα μοντέλων, των S40 και V50 και ο αντικαταστάτης τους, το νέο V40 ξεκίνησε την εμπορική του πορεία σχεδόν έξι μήνες αργότερα και αφετέρου, ότι η αγορά αυτοκινήτου το 2012 εμφάνισε μείωση πάνω από 40%».

Σε ό,τι αφορά τα πιο ευπώλητα του 2012, τα S60 και V60 κατέγραψαν 544 ταξινομήσεις με δημοφιλέστερη την έκδοση D2 με τον πετρελαιοκινητήρα του 1,6 λίτρου.

Αναφορικά με τα απερχόμενα S40 και V50, κατέγραψαν 277 ταξινομήσεις, ενώ το νέο V40, αν και ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το Σεπτέμβριο του 2012 κατέγραψε 222 ταξινομήσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς, αντιπροσωπεύοντας το 16% των συνολικών πωλήσεων της Volvo μέσα στο 2012.

O εκπρόσωπος της Volvo στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV, XC60, ήταν με διαφορά από τον ανταγωνισμό του, πρώτο σε πωλήσεις το 2012, με 132 επί συνόλου 431 ταξινομήσεων στην κατηγορία, ήτοι ποσοστό 30,6%.

Σχετικά με τις εταιρικές πωλήσεις οι οποίες για το 2012 εκπροσωπούν το 41% του συνόλου των αυτοκινήτων που διατέθηκαν στην ελληνική αγορά, η σουηδική φίρμα παρουσίασε αύξηση 3% (610 ταξινομήσεις έναντι 590 το 2011) αποτελώντας μία από τις τρεις φίρμες του “top 15” της αγοράς που κατάφεραν να ενισχύσουν τις εταιρικές τους πωλήσεις.

Στη σχετική ανακοίνωσή του, για τα αποτελέσματα της χρονιάς, ο Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε:

«Όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολη χρονιά ήταν το 2012 για την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Εμείς, ως Volvo, είχαμε την επιπλέον δυσκολία ότι νωρίς στις αρχές της χρονιάς σταμάτησε να παράγεται ένα δημοφιλές μας μοντέλο, το S40, καθώς και το V50. Δημιουργήθηκε έτσι ένα κενό στη γκάμα μας για περίπου έξι μήνες, μέχρι να ξεκινήσουν οι ταξινομήσεις του V40, του νέου μας πεντάθυρου μικρομεσαίου hatchback. Παρά τις αντικειμενικές αντιξοότητες καταφέραμε να κλείσουμε το 2012 κατακτώντας ένα εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς, καθώς το 2,4% είναι το μεγαλύτερο που έχει επιτύχει ποτέ η Volvo στην Ελλάδα. Και μάλιστα σε ένα περιβάλλον που ουδόλως ευνοούσε μία premium μάρκα και με την αγορά να σημειώνει πτώση που ξεπέρασε το 40%. Το 2013, να αναφέρω επιγραμματικά ότι εκτός από την πρώτη πλήρη χρονιά πωλήσεων του V40, θα έχουμε και δύο επιπλέον εκδόσεις του μοντέλου: το V40 Cross Country και το V40 R-Design, που σίγουρα θα ενδυναμώσουν την παρουσία μας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα μοντέλα μας που κατέκτησαν πρώτες θέσεις στην προτίμηση των καταναλωτών το 2012, αισιοδοξούμε για ακόμα καλύτερη παρουσία στην ελληνική αγορά και τη χρονιά που ήδη διανύουμε».

auto.in.gr

Sports in

Γεμάτη από νωρίς η Θυρα 7 στο «Γ. Καραϊσκάκης» (vid)

Σχεδόν 1 ώρα πριν από την έναρξη του μεγάλου ημιτελικού μεταξύ Ολυμπιακού και Άστον Βίλα, η Θύρα 7 έχει γεμίσει από τους φίλους των ερυθρόλευκων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024