Στην Ελλάδα το πετρελαιοκίνητο VW Golf GTD από 28.700 ευρώ
Την εμπορική του πορεία στη χώρα μας ξεκινά η ταχύτερη-ισχυρότερη, πετρελαιοκίνητη έκδοση του VW Golf. To μικρομεσαίο best seller των 184 ίππων ξεκινά από τα 28.700 ευρώ, συνυπολογίζοντας το όφελος απόσυρσης.
Spotlight
-
Ο πρίγκιπας-αστρολόγος και οι συνωμότες δικάζονται για απόπειρα πραξικοπήματος στη Γερμανία
-
New York Times: «Φωνάζει» ο Μπάιντεν για τα όπλα στην Ουκρανία, σιωπά για Ισραήλ
-
Το ιστορικό γαλλικό ιστιοφόρο «Belem» με την Ολυμπιακή Φλόγα διασχίζει τον Ισθμό της Κορίνθου
-
Zωή στον εξωπλανήτη «K2-18 b»; - Ανιχνεύθηκε αέριο που παράγουν μόνο ζωντανοί οργανισμοί
Τη διάθεση του Golf GTD ανακοίνωσε ο επίσημος εισαγωγές Volkswagen στην Ελλάδα.
Τη διαφορά για την ισχυρότερη, πετρελαιοκίνητη έκδοση του VW Golf κάνει ένας δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 184 ίππους και τα 380 Nm ροπής.
Χάρη σε αυτόν, το Golf GTD επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, επιδόσεις που το τοποθετούν πολύ κοντά στο βενζινοκίνητο GTI.
Στις άκρως ανταγωνιστικές επιδόσεις θα πρέπει να προσθέσουμε και την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, που σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα δεν ξεπερνά τα 4,2 λίτρα/100 χλμ. (μέση τιμή).
Στη βασική έκδοση του αυτοκινήτου, ο δίλιτρος κινητήρας diesel συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ωστόσο, προαιρετικά μπορεί κανείς να επιλέξει και την ημι-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη με τον ίδιο αριθμό σχέσεων.
Ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, καθώς και τα σχεδιαστικά ή μη χαρακτηριστικά που δηλώνουν τη διαφορετικότητα του πετρελαιοκίνητου Golf, συμπληρώνουν την εικόνα της έκδοσης GTD, η οποία διατίθεται στη χώρα μας με τιμή εκκίνησης τα 28.700 ευρώ (συνυπολογίζοντας το όφελος απόσυρσης).
Η επιβάρυνση για την πεντάθυρη έκδοση του αυτοκινήτου φτάνει τα 1.100 ευρώ και για το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τα 2.300 ευρώ.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις