Σάββατο 18 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Renault Captur: Στην Ελλάδα από 13.950 ευρώ

Renault Captur: Στην Ελλάδα από 13.950 ευρώ

Σε αποκλειστικά δικίνητες εκδόσεις βενζίνης και diesel που ξεκινούν μόλις από τα 898 κ.εκ. διατίθεται στη χώρα μας το πρώτο SUV πόλης στη σύγχρονη ιστορία της Renault.


Διακρίνεται για τον ελκυστικό του σχεδιασμό, τις συμπαγείς διαστάσεις του, τον πλήρη εξοπλισμό του αλλά και τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Ο λόγος φυσικά για το Captur, το πρώτο αστικών προδιαγραφών crossover στη σύγχρονη ιστορία της Renault.

Βασισμένο στο Clio, το Captur φτάνει σε μήκος τα 4,12 μέτρα διαθέτοντας όλα τα απαραίτητα, για ένα αυθεντικό όχημα ελευθέρου χρόνου, σχεδιαστικά ή μη χαρακτηριστικά.

Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει, φυσικά, η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, η οποία φτάνει τα 20 εκατοστά παραπέμποντας σε ένα αυθεντικό off roader.

Στο εσωτερικό τμήμα, πέρα από την ευρυχωρία και την πρακτικότητα, εντύπωση προκαλεί ο πλήρης εξοπλισμός, ακόμα και από την βασική έκδοση.

Αναλυτικότερα, το Captur στην έκδοση Authentic εξοπλίζεται με έξι αερόσακους, ESP, Hill Start Assist, σύστημα start&stop, cruise control, ηχοσύστημα με σύστημα ανοικτής ακρόασης τεχνολογίας Bluetooth, φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, air condition, τροχούς 16 ιντσών και τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες.

Tην εξοπλιστική γκάμα του Captur συμπληρώνουν δύο ακόμη εκδόσεις (Expression και Dynamic) και ένας μακρύς κατάλογος προαιρετικών και εξαιρετικά προσιτών επιλογών.

Περνώντας στα κινητήρια σύνολα που εφοδιάζουν το crossover πόλης της Renault, την αρχή κάνει ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 898 κ.εκ., ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, αποδίδοντας 90 ίππους και τα 135 Nm ροπής.

Στην επίσης υπερτροφοδοτούμενη έκδοση βενζίνης των 1,2 λίτρων η μέγιστη τιμή της ισχύος ανέρχεται στους 120 ίππους, ενώ στη θέση του μηχανικού κιβωτίου τοποθετείται μία μονάδα διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Την πετρελαιοκίνητη γκάμα του Captur διαμορφώνει ένας και μοναδικός, για την ώρα, κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρων. Αποδίδοντας 90 ίππους και 220 Nm ροπής, το πετρελαιοκίνητο μοτέρ της Renault συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, είτε με το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Στην πρώτη περίπτωση, μάλιστα, η κατανάλωση καυσίμου των 3,6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα εξασφαλίζει εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων (96 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο) και συνεπώς την απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Για την έκδοση βενζίνης των 0,9 λίτρων απαιτούνται 13.950 ευρώ, για εκείνη που εφοδιάζεται με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων αφετηρία αποτελούν τα 17.490 ευρώ, ενώ η πετρελαιοκίνητη γκάμα του γαλλικού crossover ξεκινά από τα 16.400 ευρώ.

Να σημειώσουμε ότι για συγκεκριμένες εκδόσεις βενζίνης και diesel, το όφελος απόσυρσης προσφέρεται δωρεάν.

auto.in.gr

Sports in

Εγραψε ιστορία ο συγκλονιστικός Παναγιώτης Γκιώνης και πάει Παρίσι!

Ο πρωταθλητής του πινγκ πονγκ σε ηλικία 44 ετών κατάφερε κάτι που φαινόταν ουτοπικό και ανέλπιστο, αλλά το τεράστιο ταλέντο του και η αστείρευτη ψυχική του δύναμη

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 18 Μαϊου 2024