Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Volvo S60 και V60 1.5 Τ3 Auto: Νέα έκδοση με κινητήρα βενζίνης 152 ίππων-στην Ελλάδα από 23.400 ευρώ

Volvo S60 και V60 1.5 Τ3 Auto: Νέα έκδοση με κινητήρα βενζίνης 152 ίππων-στην Ελλάδα από 23.400 ευρώ

Τα 60άρια των Σουηδών αποκτούν πρόσβαση στο νέας γενιάς turbo κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου που συνδυάζεται «de facto» με επίσης νέας τεχνολογίας, αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, προσθέτοντας μια ακόμα ελκυστική επιλογή στην «ελληνική» γκάμα τους.


Μια νέα έκδοση υποδέχονται στην «ελληνική» γκάμα τους τα «60άρια» της Volvo καθώς τα S60 και V60 είναι πλέον διαθέσιμα με τον νέας τεχνολογίας, Drive E τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης Τ3 με χωρητικότητα 1,5 λίτρου και ισχύ 152 ίππων.

Ο νέος κινητήρας των 1.498 κ.εκ. ο οποίος έχει ήδη δώσει τα διαπιστευτήριά του στην ελληνική αγορά εξοπλίζοντας, από πέρυσι το καλοκαίρι, τα V40 και V40 Cross Country Τ3, αποτελεί μέλος της νέας γενιάς αποδοτικών κινητήρων της Volvo, Drive E προσφέροντας γενναιόδωρη ισχύ και ροπή αντίστοιχη diesel εκδόσεων η οποία διαμορφώνεται σε 25,5 χλγρμμ, διαθέσιμα μεταξύ 1.680-4.020 σ.α.λ.

Συνδυάζεται με το επίσης νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού των αντίστοιχων εκδόσεων των S60 και V60 και προσφέρεται χωρίς επιπλέον κόστος.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το νέο κιβώτιο έχει εξελιχθεί με βάση την ίδια τεχνολογική φιλοσοφία του αυτόματου οκτώ σχέσεων το οποίο συνοδεύει τους δίλιτρους κινητήρες Drive E της Volvo και εξοπλίζει μεταξύ άλλων και το νέο XC90.

Οι νέες Τ3 1.5 Auto εκδόσεις των 60αριών διατίθενται στην ελληνική αγορά από 23.400 ευρώ (S60) συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης ξεκινώντας από τη δεύτερη τη τάξει, πλουσιότερη εξοπλιστική έκδοση, Kinetic. Η αντίστοιχη τιμή για το πρακτικότερο V60 T3 1.5 Auto διαμορφώνεται σε 24.900 ευρώ.

Τις προδιαγραφές των Τ3 εκδόσεων των 60αριών συμπληρώνει η παρουσία συστήματος Start/Stop, ενώ ότι σε ό,τι αφορά το νέο κιβώτιο αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός της de facto αυτόματης λειτουργίας του με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε σχέση με την ανθεκτικότητά του στο χρόνο συγκριτικά με τα μηχανικά κιβώτια, προσφέρει σειριακή λειτουργία ή την εναλλαγή των σχέσεων μέσω paddles στο τιμόνι.

Μια επιπλέον παράμετρος που αξίζει να επισημανθεί είναι ότι εκτός από τη χειροκίνητη λειτουργία μέσω των paddles που ανήκουν επίσης στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης, το κιβώτιο σε συνάρτηση και με την εκάστοτε επιλογή προγραμμάτων οδήγησης όπως το sport ή το Eco+ παραμετροποιεί αναλόγως την απόκρισή του πραγματοποιώντας τις αλλαγές σε ψηλότερες ή χαμηλότερες στροφές του κινητήρα, προσφέροντας, κατά περίπτωση, περισσότερες επιδόσεις ή οικονομία.

Ενδεικτικά ως προς αυτό αναφέρεται ότι με την ενεργοποίηση της λειτουργίας ECO+ όπου το αυτόματο κιβώτιο πραγματοποιεί τις αλλαγές σε χαμηλότερες στροφές, όταν, για παράδειγμα, το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να πατάει ο οδηγός το πεντάλ του γκαζιού, το κιβώτιο αποσυμπλέκεται αυτομάτως και οι στροφές του κινητήρα μειώνονται έως λίγο πάνω από το ρελαντί, για ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Το κιβώτιο ταχυτήτων συμπλέκεται και πάλι όταν πατηθεί το πεντάλ του γκαζιού ή του φρένου.

Σε απόλυτες τιμές οι παραπάνω τεχνολογικές περγαμηνές μεταφράζονται στη δυνατότητα της συγκεκριμένης έκδοσης του S60 να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα με την μέγιστη ταχύτητα να διαμορφώνεται σε 210 χλμ./ώρα ενώ παράλληλα η τιμή μέσης κατανάλωσης καυσίμου περιορίζεται σε 5,8 λίτρα/100 χλμ.

Τις προδιαγραφές της νέα έκδοσης κινητήρα συμπληρώνουν όλες οι γνώριμες εξοπλιστικές και αισθητικές περγαμηνές των 60αριών σε επίπεδο ποιότητας και αρτιότητας και φυσικά το σύστημα ασφάλειας City Safety, το οποίο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και αποτρέπει συγκρούσεις και ατυχήματα ενεργοποιώντας αυτομάτως τα φρένα σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.

auto.in.gr

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024