VW Caddy Van By Fisikon: Νέα έκδοση φυσικού αερίου από 19.750 ευρώ
H Volkswagen-Kosmocar, συνεχίζει την επιτυχημένη συνεργασία της με την ΔΕΠΑ, μετα΄το eco up! προχωρώντας στην υλοποίηση μιας ακόμα έκδοσης φυσικού αερίου «by Fisiskon» αυτή τη φορά με αντικείμενο το επαγγελματικό μοντέλο της, Caddy.
Spotlight
-
Παρ' ολίγον σύγκρουση αεροσκάφους που απογειώθηκε από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με drone στα 9.600 πόδια
-
Βράβευση για φωτογραφία της δολοφονημένης Σάνι Λουκ δίπλα σε μαχητές της Χαμάς - «Είμαι αηδιασμένος και εξοργισμένος»
-
Συναγερμός για την εξαφάνιση 34χρονου στην Καβάλα
-
Στα 830 με 840 ευρώ ο κατώτατος μισθός – Οι τριετίες και τα επιδόματα [πίνακες]
H ελληνική αντιπροσωπεία της Volkswagen, μετά την επιτυχημένη συνεργασία της με την ΔΕΠΑ για την προώθηση της αεριοκίνησης με το μοντέλο «eco up! by Fisikon», προχωράει στην υλοποίηση μιας ακόμα αντίστοιχης έκδοσης, αυτή τη φορά με αντικείμενο το επαγγελματικό μοντέλο της, Caddy.
Το νέο «Caddy Van by Fisikon», όπως ονομάζεται η έκδοση, διατίθεται σε προνομιακή τιμή καθώς η ΔΕΠΑ επιδοτεί την αγορά του με το ποσό των 3.050 ευρώ επί της λιανικής τιμής και για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων.
Ως αποτέλεσμα οι αρχικές τιμές του Caddy με φυσικό αέριο στις διαθέσιμες εκδόσεις αμαξώματος, διαμορφώνονται στα 19.750 ευρώ για την «απλή» έκδοση αμαξώματος by Fisikon η οποία εξοπλίζεται με κινητήρα 1,4 λίτρων TGI ισχύος 110 ίππων και σε 20.350 ευρώ για την Maxi έκδοση αμαξώματος που εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα.
Στη λειτουργία του κινητήρα διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο η μέση κατανάλωση CNG του Caddy Van διαμορφώνεται σε 4,0 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. ενώ εκλύονται στην ατμόσφαιρα 109 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα. Αντιστοίχως η τιμή κατανάλωσης φυσικού αερίου για την έκδοση Maxi Van διαμορφώνεται σε 4,1 κιλά/100 χλμ.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι με τιμή 0,88 ευρώ/κιλό το φυσικό αέριο (CNG) είναι περίπου 35% φθηνότερο σε σχέση με την βενζίνη και 15% σε σχέση με το πετρέλαιο κάτι που, σημαίνει ότι το κόστος μικτής χρήσης ξεκινά από τα 3,5 ευρώ/100 χλμ. για το Caddy Van TGI, που συγκριτικά με τον πετρελαιοκινητήρα TDI προσφέρει ετήσια εξοικονόμηση περίπου 22%.
Σε ό,τι αφορά την λειτουργία με φυσικό αέριο, η μέγιστη αυτονομία ανέρχεται περίπου σε 630 χλμ. στην κανονική έκδοση και σε 860 χλμ. στην έκδοση Maxi, χωρίς τη «συμμετοχή» της δεξαμενής βενζίνης χωρητικότητας 13 λίτρων, η οποία σε περίπτωση χρειαστεί μπορεί να αυξήσει περαιτέρω την αυτονομία.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι οι δεξαμενές φυσικού αερίου (χωρητικότητας 26 κιλών στην κανονική έκδοση και 37 κιλών στην έκδοση Maxi) βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, διατηρώντας στα ίδια επίπεδα στον ωφέλιμο όγκο χώρου φόρτωσης του Caddy, που διαμορφώνεται στα 3,2 τ.μ. στην κανονική έκδοση και σε 4,2 τ.μ. στην έκδοση Maxi.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις