Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Peugeot 3008: Στην Ελλάδα από 24.900 ευρώ

Peugeot 3008: Στην Ελλάδα από 24.900 ευρώ

Την πορεία του στην ελληνική αγορά ξεκινά το νέο Peugeot 3008 με αφετηρία τα 24.900 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης 1.2 PureTech 130 και 1.6 Blue HDi 100.


To πρώτο μικρομεσαίων διαστάσεων SUV στη σύγχρονη ιστορία της Peugeot αποτελεί γεγονός. Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου που φιλοξένησε στις αρχές Οκτωβρίου το Παρίσι, το γαλλικό SUV ξεκινά την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά.

Με μήκος που αγγίζει τα 4,45 μέτρα και ρηξικέλευθο σχεδιασμό, το νέο 3008 δεν περνά απαρατήρητο. Η απόσταση των 21,9 εκατοστών που το χωρίζουν από το έδαφος δικαιολογούν τον τίτλο του SUV, παρά το γεγονός ότι από τη νεοσύστατη γκάμα του λείπουν οι τετρακίνητες εκδόσεις.

Τολμηρές είναι και οι σχεδιαστικές επιλογές που έχουν πραγματοποιηθεί στον θάλαμο επιβατών. Η τελευταία χρονικά και πιο προηγμένη τεχνολογικά υλοποίηση του i-Cockpit κλέβει την παράσταση, δημιουργώντας ένα περιβάλλον σύγχρονο και ταυτόχρονα εργονομικό.

Σημαντικότερο πλεονέκτημα ίσως αποδειχθούν τα 520 λίτρα του χώρου αποσκευών, καθώς αποτελούν μία από τις κορυφαίες «επιδόσεις» της κατηγορίας, όπως άλλωστε και η ευρυχωρία του πενταθέσιου θαλάμου επιβατών.

Την κίνηση του νέου Peugeot 3008 αναλαμβάνουν γνώριμα, από το πρόσφατο παρελθόν της γαλλικής φίρμας, κινητήρια σύνολα. Η βενζινοκίνητη γκάμα του αυτοκινήτου απαρτίζεται από τον τρικύλινδρο σύνολο των 1,2 λίτρων που με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή αποδίδει 130 ίππους καθώς και από το τετρακύλινδρο μοτέρ των 1,6 λίτρων που φτάνει τους 165 ίππους. Το τελευταίο συνοδεύεται από το νέο αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων που υπογράφει η Aisin.

Αντιστοίχως, ο ΒlueHDi κινητήρας των 1,6 λίτρων είναι αυτός που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην πετρελαιοκίνητη γκάμα του αυτοκινήτου, αποδίδοντας ανάλογα με την έκδοση 100 και 120 ίππους.

Ένα σκαλί ψηλότερα τοποθετείται ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας των 180 ίππων, ο οποίος μάλιστα συνδυάζεται κατά αποκλειστικότητα με το νέο, αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων.

Αντί ενός σύνθετου συστήματος τετρακίνησης η Peugeot επέλεξε να εξελίξει περαιτέρω το Grip Control που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, το οποίο χαρίζει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ένα από τα πέντε προγράμματα λειτουργίας και να προσαρμόσει στις εκάστοτε συνθήκες κίνησης και τον τρόπο με τον οποίο η διαθέσιμη ροπή καταλήγει στους μπροστινούς-κινητήριους τροχούς. Το Grip Control 2 προσφέρεται χωρίς επιπλέον χρέωση από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού και συνδυάζεται με μικτής χρήσης ελαστικά διαστάσεων 18 ιντσών.

Τα διαθέσιμα στην ελληνική αγορά επίπεδα εξοπλισμού είναι συνολικά τέσσερα, με το πληρέστερο (GT) να συνοδεύει μόνο την πετρελαιοκίνητη έκδοση των 2,0 λίτρων.

Αφετηρία για το νέο 3008 1,2 PureTech 130 και το 3008 1.6 BlueHDi 100 αποτελούν τα 24.900 ευρώ. Από τα 29.400 ευρώ ξεκινά η πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,6 λίτρων απόδοσης 120 ίππων, ενώ το κόστος του 3008 1,6 THP 165 ανέρχεται στα 34.500 ευρώ.

Τέλος, η έκδοση που εφοδιάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 2,0 λίτρων κοστίζει 44.500 ευρώ, προσφέροντας το πληρέστερο σε επίπεδο εξοπλισμού «πακέτο».

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024