Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Fiat 124 Spider: Κάμπριο, διθέσιο και πίσω κίνηση

Fiat 124 Spider: Κάμπριο, διθέσιο και πίσω κίνηση

Το νέο διθέσιο, κάμπριο μοντέλο της Fiat επαναφέρει την ιταλική φίρμα στην κατηγορία των ρόουνστερ, με ένα μοντέλο ιδιαίτερα πλούσιο σε σπορ πλεονεκτήματα.

Η Fiat 124 Spider που πατάει στο όνομα των ιστορικών μοντέλων της δεκαετίας του 60 της ιταλικής φίρμας κάνει ιδιαίτερες προσπάθειες να επαναφέρει το χαμένο κοινό, των οπαδών της διθέσιας, κάμπριο φιλοσοφίας. Όντως, το νέο μοντέλο φαίνεται ότι τα έχει καταφέρει περίφημα, στους τομείς της εμφάνισης με πολλές καταβολές από το ένδοξο παρελθόν. Το ιταλικό μοντέλο κατασκευάζεται σε κοινή γραμμή παραγωγής με το Mazda MX-5, μόνο που κάθε εταιρεία βάζει στο δικό της μοντέλο την… προσωπική της πινελιά. Το εσωτερικό του κατακλύζεται από άφθονα ηλεκτρονικά τετρίπια – όπως το trip computer, την κάθετη ψηφιακή οθόνη , την πλήρη επτάρα οθόνη ψηλά στο κέντρο της κονσόλας.

Η μεγαλύτερη απώλεια εργονομικά είναι οι θήκες, με την εταιρεία να έχει ξεχάσει επιδεικτικά ακόμη και την πιο μικρή θήκη για ένα μπουκάλι νερό. Στο δρόμο, το 124 Spider ποντάρει τις επιδόσεις του στον 1.4 MultiAir υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ με 140 ίππους. Το συγκεκριμένο μοτέρ καταφέρνει να «ξυπνάει» μετά τις 2.000 σ.α.λ., όντας ένα σπιρτόζικο μηχανικό σύνολο που φανερώνεται σε πιο επαρχιακούς δρόμους με πολλαπλές στροφές. Τα 0-100 χλμ/ώρα πραγματοποιούνται σε 7΄΄ και τα 215 χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας είναι ένα νούμερο εφικτό. Σαφώς, ο θόρυβος από την κύλιση του αμαξώματος είναι έντονος, ενώ ο οδηγός πρέπει να συμβιβαστεί με την περιορισμένη ορατότητα, μιας και κάθεται σχεδόν στο πάτωμα – μειονέκτημα που το βρίσκουμε στα περισσότερα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Το σύστημα διεύθυνσης δεν προσφέρει σπορ αίσθηση, με το τιμόνι να μην μεταφέρει και την καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό. Πάντως, οι αναρτήσεις είναι εξαιρετικές και η οδική συμπεριφορά είναι αυτή που πρέπει για ένα σπορ μοντέλο που ζυγίζει κάτι παραπάνω από 1.100 κιλά. Το τελευταίο επηρεάζει και την κατανάλωση καυσίμου, που μόνο 6,5 λίτρα/100χλμ δεν είναι – όπως καυχιέται το μοντέλο. Κατά την πολυήμερη δοκιμή μας, η κατανάλωση δεν έπεσε ποτέ κάτω από τα 8 λίτρα/100χλμ. Η απόκτηση του απαιτεί 32.000 ευρώ για τη βασική έκδοση – περίπου 2.000 ευρώ παραπάνω κοστίζει μια πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση – τιμή ιδιαίτερα αλμυρή.

auto.in.gr

Sports in

Νέα ήττα για Μπακς - Συνεχίζει ασταμάτητος και… μόνος ο Αντετοκούνμπο (107-100)

Οι Μπακς ηττήθηκαν από τους Πέλικανς (107-100) και πλέον πιέζονται έντονα από Νικς και Καβαλίερς για τη δεύτερη θέση στην Ανατολή.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024