Στην Ελλάδα η έκδοση φυσικού αερίου του νέου VW Golf

Στην Ελλάδα η έκδοση φυσικού αερίου του νέου VW Golf
Το VW Golf TGI διατίθεται σε αποκλειστικά πεντάθυρες εκδόσεις, έχοντας ως αφετηρία τα 21.800 ευρώ. Ο κινητήρας διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο/βενζίνη) των 1,4 λίτρων αποδίδει 110 ίππους, καταναλώνοντας μόλις 3,5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χιλιόμετρα  
Read hidden
Mε τιμή εκκίνησης τα 21.800 ευρώ προσφέρεται στην ελληνική αγορά η έκδοση φυσικού αερίου του νέου VW Golf.

To VW Golf TGI συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά του δημοφιλέστερου μικρομεσαίου hatchback της γηραιάς ηπείρου με τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το φυσικό αέριο ως καύσιμο.

Η Volkswagen διαθέτει περισσότερα από 20 έτη εμπειρίας στην κατασκευή αυτοκινήτων με καύσιμο το φυσικό αέριο CNG προσφέροντας στους κατόχους εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και ασύγκριτη οικονομία στην χρήση.

Ο κινητήρας διπλού καυσίμου (φυσικού αερίου.βενζίνης) των 1.395 κ.εκ. αποδίδει 110 PS (81 kW) και 200 Nm ροπής, επιτρέποντας στο μικρομεσαίο VW να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,6’’ και να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 195 χλμ./ώρα.

Όμως το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η μέση κατανάλωση, η οποία ανέρχεται σε μόλις 3,5 κιλά φυσικού αερίου/100 χλμ. και μεταφράζεται σε κόστος 3 €/100 χλμ.

Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά), ενώ η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται στα 50 λίτρα.

Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό, ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη στάθμης τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη.

Ο κινητήρας 1.4 TGI 110 PS συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Τέλος, το νέο Golf TGI διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα.

auto.in.gr

Ελλάδα:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No