Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Volvo XC40: Στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο από 30.700 ευρώ

Volvo XC40: Στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο από 30.700 ευρώ

Το νέο, μικρότερο SUV της σουηδικής φίρμας βρίσκεται σε «απόσταση αναπνοής» από την ελληνική αγορά όπου θα διατεθεί σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και diesel 1,5 και 2,0 λίτρων ισχύος από 156 έως 247 ίππους.


H εγχώρια γκάμα της Volvo ετοιμάζεται να υποδεχτεί πολύ σύντομα το πρώτο compact SUV στην ιστορία της φίρμας το οποίο θα διατίθεται στην ελληνική αγορά από τoν προσεχή Φεβρουάριο, προσφέροντας πλήθος επιλογών και διαμορφώσεων στα συνήθη premium μέτρα της σουηδικής φίρμας.

Αναλυτικότερα το νέο XC40 θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας τόσο σε δικίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις αναλόγως τις εκδόσεις κινητήρα οι οποίοι προέρχονται από την γνωστή οικογένεια αποδοτικών συνόλων της Volvo Drive E.

Συγκεκριμένα, την γκάμα του σουηδικού SUV ανοίγει η βενζινοκίνητη έκδοση T3 με κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου ισχύος 156 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο και κίνηση στους δύο τροχούς με αρχική τιμή τα 30.700 ευρώ.

Αρχικά, τις εκδόσεις του XC40 στην ελληνική αγορά θα πλαισιώσουν οι εκδόσεις Τ5 και D4 οι οποίες εφοδιάζονται με δίλιτρους κινητήρες Drive E απόδοσης 247 και 190 ίππων αντίστοιχα οι οποίοι συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και προσφέρουν κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ξεκινώντας από τα 50.177 ευρώ (Τ5) και 49.352 ευρώ (D4).

Στη συνέχεια η εγχώρια γκάμα εκδόσεων του XC40 θα συμπληρωθεί με την έκδοση βενζίνης Τ4 απόδοσης 190 ίππων και την diesel D3, με ισχύ 150 ίππων.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία του, εκτός από τον τίτλο του πρώτου compact SUV των Σουηδών, αξίζει να σημειωθεί ότι το XC40 βασίζεται σε μια εξίσου νέα αρχιτεκτονική και με την συνδρομή μιας νέας όσο και νεανικής αισθητικής, μετουσιώνει τις εγνωσμένου κύρους τεχνολογικές αξίες των Σουηδών σε επίπεδο κινητήρων και ασφάλειας, σε ένα compact περιπετειώδες σύνολο το μήκος του οποίου δεν ξεπερνά τα 4,42 μέτρα.

Τις περιπετειώδεις περγαμηνές του, εκτός από το σύστημα τετρακίνησης και την προφανή περιπετειώδη αισθητική του αναλαμβάνει να στοιχειοθετήσει η απόσταση των 21,1 εκ. από το έδαφος.

Παράλληλα, όπως επιβάλλουν τα premium μέτρα της φίρμας το compact SUV δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην πολυτέλεια όπως την εννοούν οι Σουηδοί, δηλαδή ιδωμένη με ένα εργονομικό, τεχνολογικά ενσυνείδητο όσο και αυτονόητο τρόπο.

Έτσι, την τεχνολογική λίστα του νέου σουηδικού μοντέλου θα συμπληρώσουν τα στοιχεία εκείνα που συναντάμε στις νέες μεγαλύτερες προτάσεις της Volvo όπως για παράδειγμα η μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 12,3 ιντσών του infotainment Sensus στο κέντρο του ταμπλό η οποία θα προσφέρει την συνήθη πληθώρα δυνατοτήτων και συνδεσιμότητας που έχουμε συνηθίσει από τα νεότερα μοντέλα της Volvo της σειράς 90 και 60.

Παράλληλα στα παραπάνω στοιχεία, το XC40 θα παρέχει ένα πρωτόγνωρο φάσμα επιλογών εξατομίκευσης για τα δεδομένα της Volvo, υιοθετώντας ταυτόχρονα μια νέα προσέγγιση σε ό,τι αφορά την εργονομία και την πρακτικότητα του εσωτερικού όπου σύμφωνα με τις συστάσεις, ό,τι χρειάζεται ένας σύγχρονος οδηγός, από χώρο αποθήκευσης για το τάμπλετ και το κινητό του, πτυσσόμενο γάντζο για μικρές τσάντες του και σύστημα επαγωγικής φόρτισης μέχρι χώρο απορριμμάτων, θήκη για χαρτομάντηλα και ποτηροθήκη στο τούνελ μετάδοσης, θα είναι «του χεριού» του. Στις πρακτικότητα του συνυπολογίστε και τον πλήρως επίπεδο χώρο του πορτ μπαγκάζ χωρητικότητας 460 λίτρων.

Το τεχνολογικό προφίλ του XC40 συμπληρώνουν το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της φίρμας, Pilot Assist, το οποίο αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία ενώ το παρών δίνει η τελευταία γενιά του City Safety, του συστήματος αυτόματης πέδησης και αποτροπής συγκρούσεων της φίρμας με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών αλλά και ποδηλατών το εύρος λειτουργίας του οποίου ξεκινά από τα 0-60 χλμ.ώρα.

Το παλμαρέ εξοπλισμού ασφάλειας συμπληρώνουν το σύστημα που περιορίζει το ενδεχόμενο εξόδου του αυτοκινήτου από το δρόμο, Run-off Road, το Cross Traffic Alert το οποίο με την συνδρομή μιας σειράς αισθητήρων αναλαμβάνει να ειδοποιήσει και να αποτρέψει ενδεχόμενο ατύχημα κατά την αλλαγή κατεύθυνσης σε διασταύρωση αλλά και την οπισθοπορεία καθώς και κάμερα περιμετρικής όρασης 360 μοιρών η οποία υπόσχεται να κάνει τους αστικούς ελιγμούς και την στάθμευση ευκολότερη.

auto.in.gr

Sports in

Ειρωνική ανάρτηση της Τράμπζονσπορ προς τους παίκτες της Φενέρ: «Νομίζαμε ότι είσαστε ποδοσφαιριστές…»

Η… ειρωνική απάντηση της Τραμπζονσπόρ στους παίκτες της Φενέρμπαχτσε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024