MotoGP Jerez 2011: Θρίαμβος του Jorge Lorenzo στη βροχή

MotoGP Jerez 2011: Θρίαμβος του Jorge Lorenzo στη βροχή
O πρωταθλητής Jorge Lorenzo εξακολουθεί να είναι αλάνθαστος, απέφυγε τα απρόοπτα ακόμα και στις χαώδεις συνθήκες της Χερέθ και ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας!   (Φωτογραφία:  Associated Press )
Read hidden
Ο Jorge Lorenzo κέρδισε στη Jerez της Ισπανίας ένα από τα πιο επεισοδιακά και συναρπαστικά Grands Prix των τελευταίων ετών, το οποίο εκκίνησε υπο βροχή, είχε ασυνήθιστους πρωταγωνιστές, αμέτρητες πτώσεις και διαρκείς εναλλαγές στις κορυφαίες θέσεις.

To MotoGP Ισπανίας ξεκίνησε υπο βροχή και οι Casey Stoner και Dani Pedrosa διατήρησαν τις πρώτες θέσεις. Σύντομα ο Jorge Lorenzo ανέβηκε από την 3η στη 2η θέση και ο Pedrosa έπεσε σταδιακά στην 9η. Πίσω από τον J. Lorenzo, τη μάχη της 3ης θέσης κέρδισε ο Marco Simoncelli, απέναντι στους Andrea Dovizioso και Ben Spies.

Στο μεταξύ, μόλις μέχρι το 2ο γύρο ο Valentino Rossi είχε καταφέρει από την 12η θέση της εκκίνησης να ανέβει στην 4η, με διαδοχικές προσπεράσεις και ρυθμό επτά δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερο από το γυρολόγιο του πρωτοπόρου, Casey Stoner!

Στη συνέχεια, ο «γιατρός» άρχισε να καλύπτει τη διαφορά που είχαν οικοδομήσει οι C. Stoner, J. Lorenzo και M. Simoncelli στο «τρενάκι» της κορυφής, ώσπου στον 5ο γύρο έφτασε στις εξατμίσεις της Yamaha M1 του J. Lorenzo.

Νωρίτερα, ο Marco Simoncelli έχτιζε τη μεγάλη έκπληξη του αγώνα, περνώντας πρώτα τον J. Lorenzo και έπειτα ακόμα και τον C. Stoner, για να πάρει την πρωτοπορία!

Έτσι λοιπόν, ο Ιταλός της Gresini Honda ηγούνταν του αγώνα στον 6ο γύρο, εμπρός από την εργοστασιακή Honda του C. Stoner, ενώ στην 3η θέση είχε ανέβει ο V. Rossi, περνώντας τον πρώην ομόλογό του στη Yamaha, J. Lorenzo. Και τότε ήρθε ο έβδομος γύρος.

Στα φρένα για την πρώτη στροφή ο V. Rossi επιχείρησε μια απολύτως οριακή προσπέραση στον C. Stoner. Η Ducati GP11 γλίστρησε, έπεσε, και μαζί παρέσυρε εκτός πίστας τον C. Stoner. Ο Ιταλός κατάφερε να σηκωθεί και να συνεχίσει, αλλά ο Αυστραλός της Honda εγκατέλειψε στο σημείο.

Εκείνη τη στιγμή οι Ισπανοί θεατές ξέσπασαν σε πανηγυρισμούς και ο Αυστραλός δεν αντιστάθηκε στον πειρασμό να απαντήσει με μια ανάλογη χειρονομία. Αργότερα, στο paddock, μπροστά στις κάμερες χτύπησε με τα δάχτυλα τους κροτάφους του για να δείξει ότι θεωρούσε την κίνηση του V. Rossi ανόητη.

Έτσι, πίσω από τον Marco Simoncelli βρέθηκε πια ο J. Lorenzo, με διαφορά περίπου δύο δευτερολέπτων. Ακολουθούσαν οι Nicky Hayden, Ben Spies, Dani Pedrosa και Andrea Dovizioso. Μέχρι το 10ο γύρο, ο D. Pedrosa κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση, πίσω από τον J. Lorenzo.

Στον 11ο γύρο, όμως, ήρθε η κακή στιγμή και για τον Marco Simoncelli: Ο Ιταλός έπεσε έπειτα από ένα οδυνηρά αργό high-siding, αφήνοντας στις δύο πρώτες θέσεις τους δύο Ισπανούς, Jorge Lorenzo και Dani Pedrosa, να μονομαχήσουν εμπρός στους συμπατριώτες τους.

Ο αναβάτης της Honda άρχισε να κλείνει τη διαφορά από τη Yamaha, από τα 2,6 δευτ. στον 12ο γύρο σε 1,2’’ μέχρι τον 15ο γύρο. Όμως, τότε φάνηκε να υποκύπτει πάλι στην εξάντληση από τον αριστερό του ώμο, που –όπως διαπίστωσε πρόσφατα- θα χρειαστεί νέα εγχείρηση μετά την επέμβαση του Νοεμβρίου.

Ο D. Pedrosa άρχισε να χάνει χρόνο με ραγδαίο ρυθμό, με αποτέλεσμα στον 22ο γύρο να τον φτάσει ο Ben Spies. Σύντομα ο Αμερικανός ανέβηκε στη 2η θέση και θα ολοκλήρωνε το 1-2 της Yamaha αν δεν έπεφτε τρεις γύρους πριν το τέλος, χαρίζοντας τη 2η θέση στον Ισπανό της Yamaha και την 3η στον Nicky Hayden.

MOTOGP JEREZ 2011
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Lorenzo (Yamaha) 50:49.046
2. Pedrosa (Honda) +19.339
3. Hayden (Ducati) +29.085
4. Aoyama (Gresini Honda) +29.551
5. Rossi (Ducati) +1:02.227
6. Barbera (Aspar Ducati) +1:08.440
7. Abraham (Cardion Ducati) +1:14.120
8. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +1:19.110
9. Elias (LCR Honda) +1:42.906
10. Hopkins (Suzuki) +1:48.395
11. Capirossi (Pramac Ducati) +1:51.876
12. Dovizioso (Honda) +1 γύρος
ΕΓΚ Edwards (Tech3 Yamaha) +1 γύρος
ΕΓΚ Spies (Yamaha) +3 γύροι
ΕΓΚ De Puniet (Pramac Ducati) +11 γύροι
ΕΓΚ Simoncelli (Gresini Honda) +16 γύροι
ΕΓΚ Stoner (Honda) +20 γύροι

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΑΝΑΒΑΤΩΝ

1. Lorenzo 45
2. Pedrosa 36
3. Stoner 25
4. Hayden 23
5. Rossi 20
6. Aoyama 19
ΟΜΑΔΩΝ
1. Honda 58
2. Yamaha 55
3. Ducati 43
4. Gresini Honda 30
5. Tech3 Yamaha 21
6. Aspar Ducati 14

auto.in.gr

MotoGP:  Περισσότερες ειδήσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 88.083
Δεκέμβριος 2017 — 5.396

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους στην ελληνική αγορά το 2017

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 10026 11,4%
NISSAN 7194 8,2%
VOLKSWAGEN 6832 7,8%
OPEL 6644 7,5%
PEUGEOT 6503 7,4%
FIAT 6366 7,2%
SUZUKI 5364 6,1%
CITROEN 4107 4,7%
HYUNDAI 4038 4,6%
MERCEDES-BENZ 3920 4,5%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Δεκέμβριος 2017
15.631.687

Publish read?
Yes
No