MotoGP – Γερμανία 2013: Nικητής ο M. Marquez, στο βάθρο οι C. Crutchlow και V. Rossi
Νικητής ο M. Marquez στο γερμανικό Grand Prix, με τους C. Crutchlow και V. Rossi να συμπληρώνουν το βάθρο. Έχασε τον αγώνα και ο D. Pedrosa.
Spotlight
-
Σπηλιωτόπουλος: Ο Κασσελάκης λειτουργεί με κρυστάλλινο τρόπο – Έχω αποστασιοποιηθεί από τη ΝΔ
-
Γιατί η Πέππα το γουρουνάκι είναι «απλά ένα ενοχλητικό παλιόπαιδο»
-
«Είμαι στρατιώτης των IDF, ρωτήστε με ό,τι θέλετε» - Η Μις Ισραήλ... προκαλεί σε πλατεία της Νέας Υόρκης
-
Όταν ο σκύλος τρώει: Αρπάζω το μπολ, τον χαϊδεύω. Είναι σωστό αυτό;
Σε έναν εξαιρετικό αγώνα στην πίστα του Sachsengring, o Marc Marquez πήρε τη δεύτερη φετινή νίκη και ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας των αναβατών.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Cal Crutchlow, o οποίος παρά το γεγονός ότι έτρεξε τραυματισμένος και με πόνο στο χέρι του, ήταν ιδιαίτερα μαχητικός. Την τρίτη θέση κατέκτησε ο Valentino Rossi, που χαλάρωσε κάπως στο δεύτερο μισό του αγώνα.
Από το grid της εκκίνησης υπήρχαν δύο σημαντικές απουσίες. Ο J. Lorenzo έχασε τον αγώνα λόγω τραυματισμού στο πρόσφατα εγχειρισμένο χέρι του έπειτα από πτώση στις ελεύθερες δοκιμές 2.
Όμως, και ο D. Pedrosa δεν τα κατάφερε, καθώς οι γιατροί ήταν αρνητικοί στο ενδεχόμενο συμμετοχής του, ύστερα από την πτώση που είχε στις ελεύθερες δοκιμές 3.
Με αυτές τις δύο πολύ σημαντικές απουσίες, οι μάχες στην κορυφή θα είχαν άλλο χαρακτήρα.
Οι εκκινήσεις δεν είναι το δυνατό σημείο του M. Marquez και από την pole position βρέθηκε τέταρτος. Αυτός που έκλεψε την παράσταση στον πρώτο γύρο ήταν ο Aleix Espargaro που ανέβηκε στην τρίτη θέση. Ο Stefan Bradl, με την ψυχολογία στα ύψη στον αγώνα της πατρίδας του, ανέβηκε στην κορυφή, έχοντας πίσω του τον V. Rossi.
O Ιταλός είχε καλύτερο ρυθμό, αλλά ο Γερμανός τον κρατούσε πίσω του. Ο Μ. Marquez μόλις ζέστανε καλά τα ελαστικά του και σιγουρεύτηκε για το όριο της Honda του εξαπέλυσε την επίθεσή του. Πέρασε εύκολα τον A. Espargaro και βρέθηκε στην ουρά της Yamaha του V. Rossi. Στον τέταρτο γύρο πέρασε τον Ιταλό και είχε μπροστά του μόνο τον S. Bradl που αποδείχτηκε εύκολος στόχος.
Ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση, ο 20χρονος Ισπανός με ένα σερί ταχύτερων γύρων άρχισε να ξεμακραίνει. Ο V. Rossi ήθελε να παραμείνει σε τροχιά κορυφής και πίεζε ασφυκτικά τον S. Bradl, τον οποίο πέρασε έπειτα από λάθος που έκανε.
Ενώ φαινόταν ότι ο αγώνας θα εξελιχθεί σε μονομαχία των M. Marquez και V. Rossi, από την τέταρτη θέση ο Cal Crutchlow άλλαξε τα δεδομένα. Αφού πέρασε σχετικά εύκολα τον S. Bradl, είχε πλέον σε απόσταση βολής την εργοστασιακή Yamaha του «γιατρού».
Η μάχη των δύο κράτησε αρκετούς γύρους. Ο Βρετανός αγνοώντας το πονεμένο χέρι του, βρισκόταν τροχό με τροχό με τον Ιταλό. Τελικά τον πέρασε και εκεί φάνηκε πως ήταν αρκετά ταχύτερος αφού αμέσως αύξησε τη διαφορά του.
Στην κορυφή ο M. Marquez είχε πάνω από δύο δευτερόλεπτα διαφορά. Ο C. Crutchlow με συνεχή πίεση, μείωσε τη διαφορά στο ενάμισι δευτερόλεπτο.
Ο S. Bradl δεν είχε ξεγράψει το βάθρο και μείωσε κι αυτός τη διαφορά του από τον V. Rossi. Στους τελευταίους γύρους το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη M. Marquez και C. Crutchlow. O Bρετανός μείωσε τη διαφορά μέχρι και τα 1,3 δευτερόλεπτα, ενώ ο Ισπανός απαντούσε στον επόμενο γύρο.
Τελικά, η καρό σημαία βρήκε τον 20χρονο αναβάτη της Honda, σουζαριστό, να πανηγυρίζει τη δεύτερη φετινή νίκη του, ενώ η εμφάνιση του C. Crutchlow σαφέστατα τόνισε ακόμη περισσότερο τη δυναμική του, με δεδομένο ότι στο τέλος της σεζόν θα αναζητήσει νέα ομάδα.
Ο V. Rossi δεν έδειξε τη μαχητικότητα που είχε στο Assen, ωστόσο η συνολική επίδοσή του ήταν πολύ καλή.
MotoGP – Γερμανία 2013: Τα αποτελέσματα του αγώνα
Αναβάτης Μοτοσικλέτα Χρόνος
1 | Marc Marquez | Honda | 41:14.653 |
2 | Cal Crutchlow | Yamaha | +1.559 |
3 | Valentino Rossi | Yamaha | +9.620 |
4 | Stefan Bradl | Honda | +13.992 |
5 | Alvaro Bautista | Honda | +21.775 |
6 | Bradley Smith | Yamaha | +25.080 |
7 | Andrea Dovizioso | Ducati | +30.027 |
8 | Aleix Espargaro | ART | +30.324 |
9 | Nicky Hayden | Ducati | +45.355 |
10 | Michele Pirro | Ducati | +47.142 |
11 | Hector Barbera | FTR | +47.824 |
12 | Randy de Puniet | ART | +48.523 |
13 | Colin Edwards | FTR Kawasaki | +54.428 |
14 | Danilo Petrucci | Ioda-Suter | +1:00.323 |
15 | Claudio Corti | FTR Kawasaki | +1:05.530 |
16 | Michael Laverty | PBM | +1:09.153 |
17 | Hiroshi Aoyama | FTR | +1:15.601 |
18 | Karel Abraham | ART | +1:19.683 |
19 | Lukas Pesek | Ioda-Suter | +1 γύρος |
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις