MotoGP – Ιαπωνία 2013: Ο J. Lorenzo στην pole position
Αφού ματαιώθηκαν όλες οι περίοδοι ελεύθερων δοκιμών λόγω της πυκνής ομίχλης στην πίστα του Motegi, σε μια διαμορφωμένη περίοδο κατατακτήριων δοκιμών, διάρκειας 75 λεπτών, ο Jorge Lorenzo πήρε την pole position και θα έχει δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης τους M. Marquez και N. Hayden.
Spotlight
-
Πώς ένας καφές οδήγησε μια 21χρονη στην εντατική - Τι βρήκε μέσα στο ποτήρι
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
-
Είναι 110 ετών και ζει μόνος του - Αυτό είναι το μυστικό του
-
Γονείς προσοχή - Έφηβη έπαθε σοβαρά εγκαύματα αφού μιμήθηκε βίντεο στο TikTok
Οι κακές καιρικές συνθήκες άλλαξαν ριζικά την εξέλιξη του ιαπωνικού Grand Prix. Αφού ματαιώθηκαν όλες οι ελεύθερες δοκιμές λόγω της πυκνής ομίχλης που σκέπασε την περιοχή γύρω από την πίστα του Motegi, η διαδικασία τροποποιήθηκε με μια εκτεταμένης διάρκειας περίοδο κατατακτήριων δοκιμών, διάρκειας 75 λεπτών.
Ο J. Lorenzo ήταν σημαντικά ταχύτερος όλων και πήρε την pole position. Ο Μ. Marquez χωρίς να ρισκάρει πήρε τη δεύτερη θέση, ενώ με θεαματικό ρυθμό, ο N. Hayden ήταν τρίτος και θα βρίσκεται στην πρώτη σειρά του grid.
Η ομίχλη διαλύθηκε, ωστόσο η πρωινή βροχή που είχε πέσει ήταν πολύ δυνατή με αποτέλεσμα η πίστα να έχει πολύ νερό. Όλοι οι αναβάτες έκαναν τις προσπάθειές τους με τα ελαστικά βροχής της Bridgestone.
O J. Lorenzo από τους πρώτους του γύρους έδειξε ότι είναι το φαβορί. Κατάφερε να βελτιώσει αρκετά το χρόνο του και παρέμεινε ταχύτερος μέχρι το τέλος. Ο M. Marquez έμεινε αρκετή ώρα στο γκαράζ της Honda.
Επιχείρησε τις τελικές του προσπάθειες στο τελευταίο δεκάλεπτο. Έκανε καλό χρόνο, όμως μια έξοδος που είχε του στέρησε τη δυνατότητα να πετύχει κάτι καλύτερο και να απειλήσει το χρόνο του μεγάλου του αντιπάλου.
Το μειονέκτημα της Ducati στη στεγνή άσφαλτο έγινε πλεονέκτημα στη βρεγμένη και ο N. Hayden σίγουρος για τις δυνατότητές του έκανε τον τρίτο καλύτερο χρόνο.
Για λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου, ο D. Pedrosa δεν κατάφερε να εξασφαλίσει εκκίνηση από την πρώτη σειρά του grid. Θα βρίσκεται στη δεύτερη έχοντας δίπλα του τον V. Rossi που ξεκίνησε πολύ δυνατά αλλά έμεινε 1,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον team mate του, και τον A. Dovizioso που επίσης έδειξε ότι στο βρεγμένο η Ducati έχει περισσότερες δυνατότητες.
Ο A. Bautista δοκίμασε να βρει το όριο του κρατήματος της δορυφορικής Honda, έχοντας τελικά μια ανώδυνη πτώση. Έχασε αρκετό χρόνο μέχρι να επιστρέψει στο γκαράζ για να πάρει τη δεύτερη μοτοσικλέτα του και έτσι έμεινε στην έβδομη θέση.
Μέτριο ρυθμό είχε ο S. Bradl αφού ήταν πάνω από δύο δευτερόλεπτα πιο αργός από τον κορυφαίο χρόνο. Ο Aleix Espargaro πήρε μια άξια ένατη θέση αναλογικά με τις δυνατότητες της CRT μοτοσικλέτας του, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Y. Hernandez.
Εκτός ρυθμού ήταν ο C. Crutchlow που έμεινε μόλις στην ενδέκατη θέση.
Οι μετεωρολογικές προβλέψεις κάνουν λόγ για στεγνό αγώνα την Κυριακή 27 Οκτωβρίου, αφήνοντας έτσι όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για μεγάλες ανατροπές.
MotoGP – Ιαπωνία 2013: Αυτή είναι η σειρά εκκίνησης του αγώνα
Αναβάτης Μοτοσικλέτα Χρόνος Διαφορά
1 | Jorge Lorenzo | Yamaha | 1:53.471 | |
2 | Marc Marquez | Honda | 1:54.129 | +0.658 |
3 | Nicky Hayden | Ducati | 1:54.539 | +1.068 |
4 | Dani Pedrosa | Honda | 1:54.542 | +1.071 |
5 | Valentino Rossi | Yamaha | 1:54.732 | +1.261 |
6 | Andrea Dovizioso | Ducati | 1:55.036 | +1.565 |
7 | Alvaro Bautista | Honda | 1:55.135 | +1.664 |
8 | Stefan Bradl | Honda | 1:55.610 | +2.139 |
9 | Aleix Espargaro | ART | 1:55.719 | +2.248 |
10 | Yonny Hernandex | Ducati | 1:55.998 | +2.527 |
11 | Cal Crutchlow | Yamaha | 1:56.058 | +2.587 |
12 | Katsuyuki Nakasuga | Yamaha | 1:56.125 | +2.654 |
13 | Bradley Smith | Yamaha | 1:57.114 | +3.643 |
15 | Andrea Iannone | Ducati | 1:57.347 | +3.876 |
16 | Danilo Petrucci | Ioda-Suter | 1:57.540 | +4.069 |
17 | Randy de Puniet | ART | 1:57.715 | +4.244 |
18 | Hiroshi Aoyama | FTR | 1:57.994 | +4.523 |
19 | Michael Laverty | ART | 1:58.540 | +5.069 |
20 | Luca Scassa | ART | 1:58.802 | +5.331 |
21 | Claudio Corti | Kawasaki | 1:59.617 | +6.146 |
22 | Hector Barbera | FTR | 1:59.646 | +6.175 |
23 | Damian Cudlin | PBM | 2:00.982 | +7.511 |
Bryan Staring | Honda | 2:02.712 | +9.241 |
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις