Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Renault R.S. 01: Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς από το -κοντινό- μέλλον

Renault R.S. 01: Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς από το -κοντινό- μέλλον

Το R.S 01 είναι ένα αγωνιστικό πρωτότυπο, γνήσιο παιδί της RenaultSport και το οποίο από το 2015 θα αναλάβει να εγκαινιάσει από το νέο πρωτάθλημα RenaultSport Trophy με πρωτοβουλία της γαλλικής φίρμας.


Η γαλλική φίρμα αποκάλυψε ένα αγωνιστικό πρωτότυπο με ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο αντίστοιχων προδιαγραφών των πρωτοτύπων που συμμετέχουν στον Αγώνα Αντοχής του Le Mans και το οποίο, από το 2015 θα συμμετάσχει σε ένα νέο πρωτάθλημα το RenaultSport Trophy που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της γαλλικής φίρμας.

Το προδιαγραφώμ LMP1 monocoque συνεξελίχθηκε σε συνεργασία με την Dallara και συμβάλλει καθοριστικά στον περιορισμό του βάρους του R.S. O1 κάτω από τα 1.100 κιλά.

Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολό του, το R.S. 01 θα εφοδιάζεται με ένα twin-turbo V6 με χωρητικότητα 3,8 λίτρων, δια χειρός Nismo και ο οποίος θα του εξασφαλίσει ισχύ που ξεπερνά τους 500 ίππους.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο επτά σχέσεων της Sadev το οποίο θα μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, το R.S. 01 υπόσχεται μέγιστη ταχύτητα που θα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν οι τροχοί 18 ιντσών με ελαστικά της Michelin ειδικά σχεδιασμένα για την περίσταση, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικά δισκόφρενα διαμέτρου 380 mm σε συνδυασμό με εξαπίστονες δαγκάνες.

H ανάρτηση του R.S. 01 αποτελείται από διπλά ψαλίδια με διάταξη εμπνευσμένη από τα μονοθέσια της F1, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα ρυθμιζόμενα αμορτισερ Ohlins.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία που συνθέτουν την πληθωρική προσωπικότητα του R.S. 01, το διαστάσεων 4,71 μ. μήκους, 2,0 μ. πλάτους και 1,166 μ. ύψους αγωνιστικό πρωτότυπο, φέρει σαφείς αισθητικές επιρροές από το πρωτότυπο Renault DeZir όπως, σημειώνει και Patrice o Ratti, επικεφαλής της Renault Sport:

«Το R.S. 01 συνδυάζει την ομορφιά του Renault DeZir και τις επιδόσεις που συναντάμε στην Formula Renault 3.5!».

Μία από τις λεπτομέρειες τις οποίες αξίζει να επισημάνει κανείς, σε ό,τι αφορά την εικόνα του, είναι τα στοιχεία που αποσκοπούν στην όσο το δυνατόν καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά είναι η αεροτομή στο πίσω τμήμα, ο αεροδυναμικός διαχύτης μπροστά ο οποίος διοχετεύει τη ροή αέρα σε οπές απαγωγής αέρα στους θόλους οι οποίες με τη σειρά τους ανοίγουν ή κλείνουν, με βάση τις ανάγκες ψύξης.

auto.in.gr

Sports in

Αυτός είναι ο πρώτος υποψήφιος για τον πάγκο της Λίβερπουλ

Μετά την διαφαινόμενη παραμονή του Τσάμπι Αλόνσο στη Μπάγερν Λεβερκούζεν, η Λίβερπουλ έχει τον επόμενο υποψήφιο αντί-Κλοπ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024