Με 59 συμμετοχές το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας

Με 59 συμμετοχές το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας
Με 59 συμμετοχές και δύο κατηγορίες (regularity και rally) θα πραγματοποιηθεί το φετινό Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας. Επίκεντρο του αγώνα θα αποτελέσει η πόλη της Λάρισας  
Read hidden
Με επίκεντρο τη Λάρισα και σε εξαιρετικές διαδρομές της Θεσσαλίας θα εξελιχθεί το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας, με συνολικά 59 πληρώματα να δηλώνουν το «παρών» σε έναν αγώνα γιορτή, που ουσιαστικά θα ξεκινήσει την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου στις 19:00, με την τελετή εκκίνησης μπροστά από το Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας.

Πρώτα τη ράμπα θα περάσουν τα 30 κλασικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, που συμμετέχουν στον αγώνα στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA), καθώς και του αντίστοιχου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Ανάμεσά τους, ο Christian Crusifix. O Βέλγος οδηγός της Ford Anglia του 1960 μπορεί να έχει κατακτήσει ήδη τον ευρωπαϊκό τίτλο, δεν ισχύει όμως το ίδιο για τον συνοδηγό του, Joseph Lambert. O ίδιος θα «λύσει τις διαφορές» του με τον Ιταλό Fabrizio Farsetti που θα πλοηγήσει τον Massimo Mascagni με την Porsche 911 Coupe του 1974 στη διαδρομή των 516 χιλιομέτρων.

Απέναντί τους, ανοιχτούς λογαριασμούς έχουν και πληρώματα που συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, μιας που εκεί η υπόθεση «τίτλος» παραμένει ανοιχτή μεταξύ των πρωτοπόρων μέχρι στιγμής Γιώργου και Νίκου Οικονόμου (Ford Escort MKII - 1978) και των Τάσου Δούρου - Γιώργου Μποζιονέλου (BMW 1502 - 1975), αλλά και Νίκου Αρβανίτη - Ιωάννας Χαραλαμπάκη (Lancia Fulvia 1.3 S Coupe - 1972).
Αντίστοιχα, το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος προσμετρά τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όσο και στο Πρωτάθλημα και τα Κύπελλα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, όπως και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.

Φυσικά, το δικό τους χρώμα στον αγώνα θα δώσουν και οι συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, με την Porsche 911 των Φραγκίσκου Σταφυλοπάτη και Νικόλα Μαργέτη να ξεχωρίζει. Από την κατηγορία περιμένουμε εντυπωσιακά περάσματα, με πληρώματα όπως αυτά των Βασίλη Πόλιτο-Άσιας Τσιφάκη (Datsun 510 SSS), αλλά και Κώστα Μυλωνά-Γιάννη Καλοπίτα (Τοyota Corolla E30), Κώστα Αργυρίου-Αποστόλη Πάλλα (Toyota Corolla AE92) να εγγυώνται πλούσιο θέαμα.

Τα παραπάνω αρχής γενομένης από το Σάββατο, μιας που το καθαρά αγωνιστικό μέρος των αυτοκινήτων Ράλλυ θα ξεκινήσει στις 8:30 το πρωί, με την αναχώρηση των αυτοκινήτων από τη Σκεπαστή Αγορά στη Λάρισα, όπου και το service park, με κατεύθυνση την ειδική διαδρομή Πυργετός 1.

Σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, ο αγώνας τους θα βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, αφού οι πρώτες τους κρυφές χρονομετρήσεις θα ξεκινήσουν αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, σε μια διαδρομή 50 χιλιομέτρων που θα τους οδηγήσει στα Αμπελάκια πριν επιστρέψουν για διανυκτέρευση στη Λάρισα.

auto.in.gr

Άλλοι Αγώνες:  Περισσότερες ειδήσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 76.174
Οκτώβριος 2017 — 6.306

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους στην ελληνική αγορά

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 8646 11,4%
NISSAN 6356 8,3%
VOLKSWAGEN 6052 7,9%
OPEL 5938 7,8%
PEUGEOT 5887 7,7%
FIAT 5658 7,4%
SUZUKI 4851 6,4%
HYUNDAI 3608 4,7%
CITROEN 3571 4,7%
MERCEDES-BENZ 3327 4,4%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Οκτώβριος 2017
12.149.391

Publish read?
Yes
No