Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ράλι Ντακάρ, 5η μέρα: Ο Carlos Sainz πήρε τον έλεγχο!

Ράλι Ντακάρ, 5η μέρα: Ο Carlos Sainz πήρε τον έλεγχο!

Ένα απρόοπτο κόστισε στον Stephane Peterhansel πάνω από δύο ώρες κι έτσι ο Ισπανός της Volkswagen τέθηκε επικεφαλής! Απόλυτο φαβορί στις μοτοσικλέτες, πλέον, o Cyril Despres.

2

Αμέσως μόλις έγινε γνωστό ότι το καραβάνι του φετινού Ράλι Ντακάρ θα περνούσε επτά αγωνιστικές ημέρες στην έρημο Ατακάμα, έγινε εμφανές ότι σε αυτό το σημείο -από τους πρόποδες των Ανδεων μέχρι τη χιλιανή παραλία του Ειρηνικού- θα κρινόταν σε μεγάλο βαθμό οι νικητές και οι χαμένοι.


Μετά τη σημερινή (06/01) 5η αγωνιστική ημέρα, στην οποία ο μέχρι χθες πρωτοπόρος Stephane Peterhansel (BMW X3) έχασε δύο ώρες με μηχανικά προβλήματα που προήλθαν από πρόσκρουση του πίσω διαφορικού του σε βράχο, η Volkswagen σχεδόν εξασφάλισε τη νίκη.


Οι τρεις πρωτοπόροι Carlos Sainz, Nasser Al Attiyah και Mark Miller έχουν διαφορά σχεδόν μιας ώρας από τον τέταρτο, Robby Gordon – ο οποίος με τη νίκη στην 4η Ειδική και τον 4ο χρόνο σήμερα κάλυψε πολύ από το χαμένο έδαφος των πρώτων ημερών.


Ταχύτερος στα 483 αγωνιστικά χιλιόμετρα από το Κοπιάπο στην Αντοφαγκάστα της Χιλής ήταν ο Mark Miller, ο οποίος κέρδισε για πρώτη φορά στην καριέρα του Ειδική του Ράλι Ντακάρ – παρότι το 2009 είχε τερματίσει δεύτερος γενικής!


Ο Carlos Sainz ήταν σε θέση διεκδίκησης του πρώτου χρόνου, όμως ένα κλατάρισμα του κόστισε πάνω από δύο λεπτά. Κρίμα που είχαμε το κατάρισμα είπε ο νέος πρωτοπόρος του αγώνα – που είχε βρεθεί σε αντίστοιχη θέση το 2009, πριν εγκαταλείψει εξαιτίας ατυχήματος.


Αλλάξαμε τροχό και χάσαμε περίπου δύο λεπτά, συνέχισε ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι. Όμως είμαι πολύ χαρούμενος που περάσαμε αυτή την Ειδική, που ήταν μεγάλη και αληθινά δύσκολη.


Προφανώς είναι πλεονέκτημα για εμάς ο χρόνος που έχασε ο Stephane Peterhansel, αλλά αυτή είναι μόλις η 5η μέρα του αγώνα. Υπάρχουν πολλά ακόμα που πρέπει να κάνουμε. Προσωπικά, σκόπευα να ακολουθήσω το δικό μου ρυθμό, αυτόν που έχω επιλεξει από το ξεκίνημα και ο οποίος… αποδίδει!


Ωστόσο, η ατυχία του matador δεν ήταν τίποτα μπροστά σε εκείνη του S. Peterhansel. Ο Γάλλος είναι πλέον δέκατος, πάνω από δύο ώρες μακριά από την κορυφή και δήλωσε ότι πλέον δεν μπορεί ούτε καν να ονειρεύεται μια ιστορική δέκατη νίκη στο Ράλι Ντακάρ.


Ο ίδιος εξήγησε: Μετά από 120-130 χλμ. σπάσαμε τον πίσω άξονα μετάδοσης και έπρεπε να τον αποσυνδέσουμε, που δεν ήταν εύκολο. Μετά έπρεπε να τερματίσουμε την Ειδική με κίνηση μόνο στους δύο τροχούς, τους μπροστινούς. Επιπλέον, αργότερα χαθήκαμε!


Σήμερα χάσαμε τη νίκη. Δεν έχουμε ελπίδα ούτε να την ονειρευόμαστε πια, αυτό είναι βέβαιο. Ποτέ δεν μας έχει συνέβη κάτι τέτοιο. Ποτέ δεν έχω σπάσει ένα εξάρτημα του αυτοκινήτου τόσο άσχημα. Το Ντακάρ είναι ένα ράλι για το οποίο προετοιμάζεσαι όλο το χρόνο. Αισθανόμασταν καλά. Το αυτοκίνητο απέδιδε πολύ καλά και ύστερα έσπασε ένα εξάρτημα. Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις με τα μηχανήματα.


Αντίστοιχα, στον αγώνα των μοτοσικλετών οι νέες ατυχίες βασικών αντιπάλων του Cyril Despres έχουν αφήσει τον Γάλλο δις νικητή του αγώνα με πολύ μεγάλο προβάδισμα σχεδόν 38 λεπτών στην κορυφή.


Ο μέχρι χθες πλησιέστερος αντίπαλός του, David Casteu (Sherco) εγκατέλειψε έπειτα από άσχημη πτώση, στην οποία έσπασε το πόδι του – με αποτέλεσμα να τελειώσει άδοξα μια εντυπωσιακή προσπάθεια με μοτοσικλέτα 450 κ.εκ. -σε σχέση με την ΚΤΜ 690 του C. Despres- της μικρής Sherco.


Ο Cyril Despres δεν έχει πλέον να ανησυχεί ούτε για τον Marc Coma, τον βασικό του αντίπαλο τα τελευταία χρόνια, διότι ο Ισπανός είχε και τρίτη ατυχία σε τέσσερις ημέρες! Ενώ όδευε για τη νίκη στην Ειδική …όλα έδειχναν να πάνε καλά, μέχρι που καταστράφηκε το πίσω ελαστικό μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον Luca [Manca] που μου έδωσε τον τροχό του, εξήγησε ο αναβάτης από την Καταλονία.


Αυτή δεν είναι η χρονιά μου, δεν ξέρω τι έχω κάνει για να αξίζω κάτι τέτοιο. Πρέπει να κρατήσω θετική διάθεση ακόμα και με τέτοια προβλήματα, αλλά είναι δύσκολο. Δεν μπορώ να εξηγήσω το συμβαίνει σε μένα – πρώτα η ποινή, έπειτα ο κινητήρας και τώρα το πίσω ελαστικό. Τι μπορώ να κάνω;


Δεύτερος γενικής είναι πλέον ο Francisco Lopez, ο οποίος κέρδισε ξανά Ειδική μέσα στην πατρίδα του – αλλά ο Χιλιανός οδηγεί μια νεότευκτη Aprilia 450 κ.εκ. και κυνηγάει τον πρώτο του τερματισμό στο Ράλι Ντακάρ, συνεπώς δεν μπορεί να θεωρηθεί σημαντική απειλή για τον C. Despres. Τουλάχιστον όχι τόσο όσο τα απρόοπτα που κρύβει η Ατακάμα!














































ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 5η ημέρα, 06/01)
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
1. Sainz (Volkswagen) 16:10:51
2. Al Attiyah (Volkswagen) +4:37
3. Miller (Volkswagen) +9:39

4. Gordon (Hummer) +59:55

5. Sousa (Mitsubishi) +1:13:22

6. Holowczyc (Nissan) +1:16:18


7. Neves (Volkswagen) +1:20:10


8. Chicherit (BMW) +1:27:41

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
1. Despres (KTM) 16:38:26

2. Lopez Contardo (Aprilia) +37:37


3. Rodrigues (Yamaha) +44:01


4. Duclos (KTM) +1:01:34


5. Ullevalseter (KTM) +1:08:07

6. Street (KTM) +1:12:46

7. Coma (KTM) +1:16:55


8. Goncalves (BMW) +1:19:52


(Αναλυτικά αποτελέσματα)


auto.in.gr

Sports in

Βόμβα από Βόλο και Μπέο: «Ο Καρυπίδης πήρε τηλέφωνο τον Μπερτόγλιο, η δικαιοσύνη έχει πλέον τον λόγο»!

Με ανακοίνωση του ο Βόλος κατήγγειλε παρέμβαση του ιδιοκτήτη του Άρη Θόδωρου Καρυπίδη επικοινωνώντας τηλεφωνικά με τον Μπερτόγλιο και τονίζοντας πως «το περιεχόμενο της συζήτησης και η αιτία του τηλεφωνήματος προφανώς και είναι γνωστό σε όλους»!

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024