Ο όμορφος εικονικός κόσμος της Audi
Σουηδός σχεδιαστής δημιουργεί ένα υποδειγματικό αισθητικά πρωτότυπο με τα διακριτικά της Audi που αν ποτέ ξέφευγε από το χαρτί θα αποτελούσε ευσεβή πόθο κάθε bon vivant με αγωνιστικό DNA.
Spotlight
-
Συντετριμμένος ο Καλλιάνος για την περιπέτεια υγείας του πατέρα του - «Σήμερα κόπηκε η μισή μου ζωή»
-
Ακριβότερο το κόστος στέγασης στην Ελλάδα από ό,τι στη Γερμανία
-
Ακριβότερο από ποτέ το πασχαλινό τραπέζι - Πού θα κυμανθούν οι τιμές του οβελία
-
Κινεζική ειλικρίνεια: «Τα οικονομικά μας δεν είναι και τόσο ρόδινα»
Αν και τα αυτοκίνητα ανήκουν αναμφισβήτητα στον κόσμο της τεχνολογίας, αποτελώντας την πλέον δεδομένη και συνηθισμένη μορφή ιδανικής εφαρμογής όλων των θετικών επιστημών, ενίοτε προσφέρονται και για ασκήσεις φαντασίας των σχεδιαστών που εκτός των περιορισμένων ορίων που θέτουν νομοθεσίες και κόστη παραγωγής δημιουργούν -έστω και εικονικά- διαμάντια.
Μια τέτοια άσκηση φαντασίας αποτελεί και το δημιούργημα του Σουηδού σχεδιαστή Mikael Lugnegard ο οποίος έχοντας ως αφετηρία το χαρακτηριστικό μοτίβο της γρίλιας των Audi αποφάσισε να παίξει με το σχεδιαστικό παρελθόν και το παρόν των αυτοκινήτων σε Αμερική και Ευρώπη συνδυάζοντας αισθητικά και μηχανικά στοιχεία και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού σε ένα roadster με την εύστοχη ονομασία «Gent’s Racer».
Ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, που όπως επισημαίνει ο σχεδιαστής, δημιουργήθηκε με το σκεπτικό να μπορεί να τέρψει ένα χομπίστα εραστή της ταχύτητας με σαφείς αισθητικές ευαισθησίες, συνοδεύοντας τον με την ίδια ευκολία τόσο στις αγωνιστικές πίστες όσο και στις κοινωνικές του υποχρεώσεις.
Και μπορεί το roadster – λιμουζίνα να παραμείνει μόνο στο σκληρό δίσκο του Σουηδού σχεδιαστή αλλά αυτό δεν εμπόδισε το δημιουργό του να διευκρινίσει τα τεχνικά του χαρακτηριστικά σε περίπτωση που το εικονικό μετουσιωθεί σε πραγματικότητα.
Στην υλική εκδοχή του λοιπόν το ονειρικό πρωτότυπο θα έκρυβε κάτω από το ανθρακονημάτινο -φυσικά- σκαρί του αλουμινένιο χωροδικτύωμα, ανάρτηση Ohlin και φρένα Brembo ενώ κάτω από το μακρύ καπό θα βρισκόταν ο 5,2 λίτρων V10 κινητήρας του Αudi R8 με τη θηριώδη ισχύ του να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Auto Express
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις