Η Alfa Romeo Giulia επιστρέφει!
Μετά την Giulietta και η Giulia αναμένεται να επιστρέψει στην γκάμα της Alfa Romeo, αντικαθιστώντας -ως μια αυθεντική μπερλίνα μεσαίων διαστάσεων- τη μέχρι σήμερα γνωστή 159.
Spotlight
-
Συνέταιροι με το κράτος - Σε φόρους και εισφορές το 37,5% του μισθού
-
Άρχοντας των κρίκων: Ο Λευτέρης Πετρούνιας δείχνει τα επτά δαχτυλίδια του (vid)
-
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επταετία της χούντας; - Ποιοι τη θεωρούν «λαμπρή περίοδο» της ιστορίας;
-
Οι καταλήψεις πανεπιστημίων των ΗΠΑ υπέρ της κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα σαρώνουν την χώρα
Η Alfa Romeo επιστρέφει για μία ακόμη φορά στο παρελθόν της, σχεδιάζοντας την αναβίωση της θρυλικής Giulia.
H τετράθυρη μπερλίνα μεσαίων διαστάσεων, που πρόκειται να αντικαταστήσει την159, αναμένεται να ακολουθήσει τα σχεδιαστικά πρότυπα της MiTo και της Giulietta.
Το προτεταμένο-τριγωνικό ρύγχος διατηρεί τoν πρωταγωνιστικό ρόλο στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος, ενώ στο πίσω αναμένεται να ξεχωρίσουν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Η νέα μπερλίνα της Alfa Romeo πρόκειται να χρησιμοποιήσει το επιμηκυμένο δάπεδο της Giulietta, επιμένοντας σε μια προσθιοκίνητη πλατφόρμα και τερματίζοντας τις φήμες που την ήθελαν να ακολουθεί το πισωκίνητο παράδειγμα του γερμανικού ανταγωνισμού (BMW, Mercedes-Benz).
Από την γκάμα του ιταλικού μικρομεσαίου θα προέλθουν και οι κινητήρες, οι οποίοι θα ξεκινούν από τα 1.400 κ.εκ.
Υπερτροφοδοτούμενοι, τεχνολογίας MultiAir, θα αποδίδουν 140 και 170 ίππους, αφήνοντας τον απαραίτητο χώρο, τόσο για το γνωστό από τη μέχρι σήμερα παρουσία του στις προτάσεις του ομίλου, TBi κινητήρα των 1.742 κ.εκ., όσο και για ένα τρίλιτρο V6 μοτέρ, που θα προέρχεται από την Chrysler, εξοπλίζοντας την κορυφαία και πιθανώς τετρακίνητη έκδοση του αυτοκινήτου.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις