Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων στους TSI κινητήρες της VW
Ένα ακόμη βήμα προς την εξοικονόμηση καυσίμου πραγματοποιεί η VW, ενσωματώνοντας στους τετρακύλινδρους κινητήρες ένα σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.
Spotlight
-
Αλλαγές στα δρομολόγια - Πώς θα κινηθούν σήμερα τα μέσα μεταφοράς
-
Τι απαντάνε 180 οικονομολόγοι στην εμμονή Λίντνερ για δημοσιονομική πειθαρχία στη Γερμανία
-
Το Βερολίνο ανακαλεί τον Γερμανό πρέσβη στη Μόσχα
-
Αδιανόητο έγκλημα στο Τέξας: Μητέρα σκότωσε τον 3χρονο γιο της και μετά αυτοκτόνησε - «Πες αντίο στον μπαμπά»
Τη δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο από τους τέσσερις συνολικά κυλίνδρους του θα αποκτήσει μέσα στο 2012 ο TSI κινητήρας των 1,4 λίτρων της VW.
H συγκεκριμένη τεχνολογία ενσωματώνεται για πρώτη φορά σε ένα τετρακύλινδρο μοτέρ ευρείας παραγωγής, εξασφαλίζοντας οικονομία καυσίμου που μπορεί να φτάσει μέχρι και το ένα λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα.
Οι κύλινδροι παραμένουν ανενεργοί από τη στιγμή που ο ρυθμός περιστροφής του κινητήρα βρεθεί μεταξύ των 1.400 και 4.000 σ.α.λ. και η ροπή ανάμεσα στα 25 και 75 Nm.
Η απενεργοποίηση των κυλίνδρων επιτυγχάνεται με την «αποδέσμευση» των βαλβίδων εισαγωγής από τον αντίστοιχο εκκεντροφόρο και αναστρέφεται από τη στιγμή που ο οδηγός απαιτήσει, με το απότομο βύθισμα του πετάλ του γκαζιού, περισσότερη ισχύ.
Σύμφωνα με την ίδια τη VW η λειτουργία του κινητήρα δεν επηρεάζεται από την παραπάνω διαδικασία, διατηρώντας -μεταξύ άλλων- χαρακτηριστικά όπως η περιορισμένη παραγωγή θορύβου και κραδασμών.
Παράλληλα, το νέο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ άμεσου ψεκασμού θα συνδυάζεται με σύστημα Stop/Start και θα πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU6.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις