Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Στο μικροσκόπιο του NHTSA το ηλεκτροκίνητο Chevrolet Volt

Στο μικροσκόπιο του NHTSA το ηλεκτροκίνητο Chevrolet Volt

Αιτία για την διερεύνηση του ηλεκτροκίνητου Chevrolet από την αμερικανική αρχή υπήρξε εκδήλωση πυρκαγιάς σε Volt που είχε "συμμετάσχει" σε δοκιμές πρόσκρουσης.

H αμερικανική αρχή για την ασφάλεια των αυτοκινητοδρόμων (ΝΗΤSA) ανακοίνωσε ότι θα διεξάγει επισήμως έρευνα για το ηλεκτροκίνητο Chevrolet Volt.

Αιτία για την ενασχόληση της «δύστροπης» αμερικανικής αρχής με το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα εκτεταμένης αυτονομίας του ομίλου GM απετέλεσε περιστατικό πυρκαγιάς του Volt μετά τη διεξαγωγή δοκιμών πρόσκρουσης. Αναλυτικότερα, τον Μάϊο του 2011 ο NHTSA υπέβαλε σε δοκιμές πρόσκρουσης το ηλεκτροκίνητο μοντέλο προκειμένου να αξιολογήσει, όπως προβλέπεται, την ασφάλειά του.

Όπως ισχύει και για την Ευρώπη, έτσι και οι δοκιμές της αμερικανικής αρχής περιλαμβάνουν προσομοίωση πλευρικής πρόσκρουσης. Ο NHTSA πραγματοποίησε την εν λόγω δοκιμή σ΄ ένα Chevrolet Volt και στη συνέχεια το άφησε σταθμευμένο στον εξωτερικό χώρο των εγκαταστάσεων του.

Αν και αρχικά το Chevrolet Volt δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, μετά από τρεις εβδομάδες εκδηλώθηκε πυρκαγιά. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του NHTSA αιτία της πυρκαγιάς ήταν η μπαταρία, καθώς, κατά την πλευρική πρόσκρουση διακόπηκε η λειτουργία του κυκλώματος που εξασφαλίζει την ψύξη της.

Αυτό οδήγησε το NHTSA να προχωρήσει σε επιπλέον δοκιμές στις οποίες, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ενδέχεται να προκληθούν σπινθήρες αν η μπαταρία ιόντων λιθίου υποστεί ζημιές και περιστραφεί κατά 180 μοίρες σε ενδεχόμενη σύγκρουση.

Σε απάντηση της ανακοίνωσης που εξέδωσε ο NHTSA για το Volt, ο αμερικανικός όμιλος δήλωσε πρόθυμος να προσφέρει σε όσους ιδιοκτήτες Volt το επιθυμούν, αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα. Παρ’όλα αυτά στην ανακοίνωσή της η GM επισημαίνει ότι το Volt είναι ένα ασφαλές αυτοκίνητο, όπως έχουν αποδείξει οι σχετικές δοκιμές πρόσκρουσης όπου έχει λάβει την ανώτερη διάκριση των πέντε αστεριών.

auto.in.gr

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024