Porsche 918 Spyder Prototype: Η εξέλιξη συνεχίζεται
Αργά αλλά σταθερά βήματα προς τη τη γραμμή παραγωγής πραγματοποιεί το νέο supercar της Porsche, που όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει και την ισχυρότερη πρόταση στην ιστορία της γερμανικής φίρμας.
Spotlight
-
Χορευτής της Μαρίνας Σάττι: «Συγγνώμη, παρεξηγήθηκε η δήλωση μου»
-
«Ο εχθρός του εχθρού σας είναι φίλος σας» - Η φυσική το επιβεβαιώνει!
-
Σερβιτόρα εξηγεί τον λόγο που ένα τραπέζι με μικρό φιλοδώρημα μπορεί να της... κοστίσει χρήματα
-
Η παρουσιάστρια του BBC που είχε υψώσει το μεσαίο δάχτυλο έκανε ακόμη μία γκάφα σε ζωντανή μετάδοση
Η 918 Spyder βρίσκεται ήδη στους δρόμους. Η πρωτότυπη εκδοχή της πανίσχυρης, υβριδικής Porsche περνά, πλέον, στην τελευταία φάση εξέλιξής της, περίπου έναν χρόνο πριν βρεθεί στις γραμμές παραγωγής
Βάσει προγράμματος η 918 Spyder θα περάσει στην παραγωγή τον Σεπτέμβριο του 2013, γεγονός που σημαίνει ότι πριν το τέλος τις ίδιας χρονιάς θα βρίσκεται στις προθήκες της γερμανικής φίρμας.
«Αυτό που θα επιχειρήσουμε με την 918 Spyder είναι ο επαναπροσδιορισμός της ευχαρίστησης, της αποδοτικότητας και των επιδόσεων», δήλωσε με αφορμή τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου ο Wolfgang Hatz, μέλος του συμβουλίου του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της Porsche.
Με το διακριτικό καμουφλάζ να παραπέμπει στις αγωνιστικές Porsche 917 του μακρινού παρελθόντος, η υπό εξέλιξη 918 Spyder συνδυάζει έναν συμβατικό V8 κινητήρα 4,6 λίτρων με δύο ανεξάρτητα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον μπροστινό και ένα στον πίσω άξονα.
Ο τρόπος με τον οποίο θα συνδυάζονται οι τρεις κινητήρες και το λογισμικό που θα αναλαμβάνει τη διαχείρισή τους, αποτελούν για την Porsche τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Σκοπός, σε κάθε περίπτωση, είναι η μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με τη μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Η 918 Spyder αναμένεται να περάσει στην παραγωγή ως ένα plug-in υβριδικό, το οποίο με τη βοήθεια των δύο ηλεκτροκινητήρων θα ξεπερνά σε ισχύ τους 770 ίππους, χωρίς ωστόσο η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου να ξεπερνά τα 3 λίτρα/100 χλμ.
Αντιστοίχως, η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου θα φτάνει 325 χλμ./ώρα και η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται, σύμφωνα με τις προβλέψεις της ίδιας της Porsche, σε μόλις 3 δευτερόλεπτα.
Τις εξεζητημένες προδιαγραφές του γερμανικού υπεραυτοκινήτου συμπληρώνουν το πλαίσιο από συνθετικά υλικά και ανθρακονήματα, το ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, το σύστημα τετραδιεύθυνσης και οι τοποθετημένες, στην κορυφή του πίσω τμήματος, απολήξεις των εξατμίσεων.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις