Chevrolet Corvette 2014: Στην «καρδιά» του αμερικανικού ονείρου
Η αμερικανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες λεπτομέρειες για τον κινητήρα της έβδομης γενιάς της Corvette, έναν Small Block V8 6,2 λίτρων με 450 ίππους που υπόσχεται να αποτελέσει τον καλύτερο της ιστορίας του –και- σε επίπεδο οικονομίας καυσίμου.
Spotlight
-
Ελένη Βιτάλη: Το αντίο στον αδελφό της: «Πέρναγες τα πάθη του Χριστού, ματάκια μου λατρεμένα»
-
Έως τη Μεγάλη Τετάρτη το δώρο του Πάσχα - Πώς το υπολογίζετε
-
Όλα στη φορά! - Οι νέες αλλαγές στην εφαρμογή του Messenger ίσως ενοχλήσουν κάποιους
-
Ο εβραιοαμερικανός κοσμήτορας του Μπέρκλεϋ που έδιωξε από το σπίτι του Παλαιστίνιους φοιτητές
Η παρουσίαση της νέας γενιάς ενός εκ των πλέον εμβληματικών muscle-cars, έχει οριστεί για την έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2013. Μέχρι τότε, η Chevrolet παρουσιάζει ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του παζλ που θα συνθέσουν την πληθωρική προσωπικότητα της έβδομης γενιάς Corvette.
Ο λόγος για τον κινητήρα της, έναν small block V8 χωρητικότητας 6,2 λίτρων ο οποίος κλείδωσε στους 450 ίππους και τα 610 Nm ροπής. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αμερικανικής φίρμας, το μηχανικό σύνολο που φέρει την κωδική ονομασία LT1 θα επιταχύνει την Corvette από 0-95 χλμ./ώρα σε χρόνο λιγότερο από 4,0 δευτερόλεπτα.
Ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί το πρώτο δείγμα μιας νέας γενιάς –της πέμπτης, για την ακρίβεια- Small Block οχτακύλινδρων κινητήρων ο οποίος επωφελείται από σύστημα άμεσου ψεκασμού και μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων αλλά και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων της GM, το οποίο θέτει εκτός λειτουργίας τους τέσσερις από τους οκτώ κυλίνδρους του κινητήρα, όταν δεν απαιτείται η συνδρομή τους, μειώνοντας έτσι, την κατανάλωση καυσίμου.
Σύμφωνα με τη Chevrolet, τα παραπάνω συστήματα και θα έχουν ως αποτέλεσμα την αποδοτικότερη Corvette όλων των εποχών με ονομαστική τιμή κατανάλωσης καυσίμου περίπου 7,5 λίτρα/100 χλμ.
«O LT1 της νέας Corvette είναι το μηχανικό σύνολο με τις περισσότερες τροποποιήσεις στην σχεδόν 60χρονη ιστορία των Small Block V8 και ο οποίος, χτίζει στην πλούσια κληρονομιά του παρελθόντος με την προοπτική να αποτελέσει την καλύτερη εκδοχή ενός από τους καλύτερους κινητήρες όλων των εποχών», δήλωσε ο Sam Winegarden, επικεφαλής του τομέα εξέλιξης κινητήρων σε παγκόσμιο επίπεδο.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις