Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
VW Golf Coupe... και τετράθυρο από το 2015

VW Golf Coupe… και τετράθυρο από το 2015

Η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να μπει δυναμικότερα στην κατηγορία των τετράθυρων coupe με μια αντίστοιχη έκδοση του δημοφιλέστερου μοντέλου της η οποία θα προσφέρει, παράλληλα με τα πλεονεκτήματα -αισθητικά και πρακτικά- του συγκεκριμένου αμαξώματος, περισσότερα premium στοιχεία και εξοπλισμό.


Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει μια νέα έκδοση αμαξώματος για το δημοφιλές μικρομεσαίο της, η οποία και πιθανότατα θα φορέσει τα διακριτικά CC.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το τετράθυρο και coupe Golf θα σχεδιαστεί με γνώμονα να αντιπαρατεθεί στη Mercedes-Benz CLA, διαθέτοντας πολύ πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά και αισθητικά στοιχεία από το sedan Jetta, που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα.

Επίσης αν και το μεγαλύτερο Golf CC θα διατεθεί στην Ευρώπη, οι περισσότερες πωλήσεις του αναμένεται να προέλθουν από τις αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας, όπου αυτοκίνητα όπως το Jetta γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία.

Ανεξαρτήτως του διαφοροποιημένου σχεδιαστικού προσανατολισμού που θα επιφέρει ο τετράθυρος, coupe χαρακτήρας του και κάποια ανασχεδιασμένα στοιχεία προς όφελος ενός πιο sport προσανατολισμού, το Golf CC θα εξακολουθεί να βασίζεται στην πλατφόρμα MQB. Για την ακρίβεια σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της ευέλικτης πλατφόρμας που θα φιλοξενήσει τόσο το Golf Estate όσο και την τετράθυρη sedan έκδοση του Audi A3.

Επίσης, αντίθετα με το VW Jetta το οποίο επωφελείται από ένα κλασσικό πορτ μπαγκάζ τετράθυρου sedan, το Golf CC θα διαθέτει μια hatchback θύρα με φαρδύ άνοιγμα για ευκολότερη φόρτωση. Σε ό,τι αφορά τον όγκο του χώρου αποσκευών, θα είναι μεγαλύτερος από τα 380 λίτρα του γνωστού Golf, αλλά θα υπολείπεται σε σχέση με τα 527 λίτρα του σημερινού Jetta.

Σε μια προσπάθεια κατάταξης του Golf CC στη συνείδηση της αγοράς ως μίας sport πρότασης με premium χαρακτηριστικά, η VW θα εντάξει στην γκάμα κινητήρων του μόνο τα ισχυρότερα μηχανικά σύνολα της έβδομης γενιάς του γερμανικού μικρομεσαίου.

Έτσι, η γκάμα του αναμένεται να ξεκινάει από τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων με τους 122 ίππους και να περιλαμβάνει το δίλιτρο turbodiesel των 2,0 λίτρων με απόδοση 150 ίππους.

Σε ό,τι αφορά το χρόνο έλευσής του, το Golf CC αναμένεται να εμφανιστεί στην αγορά το 2015, σχεδόν παράλληλα με μια GTI έκδοσή του προκειμένου να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της VW για τον «πλήρη» ανταγωνισμό της γκάμας της Mercedes-Benz CLA και της Α45 AMG έκδοσής της αλλά και του Audi S3 sedan.

Οι τιμές του θα κινηθούν αναλόγως του πιο premium προσανατολισμού του, ξεκινώντας περίπου 3.500 ευρώ ψηλότερα από τη φθηνότερη έκδοση του Golf, δικαιολογώντας τη διαφορά -και- με περισσότερο εξοπλισμό στη βασική έκδοση.

auto.in.gr

Sports in

Τι είπε ο προπονητής της Φιορεντίνα για τον Ολυμπιακό και τον τελικό του Conference League

Ο προπονητής της Φιορεντίνα, Βιτσέντσο Ιταλιάνο, μίλησε για τον Ολυμπιακό που είναι ένας από τους πιθανούς αντιπάλους του στον τελικό του Conference League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024