Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Cadillac ELR 2014: Ιστορίες ηλεκτροκίνητης πολυτέλειας σε δύο... πόρτες

Cadillac ELR 2014: Ιστορίες ηλεκτροκίνητης πολυτέλειας σε δύο… πόρτες

Έχοντας ως αφετηρία τη τεχνολογία των Chevrolet Volt/Opel Ampera η Cadillac παρουσιάζει την εκτεταμένης αυτονομίας ηλεκτροκίνητη, πολυτελέστερη και τρίθυρη ELR, στην έκδοση παραγωγής της, από τo "floor" του Detroit.


Από μια αμερικανική έκθεση δεν θα μπορούσε να λείπει το βαρύ πυροβολικό της… τοπικής αυτοκινητοβιομηχανίας και μοντέλα όπως η Cadillac ELR, το αυτοκίνητο που θα αναλάβει το ρόλο της premium ηλεκτροκίνητης ναυαρχίδας του ομίλου GM.

Αποτελώντας ουσιαστικά την έκδοση παραγωγής του concept Converj το οποίο παρουσιάστηκε το 2009, η Cadillac ELR έχει ως αφετηρία την πλατφόρμα του ηλεκτροκίνητου Volt, διαθέτοντας παράλληλα μια αναβαθμισμένη εκδοχή των μπαταριών λιθίου. Οι συστοιχίες βάρους 198 κιλών έχουν ισχύ 16,5 kWh και τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου σε διάταξη «Τ» καταλαμβάνοντας το χώρο του τούνελ μετάδοσης και της προέκτασής του προς τα πίσω σε μήκος 1,6 μέτρων. Η πλήρης φόρτισή τους απαιτεί 4,5 ώρες σε δίκτυο τάσης 240V, ενώ συνοδεύονται και από οχταετή εγγύηση.

Σε επίπεδο αυτονομίας, μετά από μία πλήρη φόρτιση η ενέργεια των μπαταριών ιόντων λιθίου αρκεί προκειμένου η ELR να διανύσει απόσταση περίπου 56 χλμ. βασιζόμενη αποκλειστικά στον ηλεκτροκινητήρα της και χωρίς να χρειαστεί τη συνδρομή του συμβατικού κινητήρα.

Ο τελευταίος, ένας βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων παρεμβαίνει όταν η ενέργεια των μπαταριών εξαντληθεί, φορτίζοντας τις. Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη ισχύος, η απόδοση του μηχανικού συνόλου της ELR ανέρχεται σε 207 ίππους και 400 Nm ροπής και παρόλο που, προς το παρόν δεν υπάρχει αναφορά στην επιτάχυνσή της από 0-100 χλμ./ώρα, αναμένεται να κυμανθεί περίπου στα 8,0 δευτερόλεπτα, κάτι που θα την κάνει κατά ένα περίπου δευτερόλεπτο ταχύτερη από το αντίστοιχης τεχνολογίας Chevrolet Volt. H μέγιστη ταχύτητά της Cadillac ELR ανέρχεται σε 161 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό, όπου η πρόσβαση επιτυγχάνεται μέσω των -μόμο- δύο πλευρικών θυρών, υιοθετείται μια 2+2 διάταξη ξεχωρίζουν οι επενδύσεις από δέρμα και ξύλο, διανθισμένες με λεπτομέρειες χρωμίου, όπως επιβάλλει ο premium χαρακτήρας του. Διαθέσιμο επίσης ως υλικό για τις λεπτομέρειες της διακόσμησης θα είναι και τα ανθρακονήματα σε συνδυασμό με επενδύσεις καθισμάτων από τεχνητό δέρμα και λεπτομέρειες από μιρκοίνες.

Στο κεντρο του ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη αφής 8 ιντσών μέσω της οποίας είναι διαχειρίσιμα τα περιφερειακά συστήματα του αυτοκινήτου και η οποία είναι παραμετροποιήσιμη ως προς τις λειτουργίες που θα εμφανίζει. Το προφίλ του θαλάμου επιβατών συμπληρώνουν ο φωτισμός LED και «δυναμικά» στοιχεία αποθήκευσης όπως η ηλεκτρική λειτουργία του καλύματος στο “cup holder”.

auto.in.gr

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024