Τετάρτη 08 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Nissan Note 2013: Εφ' όλης της ύλης

Nissan Note 2013: Εφ’ όλης της ύλης

Η νέα γενιά του Nissan Note επιφυλάσσει πολλές αλλαγές σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα –και όχι μόνο- του ομώνυμου, μοντέλου.


Με το χρόνο να μετράει, πλέον, αντίστροφα για την έκθεση της Γενεύης στις 5 Μαρτίου, η Nissan αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του μοντέλου που θα αντικαταστήσει το μέχρι σήμερα γνωστό Note, διατηρώντας μεν το όνομά του, αλλά, μεταβάλλοντας και εκσυγχρονίζοντας αισθητά την εικόνα του.

Το νέο Nissan Note έχει ως αφετηρία μια επιμηκυμένη πλατφόρμα του Micra, ενώ οι σχεδιαστικές του επιρροές προέρχονται από το concept car Invitation που η Nissan είχε παρουσιάσει το 2011 στην έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας.

Αν και μέχρι στιγμής η ιαπωνική φίρμα δεν δημοσιοποιεί τις διαστάσεις του νέου μοντέλου, το Note θα εξακολουθεί να «διαγωνίζεται» στην κατηγορία των supermini, συνδυάζοντας τη νέα του εικόνα με την αποδοτικότητα –όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με stop-start, ενώ η τιμή «έναρξης» για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, των εκδόσεων κινητήρα, τοποθετείται στα 95 γραμμ./χλμ.

Παράλληλα, μια σειρά τεχνολογιών ασφάλειας που βασίζονται στη λειτουργία και την αξιοποίηση των δεδομένων από την κάμερα που τοποθετείται στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, υπόσχονται να προσφέρουν για πρώτη φορά, στην συγκεκριμένη κατηγορία, ό,τι συνεπάγεται, σε επίπεδο ασφάλειας, ο συγκεκριμένος εξοπλισμός.

Έτσι, το προφίλ ασφάλειας του Note καθορίζουν τα συστήματα προειδοποίησης για όχημα στις τυφλές γωνίες, σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας αλλά και για την ενδεχόμενη παρουσία πεζού η οχήματος κατά την οπισθοπορεία.

Στην τελευταία περίπτωση, ο οδηγός, πλην της ειδοποίησης μπορεί να έχει πλήρη επαφή με το τι συμβαίνει πίσω από το αυτοκίνητο του μέσω της κεντρικής οθόνης 5,8 ιντσών, όπου και εμφανίζονται οι εικόνες από την κάμερα με δυνατότητα κάλυψης άνω των 180 μοιρών, η οποία και τοποθετείται στην θύρα του πορτ μπαγκάζ.

Το Nissan Note, σύμφωνα με την ανακοίνωση της φίρμας θα διατεθεί σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα και με ισάριθμες επιλογές κινητήρα.

Αναλυτικά, πλην του τετρακύλινδρου turbo diesel με χωρητικότητα 1,5 λίτρα και απόδοση 90 ίππων ο οποίος υπόσχεται εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 95 γραμμ./χλμ. σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο, την γκάμα συμπληρώνουν δύο επιλογές βενζίνης.

Πρόκειται για τρικύλινδρα μηχανικά σύνολα με χωρητικότητα 1,2 λίτρα. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για έναν κινητήρα ισχύος 86 ίππων και 110 Nm ροπής και ο οποίος εκλύει στην ατμόσφαιρα 109 γραμμ./χλμ.

Στη δεύτερη πρόκειται για ένα υπερτροφοδοτούμενο αντίστοιχης χωρητικότητας κινητήρα ο οποίος υπόσχεται απόδοση 98 ίππων και 142 Nm ροπής, χωρίς ωστόσο οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να ξεπερνούν το «όριο» των 100 γραμμ./χλμ., καθώς περιορίζονται στα 99 γραμμ./χλμ.

auto.in.gr

Sports in

Απείλησε με Κέιν η Μπάγερν – Εντυπωσιακή απόκρουση του Νόιερ σε σουτ του Βινίσιους (vids)

Στο 29’ ο Βρετανός έκανε το βολ-πλανέ, αλλά ο Λούνιν έπεσε στη γωνία του και απέκρουσε – Στο 40’ ο Νόιερ απέκρουσε το επικίνδυνο σουτ του Βινίσιους.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 08 Μαϊου 2024