Audi RS Q3 2014: Το πρώτο RS των γερμανικών SUV
Το μικρότερο SUV της επέλεξε η Audi ως ιδανική επιλογή για την πρώτη απόπειρά της να προσθέσει τα διακριτικά RS στο “Q”, με τη βοήθεια ενός πεντακύλινδρου TFSI 2,5 λίτρων με απόδοση 310 ίππους και των συνήθων αλλαγών που συνοδεύουν τις κορυφαίες sport εκδόσεις της Audi.
Spotlight
-
«Ιπτάμενο» πλοίο στα ανοιχτά της Κύμης – Τι είναι το φαινόμενο Fata Morgana που το προκάλεσε
-
Πολιτική Προστασία: Πότε αναμένεται το αναβαθμισμένο 112 – Τι θα περιλαμβάνει
-
Μέσα στο ανακαινισμένο παλάτι του Πούτιν - Ο στύλος για στριπτίζ που έγινε εκκλησία και ο προσωπικός θρόνος
-
Διασώστες έσωσαν ένα άλογο από τη στέγη σπιτιού σε μια πλημμυρισμένη πόλη
Μετά τα RS6 Avant, RS5 Cabriolet και RS7 η αντίστοιχη έκδοση του Q3 παίρνει την σκυτάλη των εκδόσεων επιδόσεων, καθώς θα είναι το τέταρτο μοντέλο της Audi με τα διακριτικά RS που θα λανσαριστεί μέσα στο 2013 αλλά, κυρίως, το πρώτο SUV της φίρμας που θα φορέσει το σήμα “RS”.
Στην καρδιά του RS Q3 βρίσκεται ο πεντακύλινδρος turbo TFSI κινητήρας των 2,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 310 ίππους και 420 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας στην έκδοση επιδόσεων του γερμανικού SUV την ολοκλήρωση της διαδικασίας από 0 – 100 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά σε 250 χλμ./ώρα.
Ο TFSI κινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο S – tronic επτά σχέσεων ενώ την ίδια στιγμή η παρουσία ενός συστήματος start – stop, που προστίθεται για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, βοηθά στη διατήρηση των μεγεθών κατανάλωσης καύσιμου στην τιμή των 8,8 λίτρα/100 χλμ. και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε 206 γραμμ./χλμ.
Το παρών στο βασικό εξοπλισμό του πανίσχυρου SUV δίνει το σύστημα της Audi, Drive Select το οποίο επιτρέπει στον οδηγό την παραμετροποίηση της απόκρισης του κινητήρα, του ήχου της εξάτμισης, επιλέγοντας μεταξύ τριών ρυθμίσεων από αυτόματο ως sport.
Το RS Q3 εξοπλίζεται επίσης με sport ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση του από το έδαφος κατά 2,5 εκατοστά σε σχέση με την απλή έκδοση του γερμανικού SUV.
Παράλληλα, σε συμφωνία με τον προσανατολισμό της έκδοσης το ESP προσφέρει τη δυνατότητα απενεργοποίησής του ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης με νέα δισκόφρενα, τα οποία πλην της επιπλέον ανθεκτικότητας τους, συμβάλλουν και στην μείωση του βάρους κατά ένα κιλό/ανά τροχό.
Την RS ταυτότητα του Q3 συμπληρώνει και το ανάλογο, επιθετικό bodykit το οποίο είναι και υπεύθυνο για την μικρή αύξηση του μήκους του γερμανικού SUV κατά 2,5 εκατοστά σε 4,41 μέτρα.
Την εικόνα του συμπληρώνουν οι τροχοί των 19 ιντσών –θα υπάρξει και προαιρετική επιλογή τροχών 20 ιντσών – και φυσικά το σήμα RS εντός και εκτός.
auto.in.gr
- Καμένη γη σε λίγους μήνες – Η επίθεση του Ισραήλ καταστρέφει την ικανότητα της Γάζας να παράγει τρόφιμα
- ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κασσελάκης θα βρίσκεται πάντα δίπλα σε όλους τους εργαζόμενους που η ΝΔ προσπαθεί να φιμώσει
- ΥΠΕΘΑ: Διευκρινίσεις για ζητήματα που αφορούν το προσωπικό και διατάξεις του νομοσχεδίου υπό διαβούλευση
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις