Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault Twin’Z Concept: Γεύση από το νέο Twingo

Renault Twin’Z Concept: Γεύση από το νέο Twingo

Η Renault παρουσιάζει ένα νέο και αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο μοντέλο, προπομπό του σχεδιαστικού προσανατολισμού που θα ακολουθήσει η νέα γενιά του supermini της η οποία εξελίσσεται από κοινού με έναν άλλο αστικό θρύλο, τη νέα γενιά του smart fortwo.


H γαλλική φίρμα αποκάλυψε ένα πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο supermini που, αν και η Renault δεν το δηλώνει, θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ένα πρώιμο σχεδιαστικό δείγμα της νέας γενιάς του Twingo.

Ανεξαρτήτως της όποιας σχέσης του με το επικείμενο Twingo, το Twin’Z είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο concept car με διαστάσεις 3,672 μ. μήκος, 1,705 μ. πλάτος, 1,506 μ. ύψος, μεταξόνιο 2,945 μ. και βάρος 980 κιλών.

Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ενώ στην καρδιά του Twin’Z βρίσκεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 68 ίππων και 226 Nm ροπής το οποίο τροφοδοτείται με μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Οι τελευταίες, για λόγους εξοικονόμησης χώρου, τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα, ενώ εξασφαλίζουν στο ηλεκτροκίνητο μοντέλο αυτονομία 161 χλμ. Παράλληλα, σύμφωνα με την Renault η μέγιστη ταχύτητά του Twin’Z φτάνει τα 130 χλμ./ώρα.

Εκτός από το ηλεκτροκίνητο σύνολό του, το Twin’Z ξεχωρίζει και για μια σειρά άλλων στοιχείων, όπως το σωληνωτό πλαίσιό του και το κατασκευασμένο από ανθρακονήματα αμάξωμά του.

Το προφίλ του concept car συμπληρώνεται από την «μάχιμη» ανάρτηση η οποία αποτελείται από γόνατα Macpherson μπροστά, διπλά ψαλίδια στον πίσω άξονα και διαθέτει αμορτισέρ Ohlins. Αξίζει να σημειωθεί, επίσης ότι οι τροχοί 18 ιντσών του Twin’Z φορούν ελαστικά της Michelin διαστάσεων 205/40 R18 τα οποία σχεδιάστηκαν ειδικά για το concept car. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στη σχεδίαση του συνέβαλε και ο Βρετανός σχεδιαστής Ross Lovegrove ο οποίος είναι υπεύθυνος και για τους τροχούς.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία του γαλλικού concept car, οι πίσω πόρτες ανοίγουν ανάποδα ενώ το σύνολο χαρακτηρίζεται από την απουσία της δεύτερης κολώνας, στοιχείο που προσφέρει ευκολότερη πρόσβαση στο εσωτερικό.

Εκεί, κυριαρχούν τα εξαιρετικά ελαφρά και λεπτά καθίσματα τα οποία επενδύονται με ένα υλικό με αδιάβροχες και πυρίμαχες ιδιότητες που, επιπλέον, αφήνει σε κοινή θέα το σκελετό του καθίσματος. Στο κέντρο του ταμπλό, σε αρμονία με τις τάσεις της εποχής, βρίσκεται μία ταμπλέτα μέσω της οποίας είναι διαχειρίσιμα τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

auto.in.gr

Sports in

Άσχημα μαντάτα για τον Αντετοκούνμπο

Αμφίβολος και για τις επόμενες αναμετρήσεις κόντρα στους Ιντιάνα Πέισερς, παραμένει ο ηγέτης των Μιλγουόκι Μπακς, Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024