Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Renault Twin’Run Concept: Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς από το Μονακό

Renault Twin’Run Concept: Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς από το Μονακό

Μια ακόμα γεύση από την νέα γενιά του Twingo προσφέρει η Renault, αυτή τη φορά με ένα σκληροπυρηνικό πρωτότυπο μοντέλο που παρουσιάστηκε στο circuit του Μονακό και διαθέτει ένα V6 κινητήρα 320 ίππων και μηχανικά μέρη αγωνιστικής προέλευσης, δημιουργώντας τις καλύτερες προϋποθέσεις για το νέο Twingo RS.


Εκτός από τα μονοθέσια και τα διάφορα παρεπιδημούντα είδη ενός GP, στο Μονακό φέτος, φιλοξενείται και μια λίγο διαφορετική πρεμιέρα με άρωμα από το νέο Twingo, σε μια σκληροπυρηνική, όμως, πρωτότυπη εκδοχή.

Ο λόγος για την επίσημη πρώτη του Renault Twin’Run Concept, η οποία πραγματοποιείται στο circuit του Μονακό, ως άμεση αναφορά στα αγωνιστικά γονίδια ενός πρωτοτύπου αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε ως απόγονος του R5 Turbo και του Clio V6.

Έτσι, παρόλο που το Twin’Run Concept μοιράζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία με το επίσης πρωτότυπο, αλλά ηλεκτροκίνητο, Twin’Z που η γαλλική φίρμα είχε παρουσιάσει πριν λίγο καιρό, δίνοντας μια σαφή εικόνα για την αισθητική της νέας γενιάς του Twingo, η έμφαση στην περίπτωση του πρώτου, έχει δοθεί στις επιδόσεις.

Κάπως έτσι, στην καρδιά του μικρού θηρίου, τοποθετημένος πίσω, βρίσκεται ένας εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας 320 ίππων και 380 Nm ροπής με χωρητικότητας 3.498 κ.εκ. ο οποίος συνδυάζεται με μια σειρά τεχνολογιών αγωνιστικής προέλευσης, που θα βρεθούν και στο νέο Twingo RS.

Ο κινητήρας ο οποίος σε μια μικρότερης ισχύος εκδοχή του εφοδιάζει εκδόσεις της Laguna και του Espace, στην περίπτωση του Twin’Run κινεί τους πίσω τροχούς.

Εκτός από τον πανίσχυρο V6, κάτω από τις επιφάνειες του Twin’Run βρίσκεται ένα σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα με προέλευση το αγωνιστικών προδιαγραφών Megane Trophy και το οποίο, σε συνδυασμό με την κατασκευή του αμαξώματος από συνθετικά υλικά (fiberglass) περιορίζει το συνολικό βάρος σε 950 κιλά.

Ο συνδυασμός των παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα το Twin’Run να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα ενώ, η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα.

Το προφίλ του συμπληρώνουν στοιχεία με προέλευση τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως το έξι σχέσεων μηχανικό κιβώτιο με τον αγωνιστικής αισθητικής επιλογέα, τα αεριζόμενα δισκόφρενα με διαστάσεις 356×32 και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και 328×30 και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Η ανάρτηση του Twin’Run αποτελείται από διπλά ψαλίδια μπροστά και πίσω ενώ τα αμορτισέρ φέρουν την υπογραφή της Ohlins. Tην εικόνα συμπληρώνουν οι τέσσερις τροχοί των 18 ιντσών τροχοί που ακροβολίζονται στις τέσσερις γωνίες του λιλιπούτειου αυτοκίνητου.

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που καλούνται να σηματοδοτήσουν τις παραπάνω επιδόσεις, αρκεί μια ματιά στο μέγεθος της αεροτομής, στις εισαγωγές αέρα μπροστά από τους πίσω τροχούς και τις αγωνιστικές ρίγες για να καταλάβει κανείς περί τινός πρόκειται.

Άμεση αναφορά στα αγωνιστικά του γονίδια αποτελούν και τα τέσσερα τετραγωνισμένα φώτα του μπροστινού τμήματος τα οποία έχουν μόλις 25 χιλιοστά βάθος, είναι τεχνολογίας LED και μπορούν να εκπέμψουν διαφορετικές συχνότητες φωτός, αναλόγως με την επιλογή του οδηγού.

Στο εσωτερικό, το στοιχείο που κυριαρχεί είναι η σπαρτιατική αισθητική και το κομμάτι plexiglass που χωρίζει τον οδηγό από τον V6 κινητήρα. ενώ, όπως θα περίμενε κανείς, τα καθίσματα είναι bucket της Sparco με ζώνες τεσσάρων σημείων.

Εξάλλου όπως επεσήμανε ο Axel Breun επικεφαλής σχεδιασμού για το πρωτότυπο: “To Twin’Run σχεδιάστηκε να ενσαρκώσει την ιδιοφυώς τρελή αγωνιστική πλευρά για την οποία η Renault είναι γνωστή εδώ και δεκαετίες. Πρόκειται για τον πραγματικό αυτοκινήτων με γοητεία μεγατόνων».

Όσο για τους προγόνους του στους οποίους αναφέρεται το στέλεχος της γαλλικής φίρμας έδωσαν και αυτοί το παρών στην παρουσίασή του που πραγματοποιήθηκε στο pit lane του circuit του Mονακό.

Αφού η διαδικασία της παρουσίασης ολοκληρώθηκε το Twin’Run έκανε μερικούς γύρους στην θρυλική πίστα, με τον Carlos Tavares, επικεφαλής της Renault, στο τιμόνι και συνοδεία τα Clio V6 και το R5 Τurbo, τα οποία οδηγούσαν ο οδηγός F1 Charles Pic και ο θρύλος στον κόσμο των ράλλυ, Jean Ragnotti.

auto.in.gr

Sports in

«Αυτό είναι ξενοφοβία» – Στην αντεπίθεση οι Πολωνοί για την κριτική στον Σιμόν Μαρτσίνιακ

Οι Πολωνοί πέρασαν στην αντεπίθεση για την κριτική των Γερμανών στον διαιτητή του αγώνα Ρεάλ-Μπάγερν, Σιμόν Μαρτσίνιακ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024