Ferrari 458 Speciale: Σε νέες -ατμό-σφαιρες
H φίρμα από το Maranello αποκάλυψε μια σκληροπυρηνική εκδοχή της 458 Italia, η οποία εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα που αξιοποιείται από αυτοκίνητο σχεδιασμένο για το δρόμο.
Spotlight
-
Ρωγμή ή... ρήξη στις σχέσεις ΗΠΑ και Ισραήλ;
-
Για τις 27 Μαΐου ορίστηκε η εκδίκαση της έφεσης του Μπελέρη - Ο αρνητικός ρόλος της δικαστού
-
Γιατί το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία δεν συμφέρει ούτε τη Ρωσία ούτε την Κίνα
-
Συνάντηση Κασσελάκη-Σχοινά στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου στην Θεσσαλονίκη – Τι κουβέντιασαν;
Επιβεβαιώνοντας τις φήμες, οι Ιταλοί αποκάλυψαν μια σκληροπυρηνικότερη εκδοχή της 458 Italia η οποία θα πραγματοποιήσει την εκθεσιακή της πρεμιέρα, το Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη.
Η 458 Speciale εξοπλίζεται με το γνωστό ατμοσφαιρικό V8 μηχανικό σύνολο των 4,5 λίτρων το οποίο, όμως, χάρη στις αναβαθμίσεις που έχουν υλοποιηθεί, αποδίδει 605 ίππους και 540 Nm ροπής πλήρως διαθέσιμης από τις 6.000 σ.α.λ.
Οι συστάσεις της Ferrari για το συγκεκριμένο κινητήρα είναι ότι πρόκειται για το ισχυρότερο οχτακύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο με αναλογία 135 ίππους ανά λίτρο κυβισμού το οποίο έχει εξοπλίσει ποτέ αυτοκίνητο παραγωγής σχεδιασμένο για το δρόμο.
Ως αποτέλεσμα η βάρους 1.290 κιλών 458 Speciale μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνσή της από στάση στα 200 χλμ./ώρα απαιτεί 9,1 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, ήδη η Speciale έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της στην πίστα του Fiorano όπου με χρόνο 1 λεπτού και 23,5 δευτερολέπτων αποδείχθηκε κατά 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την 458 Italia.
Προκειμένου τα παραπάνω να γίνουν πραγματικότητα, εκτός από τις αναβαθμίσεις στον κινητήρα οι Ιταλοί συνεργάστηκαν με τον οίκο Pininfarina για να βελτιώσουν την αεροδυναμική του μοντέλου.
Έτσι, η 458 Speciale διαθέτει κινούμενες πτέρυγες μπροστά και πίσω οι οποίες προσαρμόζονται αυτόματα προκειμένου να μειώσουν την αντίσταση του αέρα και να αυξήσουν την κάθετη δύναμη.
Το προφίλ του μοντέλου συμπληρώνει η παρουσία συστημάτων όπως το Slip Side Control, το οποίο, ουσιαστικά, αποτελεί ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο υπολογίζει και ανακατανέμει συνεχώς τη ροπή μεταξύ των δύο πίσω τροχών.
Το σύνολο συμπληρώνεται από τα ελαστικά της Michelin, Pilot Sport Cup τα οποία έχουν εξελιχθεί προκειμένου να παρέχουν στην 458 Speciale “τις μέγιστες δυνατές επιδόσεις και την μέγιστη δυνατή πρόσφυση σε βρεγμένο
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις