Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Toyota Yaris Hybrid-R Concept: Ένα υβριδικό Yaris 420 ίππων

Toyota Yaris Hybrid-R Concept: Ένα υβριδικό Yaris 420 ίππων

Η ιαπωνική φίρμα μας ξεναγεί στα ενδότερα ενός πρωτότυπου με αφετηρία την τρίθυρη εκδοχή του Yaris το οποίο, χάρη στην παρουσία αγωνιστικής και υβριδικής τεχνολογίας κάτω από το καπό του διαθέτει συνδυαστική ισχύ 420 ίππων και τετρακίνηση.


H ιαπωνική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα μια πληρέστερη εικόνα για τον κινητήρα του πρωτότυπου Yaris με το αγωνιστικό DNA, που θα παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης στις 10 Σεπτεμβρίου.

Αναλυτικότερα, το Yaris Hybrid-R θα εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύνολο που θα του εξασφαλίζει συνδυαστική ισχύ 420 ίππων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Το υβριδικό αυτό σύνολο αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1,6 λίτρου με άμεσο ψεκασμό, προϊόν εξέλιξης της Toyota Μotorsport και σύμφωνα με τους κανονισμούς και τις προδιαγραφές της FIA για την συμμετοχή σε αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο παραπάνω βενζινοκινητήρας αναλαμβάνει την κίνηση των μπροστινών τροχών του Yaris και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα για κάθε πίσω τροχό, ισχύος 60 ίππων, όμοιους με αυτούς που αξιοποιούνται και στο «συμβατικό» υβριδικό Yaris.

Oι δύο ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν να λειτουργήσουν επικουρικά στον κινητήρα στην φάση της επιτάχυνσης εξασφαλίζοντας επιπλέον ισχύ που, στιγμιαία, για χρόνο πέντε δευτερολέπτων, ανέρχεται σε 120 ίππους, ενώ, κατά την επιβράδυνση διοχετεύουν την ενέργεια που εκλύεται σε πυκνωτή.

Παράλληλα, ένας τρίτος ηλεκτροκινητήρας, επίσης 60 ίππων, που τοποθετείται μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του κιβωτίου έξι σχέσεων, αναλαμβάνει να κάνει το ίδιο και λειτουργώντας ως γεννήτρια, διοχετεύει την ενέργεια που εκλύεται από το φρενάρισμα των μπροστινών τροχών στον πυκνωτή, ενώ, κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης τροφοδοτεί με ενέργεια τους δύο ηλεκτροκινητήρες που κινούν τον πίσω άξονα.

Σύμφωνα με την Toyota ο πυκνωτής που αξιοποιείται αντί των μπαταριών νικελίου μετάλλου ολοκληρώνει ταχύτερα τις διαδικασίες αποθήκευσης και τροφοδοσίας ενέργειας.

Η παραπάνω διάταξη εκτός από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει σε επίπεδο ισχύος, εξασφαλίζει στο Yaris Hybrid-R και ένα ιδιότυπο σύστημα διαχείρισης ροπής που μεγιστοποιεί τα πλεονεκτήματα της τετρακίνησης.

Έτσι, ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας που τοποθετείται μπροστά από το κιβώτιο, αξιοποιώντας το πλεόνασμα ροπής και ισχύος στον μπροστινό άξονα και διοχετεύοντας το ως ηλεκτρική ενέργεια στα δύο μοτέρ που κινούν τους πίσω τροχούς, λειτουργεί και ως σύστημα ελέγχου ευστάθειας.

Παράλληλα, τα δύο μοτέρ των πίσω τροχών, με τη σειρά τους, έχοντας τη δυνατότητα να λειτουργούν τόσο ως κινητήρες όσο και ως γεννήτριες μπορούν, να μεταβάλλουν την κατανομή της ροπής ανάμεσα στον αριστερό και στο δεξή πίσω τροχό, αναλόγως με τις απαιτήσεις, προσφέροντας, έτσι υποδειγματικό «κράτημα» ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες που προκύπτουν από την πλήρη αξιοποίηση της ισχύος των 420 ίππων.

auto.in.gr

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024