Peugeot 308 R Concept: Συμπυκνωμένη ισχύς
To γαλλικό μοντέλο μετασχηματίζεται σε “πύραυλο τσέπης” χάρη στον κινητήρα του RCZ R τον οποίο συνοδεύει με μια σειρά αντίστοιχες αλλαγές σε μηχανικά και μη μέρη.
Spotlight
-
Χαμηλή αγοραστική δύναμη, φθηνή εργασία και ακρίβεια – Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι
-
«Course des Garçons de Café»: Μια παριζιάνικη παράδοση που χρονολογείται από το 1914
-
Άγριο ξύλο ανάμεσα σε μαθήτριες Γυμνασίου στον Πύργο
-
Ειδικός γκρεμίζει το δόγμα του ευρωπαϊκού στρατού – «Ξεχάστε το και ενισχύστε τους εθνικούς»
Η γαλλική φίρμα προετοιμάζει μια πρωτότυπη σκληροπυρηνική εκδοχή του 308 την οποία θα παρουσιάσει στην Φρανκφούρτη στις 10 Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το 308 R θα αξιοποιήσει τον ίδιο κινητήρα με το RCZ R, δηλαδή ένα τετρακύλινδρο turbo των 1,6 λίτρων με απόδοση 270 ίππους και 330 Nm, διαθέσιμης από τι 1.900 σ.α.λ. και o οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και διαφορικό Torsen.
Την γενναιόδωρη ισχύ, συνοδεύουν και οι αντίστοιχες σχεδιαστικές παρεμβάσεις οι οποίες εκτός από την πιο επιθετική-αγωνιστική αισθητική, φέρνουν και αλλαγές επί της ουσίας όπως η κατασκευή ορισμένων εξωτερικών επιφανειών από ανθρακονήματα.
Επιπλέον, το 308 R έχει κατά 2,6 εκατοστά μικρότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το μέχρι σήμερα γνωστό 308 χάρη στην παρουσία μιας sport και χαμηλότερης ανάρτησης, ενώ διαθέτει και μεγαλύτερα, κατά 3,0 εκατοστά, μετατρόχια, μπροστά.
Πίσω από τους τροχούς των 19 ιντσών με τα ελαστικά διαστάσεων 325/35 κρύβονται τετραπίστονες δαγκάνες και δισκόφρενα της Alcon με διάμετρο 380 mm μπροστά και 330 mm πίσω.
Επιπλέον, το 308 R συνδυάζει την απλόχερη ισχύ του με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 145 γραμμ./χλμ.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις