Opel Insignia OPC 2014: Αέρας ανανέωσης
Η κορυφαία έκδοση του Opel Insignia προετοιμάζει, την άφιξή της για την έκθεση της Φρανκφούρτης, όπου θα βρεθεί ανανεωμένη συμπληρώνοντας την ανανεωμένη γκάμα του γερμανικού μοντέλου.
Spotlight
-
Παρ' ολίγον σύγκρουση αεροσκάφους που απογειώθηκε από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με drone στα 9.600 πόδια
-
Βράβευση για φωτογραφία της δολοφονημένης Σάνι Λουκ δίπλα σε μαχητές της Χαμάς - «Είμαι αηδιασμένος και εξοργισμένος»
-
Συναγερμός για την εξαφάνιση 34χρονου στην Καβάλα
-
Στα 830 με 840 ευρώ ο κατώτατος μισθός – Οι τριετίες και τα επιδόματα [πίνακες]
Μετά τις ανανεωμένες εκδοχές του “απλού” Insignia καθώς και την παρουσίαση του Insignia Country Tourer, η γερμανική φίρμα αποκάλυψε και την ανανεωμένη εκδοχή της ισχυρότερης έκδοσης της ναυαρχίδας της με τα διακριτικά OPC η οποία θα πραγματοποιήσει, επίσης, την εκθεσιακή της πρεμιέρα στην Φρανκφούρτη.
Εκτός από τις αισθητικές παρεμβάσεις στο μπροστινό και το πίσω τμήμα σε συνδυασμό με κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που ανανεώνουν την εξωτερική του εμφάνιση, οι μηχανικοί της Opel έχουν προχωρήσει σε βελτιώσεις στο πλαίσιο, και στον πίσω άξονα, της κορυφαίας έκδοσης του Insignia, η οποία επιπλέον υπόσχεται λιγότερους κραδασμούς και θορύβους.
Παράλληλα, αναβαθμισμένο είναι και το λογισμικό του συστήματος ελέγχου ευστάθειας, το οποίο σε συνδυασμό με τον αντίστοιχο αναβαθμισμένο λογισμικό που παραμετροποιεί την απόσβεση από τα αμορτισέρ υπόσχεται βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά καθώς και την μείωση των φαινομένων υποστροφής.
Στην καρδιά του Insignia OPC παραμένει ο γνωστός V6 των 2,8 λίτρων με απόδοση 325 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η κίνησης μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή του συστήματος Haldex και σε συνεργασία με ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το Insignia OPC ολοκληρώνει την διαδικασία από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 250 χλμ. με τη συνδρομή του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το καινούριο τιμόνι, τα Recaro καθίσματα, o νέος επιλογέας της αυτόματης έκδοσης καθώς και μία νέα οθόνη οχτώ ιντσών όπου συγκεντρώνονται όλες οι ενδείξεις της κεντρικής κονσόλας.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις