ΒMW i8 2014: H «γυμνή» αλήθεια
Τo βαυαρικό plug-in hybrid sportscar αποκαλύπτει ένα ακόμα κομμάτι της πληθωρικής προσωπικότητας του, προσφέροντας, μια πρώτη πλήρη εικόνα της σχεδίασής του ως έκδοσης παραγωγής.
Spotlight
Καθώς πλέον, ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την επίσημη αποκάλυψή του, ως έκδοσης παραγωγής, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης την επόμενη εβδομάδα, «το πιο προηγμένο sportscar των καιρών» όπως το συστήνει η BMW, προσφέρει μια ακόμα ευκαιρία θέασης του και αυτή τη φορά, όμως, χωρίς ίχνος καμουφλάζ.
Η νέα αποκάλυψη που αφορά τόσο τις εξωτερικές επιφάνειες όσο και το θάλαμο επιβατών δείχνει, εκτός από το προφανές, δηλαδή το σχεδιασμό του, ότι οι Βαυαροί δεν παρέκκλιναν πολύ από την αρχική εμφάνιση του concept car που είχαν παρουσιάσει πριν δύο χρόνια.
Έτσι, το plug-in hybrid i8 διατηρεί την επιθετική του εμφάνιση με τις έντονες πτυχώσεις και τις αιχμές να διαμορφώνουν τις επιφάνειες και την αισθητική του, αλλά και στοιχεία, όπως οι χαρακτηριστικές πόρτες.
Πίσω από το άνοιγμα των τελευταίων, βρίσκεται ένα 2+2 εσωτερικό που φέρει όλα τα χαρακτηριστικά σημάδια μιας BMW σε μια πιο φουτουριστική προσέγγιση. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εσωτερικού ξεχωρίζει η ψηφιακή κεντρική κονσόλα με τον υποβλητικό γαλάζιο φωτισμό που επεκτείνεται και στο τιμόνι γύρω από το σήμα της BMW.
Βάσει των στοιχείων που έχει ήδη ανακοινώσει σε προηγούμενο χρόνο η βαυαρική φίρμα στην καρδιά του υβριδικού plug-in sportscar βρίσκονται δύο κινητήρε,ς ένας συμβατικός και ένας ηλεκτροκινητήρας, οι οποίοι θα μπορούν να λειτουργήσουν συνδυαστικά ή ξεχωριστά.
Στην πρώτη περίπτωση, πρόκειται για ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα TwinPower Turbo με απόδοση 231 ίππων και 320 Nm ροπής ο οποίος και αναλαμβάνει την κίνηση των μπροστινών τροχών.
Τον πίσω άξονα κινεί ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 131 ίππων και 250 Nm ροπής, σε μια διάταξη που εξασφαλίζει στο i8 και δυνατότητα τετρακίνησης.
Η συνδυαστική ισχύς, ανέρχεται σε 362 ίππους και 570 ροπής, μέγεθος που δίνει την δυνατότητα στο i8 να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4,5 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, το i8 μπορεί να κινηθεί -και- βασιζόμενο αποκλειστικά στον ηλεκτροκινητήρα του για περίπου 35 χλμ. με ταχύτητες έως και 120 χλμ. ώρα.
Όταν η ενέργεια των μπαταριών του εξαντληθεί μπορεί να αναπληρωθεί με φόρτιση λιγότερων από δύο ωρών με τη χρήση του BMW i Wallbox ή σε οικιακό δίκτυο, όπου η διαδικασία φόρτισης απαιτεί τρεις ώρες.
Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, το βαυαρικό plug-in hybrid απαιτεί λιγότερο από 2,5 λίτρα καυσίμου/100 χλμ. ενώ εκλύει στην ατμόσφαιρα λιγότερο από 59 γραμμ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις