Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
BMW M3 Sedan και M4 Coupe 2014: Αβάσταχτη ελαφρότητα 430 ίππων

BMW M3 Sedan και M4 Coupe 2014: Αβάσταχτη ελαφρότητα 430 ίππων

Η BMW δίνει μια πρώτη -τεχνολογική- γεύση από αυτό που επιφυλάσσουν οι δύο νέες M αφίξεις στην γκάμα της, αποκαλύπτοντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα τους και όχι μόνο.

Οι Βαυαροί αποκαλύπτουν τις πρώτες λεπτομέρειες που αφορούν τις εμβληματικές M3 Sedan και M4 Coupe οι οποίες, αν και πλέον έχουν διαφορετική ονομασία αποτελούν την πέμπτη γενιά του ίδιου πανίσχυρου είδους.

Αυτή τη φορά, το βάρος της υπεράσπισης των όσων εκπροσωπούν για την BMW τα διακριτικά Μ3 -και, πλέον, Μ4- θα αναλάβει ένας εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με χωρητικότητα 3,0 λίτρων.

Η παρουσία του νέου TwinPower Turbo εξακύλινδρου συνόλου θα εξασφαλίσει στις δύο νέες Μ εκδόσεις ισχύ που θα φτάνει τους 430 ίππους τη στιγμή που η ροπή θα ξεπερνά τα 500 Nm.

Παράλληλα με την κατά 30% αυξημένη ισχύ που εξασφαλίζει ο νέος “in-line” κινητήρας στις νέες «Μ» -σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό V8 4,4 λίτρων του παρελθόντος τους- είναι και αποδοτικότερο, επιφέροντας 25% μείωση στις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, συνδυαστικά και με τον περιορισμό του βάρους των αυτοκινήτων.

Χαρακτηριστικά, η BMW, αναφέρει ότι το βάρος της M4 Coupe έχει περιοριστεί κάτω από τα 1.500 κιλά, κάτι που μεταφράζεται σε 80 κιλά λιγότερα από την προκάτοχό της χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου σε στοιχεία όπως η οροφή, η θύρα του πορτ μπαγκάζ αλλά και σε εξαρτήματα όπως ο άξονας μετάδοσης και στοιχεία της ανάρτησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και στην περίπτωση της M3 Sedan η οροφή αποτελείται για πρώτη φορά από ανθρακονήματα καταργώντας έτσι την αποκλειστικότητα αυτού του προνομίου για την Coupe.

Συνεπικουρούμενων των παραπάνω στοιχείων και χάρη στην αρχιτεκτονική τους, οι M3 Sedan και η M4 Coupe υπόσχονται κατανομή βάρους 50:50 με την κίνηση να μεταδίδεται παραδοσιακά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων ή, κατ’ επιλογή, μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων με την υπογραφή της “M Division”.

Την εικόνα συμπληρώνει το ηλεκτρονικό διαφορικό Active M που βοηθά στην εξάλειψη των φαινομένων υποστροφής, ενώ τo παρών ως επιλογή θα δώσει και η ενεργή ανάρτηση Adaptive M η οποία προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης Comfort, Sport και Sport+ αναλόγως τις απαιτήσεις. Στις προαιρετικές επιλογές αναμένεται να συγκαταλέγονται επίσης και τα κεραμικά δισκόφρενα.

Σε ό,τι αφορά την πλήρη εικόνα των πανίσχυρων Μ και κυρίως των επιδόσεων που τους εξασφαλίζουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αναμένεται να αποκαλυφθούν πλήρως, σύντομα, καθώς πλέον ο χρόνος μετράει αντίστροφα για την έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014 όπου και αναμένεται να πραγματοποιήσουν την εκθεσιακή πρεμιέρα τους.

Όπως και να έχει, ωστόσο και σε ό,τι αφορά την εμφάνιση των Μ3 Sedan και M4 Coupe η BMW δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί από την εικόνα της M4 Coupe Concept που παρουσιαστηκε στα μέσα Αυγούστου στην Καλιφόρνια και η οποία θα αποτελέσει οδηγό και για τις δύο «Μ» τηρουμένων φυσικά των ιδιατεροτήτων του κάθε αμαξώματος.

auto.in.gr

Sports in

«Για αυτό ο Μπαρτζώκας δεν χρησιμοποίησε καθόλου τον Μόουζες Ράιτ»

Ποιος είναι ο λόγος που ο Μόουζες Ράιτ δεν έπαιξε καθόλου στο Game 4 με την Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024