Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Αγωνιστικές προοπτικές για το αυτοκίνητο του

Αγωνιστικές προοπτικές για το αυτοκίνητο του «ενός λίτρου», VW XL1

Οι Γερμανοί μελετούν το ενδεχόμενο να εκμεταλλευτούν αγωνιστικά τη δυναμική που τους προσφέρουν οι εξωτικές προδιαγραφές του XL1 με στόχο, αυτή τη φορά, επιδόσεις ενός sportscar.

Αν και ο πρωταρχικός στόχος της εξέλιξής του ήταν η επίτευξη ενός όσο το δυνατόν χαμηλότερου μεγέθους κατανάλωσης καυσίμου η VW δεν φαίνεται να αποκλείει το ενδεχόμενο κατασκευής μιας αγωνιστικής έκδοσης για το XL1.

Το ενδεχόμενο αποκάλυψε ο πρόεδρος του Δ.Σ της VW Ferdinand Piech, σε διάλεξή του στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Ήδη μάλιστα έχουν αρχίσει να αναδύονται πληροφορίες που θα αφορούν την sport έκδοση του αυτοκινήτου του ενός λίτρου, όπως έγινε γνωστό το XL1, χάρη στο μέγεθος κατανάλωσης καυσίμου των 0,9 λίτρου καυσίμου/ 100 χλμ.

Σύμφωνα με αυτές, το plug-in υβριδικό σύνολο που εξοπλίζει το ανθρακονημάτινο δημιούργημα της VW, θα αντικατασταθεί από ένα δικύλινδρο κινητήρα από τις τάξεις της Ducati ο οποίος αναμένεται να αγγίξει τους 190 ίππους.

Αυτό αναμένεται να έχει θεαματικά αποτελέσματα σε επίπεδο επιδόσεων, καθώς το VW XL1 δεν ξεπερνά τα 795 κιλά συνυπολογιζομένων των μπαταριών του και των δύο κινητήρων έναν ηλεκτρικό και ένα diesel, που διαθέτει.

Έτσι, σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις το XL1 Sport με τη συνδρομή και ενός νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ωρα σε περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα, εκμεταλλευόμενο πλήρως και τα οφέλη του άκρως αεροδυναμικού του σχήματος.

Τις sport περγαμηνές του αναμένεται να συνοδεύσει και μια σειρά από τροποποιήσεις που θα αφορούν το σύνολο των μηχανικών μερών του, πλαισιώνοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τη νέα «καριέρα» του σε αγωνιστικές πίστες.

Αν και προς το παρόν δεν έχουν δημοσιοποιηθεί περισσότερες λεπτομέρειες ή πιθανή ημερομηνία της άφιξής του, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα έκδοση του XL1 θα έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός εξωτικού είδους περιορισμένης παραγωγής, ειδικά προσαρμοσμένου στις ανάγκες μιας αγωνιστικής πίστας.

auto.in.gr

Sports in

«Για αυτό ο Μπαρτζώκας δεν χρησιμοποίησε καθόλου τον Μόουζες Ράιτ»

Ποιος είναι ο λόγος που ο Μόουζες Ράιτ δεν έπαιξε καθόλου στο Game 4 με την Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024