Σάββατο 18 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
BMW Σειρά 4 Convertible 2014: Ανοιχτοί ορίζοντες

BMW Σειρά 4 Convertible 2014: Ανοιχτοί ορίζοντες

Περίπου ένα μήνα πριν την επίσημη πρεμιέρα της στο Los Angeles η ανοιχτή 4άρα έρχεται να επιβεβαιώσει τα στοιχεία που θα διαμορφώσουν την προσωπικότητα ενός δυναμικού και άνετου cabrio.


Μετά τις πρώτες εικόνες που πρόδωσαν την εξωτερική της εμφάνιση, οι Βαυαροί αποκαλύπτουν επισήμως πλέον τα στοιχεία που συνιστούν την εξωστρεφή προσωπικότητα της ανοιχτής Σειράς 4.

Το βασικό στοιχείο της ύπαρξής της, η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή αποτελούμενη από τρία σπονδυλωτά τμήματα, υπόσχεται καλύτερη ηχομόνωση έως και κατά 2 db σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Παράλληλα, η απουσία της δεύτερης κολώνας σε συνδυασμό με τις νέες αναλογίες που εισήγαγε η νέα Σειρά 4 εξασφαλίζουν στο ανοιχτό μοντέλο μια δυναμικότερη εμφάνιση σε σύγκριση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.

Έτσι, το μεταξόνιο της Σειράς 4 Convertible έχει αυξηθεί κατά 5,0 εκατοστά (2,81 μ.), ενώ το συνολικό της μήκος κατά 2,6 εκατοστά φτάνοντας τα 4,638 μ.

Αυτό, σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα μετατρόχια που αυξάνονται κατά 4,5 εκατοστά μπροστά (1,545 μ.) και κατά 8,1 εκατοστά πίσω (1,594 μ.) και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά αισθητικά στοιχεία της εμφάνισης της 4άρας, συντείνουν σε μια σαφέστερα προσανατολισμένη στο δυναμισμό εμφάνιση.

Εκτός από την εμφάνιση, οι νέες της αναλογίες σε συνδυασμό και με την κατά ένα εκατοστό μικρότερη απόστασή της από το έδαφος διασφαλίζουν επίσης και χαμηλότερο κέντρο βάρους από την προκάτοχό της.

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του βασικού στοιχείου της ταυτότητάς της, με το πάτημα ενός κουμπιού, η οροφή μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει μέσα σε 20 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητες έως και 18 χλμ./ώρα. Επιπλέον, η BMW σημειώνει επίσης ότι ο αεροδυναμικός συντελεστής με την οροφή κλειστή περιορίζεται σε 0,28 ενώ, με την μετατροπή του αυτοκινήτου σε cabrio αυξάνεται στο 0,33.

Παράλληλα, μια σειρά στοιχείων εξοπλισμού όπως οι αεραγωγοί στα καθίσματα, στο ύψος του αυχένα οδηγού και συνοδηγού, σε συνδυασμό με το σύστημα αυτορύθμισης του κλιματισμού σε σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία όταν η οροφή είναι ανοιχτή, υπόσχονται την πιο άνετη αξιοποίηση των cabrio δυνατοτήτων της.

Επιπλέον της άνεσης η Σειρά 4 Concertible υπόσχεται και περισσότερη πρακτικότητα σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά καθώς ο χώρος του πορτ μπαγκάζ έχει αυξηθεί κατά 20 λίτρα φτάνοντας τα 370 λίτρα με την οροφή στη θέση της. Όταν είναι ανοιχτή ο χώρος του πορτ μπαγκάζ περιορίζεται σε 220 λίτρα.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η Σειρά 4 Convertible θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις 435i, 428i και 420d. Την ισχυρότερη 435i θα εξοπλίζει, όπως και στην περίπτωση της κλειστής “4άρας”, ένας εξακύλινδρος TwinPower Turbo χωρητικότητας 3,0 λίτρων, με απόδοση 306 ίππων και 400 Nm ροπής.

Από πλευράς επιδόσεων, αυτό σημαίνει, ότι η 435i μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ σε επίπεδο οικονομίας, η κορυφαία ανοιχτή 4άρα υπόσχεται μέση κατανάλωση 8,1/λίτρα/100 χλμ. (7,5 λίτρα/100 χλμ. με το αυτόματο οχτώ σχέσεων Sports κιβώτιο) ενώ εκλύει 190 γραμμ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

Τη βασική, βεζνινοκίνητη έκδοση 428i θα εξοπλίζει ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο σύνολο με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, απόδοση 245 ίππων και 350 Nm ροπής ενώ, την γκάμα συμπληρώνει ένας πετρελαιοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 184 ίππους και 380 Nm ο οποίος εξοπλίζει την 420d.

Η 428i επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ καταναλώνει 6,8 λίτρα/100 χλμ. μέγεθος που αντιστοιχεί σε 159 γραμμ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα. Σε περίπτωση επιλογής του αυτόματου Sports κιβωτίου τα αντίστοιχα μεγέθη περιορίζονται σε 6,6 λίτρα/100 χλμ. και σε 154 γραμμ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

Στην περίπτωση της οικονομικότερης 420d οι επιδόσεις, δηλαδή το «sprint» από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 8,2 δευτερόλεπτα, ενώ η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σε 5,1 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 133 γραμμ./χλμ. αναλόγως την επιλογή των ελαστικών.

Σε κάθε περίπτωση, όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα Start Stop και προσφέρουν τη δυνατότητα συνδυασμού τους με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, με «απλό» αυτόματο οχτώ σχέσεων ή και με αυτόματο οχτώ σχέσεων Sport το οποίο δίνει τη δυνατότητα εναλλαγής των σχέσεων χειροκίνητα μέσω paddles στο τιμόνι. Επιπλέον, στην περίπτωση της έκδοσης 428i, οι υποψήφιοι αγοραστές της θα μπορούν να επιλέξουν και έκδοση xDrive με κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

auto.in.gr

Sports in

Κοντά στο sold out η Φιορεντίνα για τον τελικό – Πόσα εισιτήρια απομένουν

Πολύ κοντά στο να εξαντλήσουν τα διαθέσιμα εισιτήρια για τον τελικό του Europa Conference League είναι οι οπαδοί της Φιορεντίνα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 18 Μαϊου 2024