Toyota FCV Concept: Το επόμενο υδρογονοκίνητο «βήμα»
Μια νέα πρωτότυπη εκδοχή του υδρογονοκίνητου οχήματος που θα οδηγηθεί στην παραγωγή από το 2015 θα παρουσιάσουν οι Ιάπωνες, σε παγκόσμια πρεμιέρα, στην έκθεση του Τόκυο η οποία ανοίγει τις πύλες της στις 20 Νοεμβρίου.
Spotlight
-
«Έσκασε» στα γέλια ο Λαβρόφ με τη δήλωση Μακρόν για πιθανή αποστολή δυτικών δυνάμεων στην Ουκρανία (video)
-
Το Ισραήλ βομβάρδισε στη Συρία – Οι πρώτες πληροφορίες
-
Οι υψηλότεροι και οι χαμηλότεροι μισθοί στην ΕΕ – Η θέση της Ελλάδας
-
Γιούλικα Σκαφιδά: Διαλύει το ροζ συννεφάκι της μητρότητας σε λίγα λεπτά: «Θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη»
Η ιαπωνική φίρμα επιφυλάσσει για την έκθεση του Τόκυο την νέα και εξελιγμένη εκδοχή του υδρογονοκίνητου πρωτοτύπου της, το οποίο έχει προγραμματιστεί να περάσει στην παραγωγή από το 2015.
Το FCV Concept αποτελεί προπομπό της έκδοσης παραγωγής του αυτοκινήτου και αισθητικά, αναμιγνύει τα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει στο σχεδιαστικό κώδικα της φίρμας, όπως η γρίλια σε μοτίβο κλεψύδρας με τις αναλογίες ενός sedan με διαστάσεις 4,87 μ. μήκος, 1,81 μ. πλάτος και 1,535 μ. ύψος και μεταξόνιο 2,78 μέτρων, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενηλίκους επιβάτες.
Όπως και να έχει, αυτό που έχει σημασία στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι αυτό που φαίνεται αλλά αυτό που βρίσκεται κάτω από τις μεταλλικές του επιφάνειες. Το πρωτότυπο εξοπλίζεται με δύο δεξαμενές κυψελών καυσίμου υψηλής πίεσης (70 Mpa)που τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου και οι οποίες αρκούν για να παράγουν τόση ηλεκτρική ενέργεια όση χρειάζεται ένα μέσο ιαπωνικό νοικοκυριό για επτά ημέρες, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η Toyota.
Αυτό στην περίπτωση του FCV σημαίνει ότι η αυτονομία του φτάνει «τουλάχιστον» τα 500 χλμ. ενώ, η ισχύς του ανέρχεται σε 100 kW. Όσο για τη διαδικασία πλήρωσης των δεξαμενών διαρκεί μόλις τρία λεπτά όπως χαρακτηριστικά σημειώνουν οι Ιάπωνες.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις