Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o

«Ποδαρικό» στο Peugeot 308 για τη νέα γενιά τρικύλινδρων κινητήρων PureTech των Γάλλων

Ξεκινώντας από τον νέο τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,2 λίτρων με ισχύ 130 ίππων που θα μπει σύντομα στην γκάμα του Peugeot 308, η νέα γενιά PureTech κινητήρων θα «διαδοθεί» σταδιακά σε όλη την γκάμα της γαλλικής φίρμας, με στόχο περισσότερη οικονομία, αλλά και χωρίς υποχωρήσεις σε επίπεδο επιδόσεων.

Η νέα γενιά τρικύλινδρων κινητήρων PureTech της γαλλικής φίρμας ξεκινά την πορεία της, κάνοντας πρεμιέρα στο νέο Peugeot 308 με την προοπτική να «ενταχθεί» σταδιακά και στις επιλογές κινητήρων των υπόλοιπων μοντέλων της αντικαθιστώντας τους τετρακύλινδρους των 1,6 λίτρων.

Αποτέλεσμα της εργασίας 250 μηχανικών για τέσσερα χρόνια και επένδυσης σχεδόν ενός δις ευρώ στο πλαίσιο του στόχου του περιορισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, του στόλου του ομίλου PSA/Peugeot-Citroen, σε 95 γρ./χλμ. έως το 2020, η νέα γενιά κινητήρων PureTech δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία περιλαμβάνοντας ατμοσφαιρικούς και turbo με χωρητικότητα 1,0 και 1,2 λίτρων.

Η αρχή γίνεται από το Peugeot 308 –και 308 SW- το οποίο, ξεκινώντας από τα τέλη Μαρτίου, υποδέχεται στην γκάμα του τον τρικύλινδρο turbo με άμεσο ψεκασμό PureTech e-THP, χωρητικότητας 1,2 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων.

Η συνέχεια θα γίνει με τα 108, 208 αλλά και το crossover 2008 που αναμένεται, έως το τέλος της χρονιάς να εντάξουν στην γκάμα κινητήρων τους τούς κινητήρες PureTech.

Με ισχύ που καλύπτει ένα φάσμα μεταξύ των 68 και των 130 ίππων, η απόδοση των νέων τρικύλινδρων PureTech στέκεται επάξια απέναντι στους τετρακύλινδρους 1,6 λίτρων, χάρη σε στοιχεία όπως τα βελτιωμένα υλικά, η νέα συμπαγής σχεδίαση, το αναβαθμισμένο σύστημα άμεσου ψεκασμού και το νέο turbo στους υπερτροφοδοτούμενους, προσφέροντας και 18% περισσότερη οικονομία.

Όπως εξηγεί ο Dennis Fourchon, υπεύθυνος μηχανικός των κινητήρων PureTech για την φιλοσοφία της γαλλικής φίρμας βάσει της οποίας εξελίχθηκαν, «έπρεπε να υπάρχουν σαφή οφέλη σε επίπεδο οικονομίας χωρίς όμως υποχωρήσεις σε επίπεδο επιδόσεων».

Απτή απόδειξη του παραπάνω ο κορυφαίος –τουλάχιστον μέχρι στιγμής- κινητήρας της γκάμας, ο turbo των 1,2 λίτρων που θα εφοδιάσει το Peugeot 308 σε εκδοχή ισχύος 130 ίππων και ο οποίος θα διατεθεί και σε εκδοχή ισχύος 110 ίππων.

Σύμφωνα με την Peugeot, σε δοκιμή που πραγματοποιήθηκε σε ελεγχόμενες συνθήκες, στην πίστα της Almeria στην Ισπανία και με στόχο την όσο το δυνατόν περισσότερη οικονομία, η έκδοση του 308 με τον παραπάνω κινητήρα, στην εκδοχή ισχύος 130 ίππων, κατάφερε να διανύσει 1.810 χλμ. με ένα γέμισμα της δεξαμενής καυσίμων του, χωρητικότητας 51,4 λίτρων.

Αν και η συνολική διάρκεια της παραπάνω διαδικασίας διήρκεσε 32 ώρες, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι, ακόμα και υπό αυτές τις ελεγχόμενες και μη πραγματικές συνθήκες, η μέση τιμή κατανάλωσης του 308 PureTech e-THP, περιορίστηκε σε 2,8 λίτρα/100 χλμ. μέγεθος που αντιστοιχεί σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 82 γρ./χλμ.

auto.in.gr

Sports in

Μεντιλίμπαρ: «Δεν έχει τελειώσει τίποτα, έχει γίνει η μισή δουλειά»

Απόλυτα ψύχραιμος ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού επί της Άστον Βίλα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024