Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz SL 2019: Διαμορφώνοντας τάσεις

Mercedes-Benz SL 2019: Διαμορφώνοντας τάσεις

Με νέα πλατφόρμα που θα του εξασφαλίζει χαμηλότερο βάρος, νέους και αποδοτικότερους κινητήρες, αλλά και περισσότερη ευελιξία σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες επιλογές κάθε παραμέτρου του, το γερμανικό roadster ετοιμάζεται για τη νέα γενιά του που υπόσχεται να αποτελέσει ένα ακόμα πιο εκρηκτικό μείγμα στυλ και τεχνολογίας.

Η γερμανική φίρμα έχει ήδη δρομολογήσει τη νέα SL η οποία αναμένεται το 2019 και θα είναι σαφώς αποδοτικότερη, ενώ θα μοιραστεί περισσότερα στοιχεία από ποτέ με την μικρή SLK.

Πάγιος στόχος των Γερμανών είναι να βελτιώσουν τόσο την αποδοτικότητα των νέων μοντέλων τους ακόμα και αν πρόκειται για καθαρόαιμα sportscars αλλά και να επιταχύνουν τους ρυθμούς παραγωγής τους.

Ένα χειροπιαστό παράδειγμα της μεθόδου που ακολουθούν για την επίτευξη του παραπάνω στόχου είναι οι δύο νέες αρχιτεκτονικές τους, MFA και ΜRΑ για εμπροσθοκίνητα και πισωκίνητα μοντέλα αντιστοίχως.

Με αυτό τον τρόπο, μοντέλα όπως η A-Class, η CLA και η GLA κατασκευάζονται σε κοινές γραμμές παραγωγής απλοποιώντας την διαδικασία κατασκευής και εξασφαλίζοντας περισσότερη ευελιξία.

Έτσι, ακολουθώντας την ίδια λογική, η νέα SL θα βασιστεί σε μία νέα πλατφόρμα η οποία θα φιλοξενήσει και την νέα SLK.

Η νέα αυτή πλατφόρμα η οποία αναμένεται να υιοθετήσει την ονομασία MSA από τα αρχικά του modular sports car architecture αναμένεται στο τέλος της δεκαετίας.

Αυτό σημαίνει ότι οι νέες SL και SLK θα μοιράζονται αρκετά κοινά μηχανικά μέρη και το ίδιο πλαίσιο, επιτρέποντας την κατασκευή τους στο ίδιο εργοστάσιο και συγκεκριμένα στη Βρέμη, όπου θα παράγονται όλα τα αυτοκίνητα που θα έχουν αφετηρία την νέα αυτή πλατφόρμα.

Παρά τα κοινά στοιχεία, όπως και σε κάθε άλλη αντίστοιχη περίπτωση, η νέα πλατφόρμα θα επιτρέψει στα δύο μοντέλα να έχουν διαφορετικές διαστάσεις και διαφορετικού μεγέθους μεταξόνιο, διατηρώντας παράλληλα το καθένα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.

Εκτός από την ευελιξία στην παραγωγή τους, η νέα πλατφόρμα θα συμβάλλει και στη δραστική μείωση του βάρους της SL η οποία στην μέχρι τώρα γνωστή εκδοχή της έχει βάρος 1.685 κιλά.

Παράλληλα, με τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας, η SL θα προσφερθεί σε περισσότερες εκδόσεις απ’ ό,τι σήμερα.

Έτσι στις διαθέσιμες δυνατότητες αναμένεται να συμπεριληφθούν δύο επιλογές για την οροφή της, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν να επιλέξουν μεταξύ μιας απλούστερης και ελαφρύτερης υφασμάτινης οροφής αλλά και της πιο περίπλοκης και ακριβότερης μεταλλικής αναδιπλούμενης.

Αν επιπλέον η αποδοχή της το επιτρέψει η Mercedes-Benz θα εμπλουτίσει εύκολα το οπλοστάσιο της με μια τετραθέσια έκδοση.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η SL δεν θα διαθέτει απλά μια νέα γκάμα νέων επιλογών βενζίνης και πετρελαίου σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο εννέα σχέσεων που ετοιμάζει η γερμανική φίρμα, αλλά θα προσφέρει και την απαιτούμενη ευελιξία προκειμένου να υπάρξουν και εναλλακτικές επιλογές.

Έτσι, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης ενώ, εξίσου δεδομένο είναι το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC καθώς η συγκεκριμένη επιλογή γίνεται ολοένα και δημοφιλής στις τάξεις των sports cars.

Auto Express

Sports in

Απείλησε με Κέιν η Μπάγερν – Εντυπωσιακή απόκρουση του Νόιερ σε σουτ του Βινίσιους (vids)

Στο 29’ ο Βρετανός έκανε το βολ-πλανέ, αλλά ο Λούνιν έπεσε στη γωνία του και απέκρουσε – Στο 40’ ο Νόιερ απέκρουσε το επικίνδυνο σουτ του Βινίσιους.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024