Στην οδήγηση στην πόλη «εκπαιδεύονται» τα αυτοκίνητα «χωρίς οδηγό» της Google
Τα δοκιμαστικά αυτοκίνητα της Google με σύστημα αυτόνομης οδήγησης περνούν σε νέα φάση εξέλιξης, δοκιμάζοντας τις ικανότητες του σχετικού λογισμικού με το οποίο εξοπλίζονται να κινηθούν χωρίς οδηγό στο απαιτητικότερο αστικό περιβάλλον.
Spotlight
-
«Περιμένω ενημέρωση από την ΑΔΑΕ - Σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσω νομικά», λέει ο Ανδρουλάκης για τις υποκλοπές
-
«Τουλάχιστον 16 νεκροί εξαιτίας της φωτιάς» - Τι αναφέρει η τελική έκθεση των εμπειρογνωμόνων για τα Τέμπη
-
Αν βλέπεις αυτά τα 5 σημάδια στον σημερινό σου εαυτό, θα πετύχεις στη ζωή σου
-
O επιστήμονας που πάτησε θανατηφόρες οχιές 40.000 φορές
Τις εξελίξεις σε σχέση με τα αυτοκίνητα με σύστημα αυτόνομης οδήγησης που δοκιμάζει παρουσίασε η Google αναφέροντας ότι, οι δοκιμές, πλέον, επικεντρώνονται στη λειτουργία του συστήματος σε αστικό περιβάλλον.
Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει ο επικεφαλής του project, Chris Urmson, «τα δοκιμαστικά πρωτότυπα έχουν διανύσει χιλιάδες μίλια σε ανοιχτούς αυτοκινητοδρόμους και τώρα επικεντρωνόμαστε στην εξέλιξη της δυνατότητας τους στην αυτόνομη οδήγηση στους δρόμους της πόλης».
Όπως εξηγεί ο επικεφαλής του project «…ένα μόλις μίλι οδήγησης στην πόλη είναι πολύ πιο περίπλοκη υπόθεση από ένα μίλι σε αυτοκινητόδρομο, καθώς σε ένα μόλις αστικό δρόμο μικρής περιοχής υπάρχουν εκατοντάδες στοιχεία που κινούνται υπακούγοντας το καθένα σε διαφορετικούς κανόνες».
Έτσι, όπως διευκρινίζει, οι μηχανικοί της Google έχουν βελτιώσει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης ώστε να αναγνωρίζει «εκατοντάδες διαφορετικά αντικείμενα ταυτόχρονα» συμπεριλαμβανομένων πεζών, αυτοκινήτων, λεωφορείων ή ακόμα και τα σήματα «STOP» που κρατούν π.χ σχολικοί τροχονόμοι ή την κίνηση που κάνει ένας ποδηλάτης, δηλώνοντας ότι θέλει να στρίψει.
Εξηγώντας τις παραμέτρους ρύθμισης του συστήματος αυτόνομης οδήγησης σε αστικές συνθήκες, ο C.Urmson, αναφέρει ότι, ουσιαστικά, η κίνηση στους δρόμους της πόλης είναι «αρκετά προβλέψιμη» για έναν υπολογιστή και ότι στο σχετικό λογισμικό που διαθέτουν τα δοκιμαστικά αυτοκίνητα η Google έχει προβλέψει τόσο τις τυπικές συμπεριφορές των άλλων οδηγών όπως π.χ. να σταματούν στο κόκκινο φανάρι όσο και τις όχι και τόσο νόμιμες συμπεριφορές όπως το να μην σταματήσουν στο φανάρι ή στο STOP ως οφείλουν.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις