Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
BMW Σειρά 1 2018: Κίνηση… μπροστά

BMW Σειρά 1 2018: Κίνηση… μπροστά

Η νέα γενιά του βαυαρικού άσσου ετοιμάζεται για το 2018 με ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της να είναι η αλλαγή στην μετάδοση της κίνησης από τους πίσω στους μπροστινούς τροχούς.

Η BΜW έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης για τη νέα γενιά της Σειράς 1 η οποία αναμένεται το 2018 ως εμπροσθοκίνητη.

Μπορεί οι σκληροπυρηνικοί λάτρεις της οδήγησης να μην εκτιμήσουν την «μεταφορά» της μετάδοσης της κίνησης από τους πίσω στους μπροστινούς τροχούς, ωστόσο, σύμφωνα με μια έρευνα της BMW, ελάχιστοι είναι εκείνοι που αντιλαμβάνονται πραγματικά την διαφορά.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2010, περίπου το 80% των οδηγών της Σειράς 1 θεωρούσε ότι το αυτοκίνητό τους είναι εμπροσθοκίνητο.

Επίσης, το λανσάρισμα του νέου και επίσης εμπροσθοκίνητου ΜΙΝΙ Ηatchback απέδειξε ότι η μετάδοση της κίνησης στο μπροστινό άξονα δεν αποβαίνει σε βάρος της τυπικά διασκεδαστικής οδικής συμπεριφοράς του ρετρό μοντέλου που θα μοιραστεί την ίδια πλατφόρμα με τον επόμενο βαυαρικό άσσο.

Ο λόγος, για την εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα UKL1 η οποία εκτός από το νέο ΜΙΝΙ Hatchback, φιλοξενεί και το ήδη γνωστό πολυμορφικό μοντέλο της BMW, Σειρά 2 Active Tourer.

Επιπλέον, πριν αποτελέσει αφετηρία για την νέα BMW Σειρά 1 η πλατφόρμα θα δώσει για ακόμα μια φορά τα διαπιστευτήριά της στη νέα Χ1 η οποία αναμένεται το 2015 και θα λανσαριστεί σε εμπροσθοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Ανεξαρτήτως της μετάδοσης της κίνησης, στην νέα Σειρά 1, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα υιοθετήσει ένα δυναμικότερο σχεδιασμό με πιο επιθετικά επιμέρους σχεδιαστικά στοιχεία όπως τα πιο λεπτά κεντρικά LED φωτιστικά σώματα και η μικρότερη γρίλια.

Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό της νέας Σειράς 1 θα είναι η αύξηση του μεγέθους της. Δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το μεταξόνιό της θα ξεπεράσει τα 2,567 μέτρα του πεντάθυρου ΜΙΝΙ Ηatchback, προσφέροντας περισσότερη άνεση για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος, αλλά και ένα μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ, σε σχέση με την μέχρι στιγμής γνωστή εκδοχή της.

Παρά τις αυξημένες της διαστάσεις, η Σειρά 1 αναμένεται να είναι και ελαφρύτερη, αφενός, λόγω της διαφοράς στην μετάδοση της κίνησης, στοιχείο που από μόνο του αναμένεται να περικόψει 30 κιλά και αφετέρου, χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και άλλων ελαφρών υλικών.

Η απώλεια βάρους της Σειράς 1 θα λειτουργήσει ευεργετικά, τόσο σε ό,τι αφορά τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου όσο και στην οδική συμπεριφορά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ρυθμίσεις του πλαισίου θα εστιάσουν σε περισσότερη άνεση προκειμένου η BMW Σειρά 1 να αποκτήσει την απαιτούμενη απόσταση από το MINI Ηatchback και την χαρακτηριστική οδική συμπεριφορά του που παραπέμπει σε kart.

Η χρήση της νέας πλατφόρμας UKL1, συνεπάγεται επίσης ότι η ΒΜW θα χρησιμοποιήσει, στην νέα Σειρά 1, τους νέους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων που εμφανίστηκαν στο νέο MINI Hatchback.

Αυτό σημαίνει ότι η πιο αποδοτική έκδοση του νέου άσσου αναμένεται να εκλύει στην ατμόσφαιρα κάτω από 100 γρ./ χλμ. διοξείδιο του άνθρακα

Στην κορυφή της γκάμας, η… συνήθης ύποπτη έκδοση με την υπογραφή του M Division αναμένεται να αξιοποιήσει ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, πιθανώς με σύστημα e-boost, και στόχο η ισχύς να ξεπεράσει τους 360 ίππους του ανταγωνισμού και της Mercedes-Benz A 45 AMG.

Τις προδιαγραφές της M1 θα συμπληρώσει το σύστημα τετράκινησης το οποίο θα ανήκει στα «de facto» χαρακτηριστικά της έκδοσης.

Όπως και να έχει, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα Σειρά 1 θα διαθέτει στην γκάμα όλες τις συνήθεις εκδόσεις αμαξώματος, τηρώντας τις αλφαριθμητικές αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην γκάμα της BMW.

Έτσι, λίγο μετά τη νέα γενιά του άσσου που αναμένεται το 2018, θα ακολουθήσει η ανανέωση της Σειράς 2 Coupe και Cabrio, όπως πλέον έχει θεσμοθετηθεί να αποκαλούνται οι αντίστοιχες εκδόσεις του μικρότερου μοντέλου των Βαυαρών.

Auto Express

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024