Παρασκευή 17 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz AMG GT 2015: Στα

Mercedes-Benz AMG GT 2015: Στα «παρασκήνια» ενός θρύλου

Ανασυνθέτουμε την προσωπικότητα της AMG GT με βάση τις μέχρι τώρα πληροφορίες αποκαλύπτοντας το "next big thing" των Γερμανών.


Συγκεντρώνουμε τα κομμάτια του παζλ για το νέο εμβληματικό μοντέλο της Mercedes-Benz που θα αναλάβει να αντικαταστήσει την SLS AMG και να αντιπαρατεθεί με την Porsche 911, για λογαριασμό της φίρμας με το αστέρι.

Σε αντίθεση με το μοντέλο που αντικαθιστά, η AMG GT δεν θα υιοθετήσει τις φτερωτές πόρτες της SLS AMG, ωστόσο η σιλουέτα της θα διατηρήσει τις ίδιες αναλογίες με το μακρύ καπό και το χαρακτηριστικό πίσω τμήμα να δίνουν το στίγμα της.

Εξάλλου, η Mercedes-Benz αναμένεται να χρησιμοποιήσει την ίδια πλατφόρμα για το νέο μοντέλο, με τη διαφορά ότι στην περίπτωση της AMG GT θα είναι λίγο μικρότερη.

Όπως και να έχει, οι μέχρι τώρα κατασκοπικές λήψεις του coupe μοντέλου έχουν δώσει μια σαφή εικόνα της σιλουέτας του, αποκαλύπτοντας παράλληλα κάποιες επιμέρους λεπτομέρειες του σχεδιασμού του όπως τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα.

Επίσης το γεγονός ότι οι παραπάνω λήψεις αφορούν μόνο την coupe εκδοχή, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της γαλλικής πρωτεύουσας τον προσεχή Οκτώβριο, σημαίνει ότι η roadster έκδοση θα ακολουθήσει αργότερα.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που αφορά την άφιξη της SLS AMG GT η οποία αναμένεται να λανσαριστεί από τα τέλη της χρονιάς είναι ότι αναμένεται να τιμολογηθεί σχεδόν στην μισή τιμή από την προκάτοχό της, με τη βασική έκδοση, να ξεκινά από τα 150 χιλιάδες ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους στοιχεία της αισθητικής της οι μέχρι τώρα εικόνες της γερμανικής φίρμας που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα ως teaser αποκαλύπτουν μια σιλουέτα με πολύ μακρύ καπό και με μια γραμμή οροφής που καταλήγει, σχεδόν, αδιόρατα από το ψηλότερο σημείο της ως τις καμπύλες γραμμές που συνιστούν τη θύρα αποσκευών και το πίσω τμήμα.

Την εικόνα της AMG GT συμπληρώνουν τα λεπτά φωτιστικά σώματα του πίσω τμήματος και οι πτυχώσεις που διατρέχουν τα πλευρά, φτάνοντας ως τα πιο διογκωμένα φτερά. Στις επίσημες εικόνες διακρίνονται επίσης και οι χαρακτηριστικές, γνωστές από την SLS AMG, οπές απαγωγής θερμότητας.

Στο μπροστινό τμήμα, ξεχωρίζουν τα οριζόντια περιμετρικά φωτιστικά σώματα τα οποία θα συνδυαστούν με τη γνώριμη γρίλια της Mercedes-Benz δίνοντας στο νέο coupe μια άμεσα αναγνωρίσιμη όψη.

Οι ξεκάθαρες εικόνες του εσωτερικού που έχει δώσει στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα, αποκαλύπτουν ορισμένες επιρροές από την S-Class όπως η οθόνη σε στυλ ταμπλέτας, η κομψή αισθητική των αεραγωγών και το ηχοσύστημα Burmester που διακρίνεται στα ηχεία των θυρών.

Παρ΄όλα αυτά την εικόνα θα συμπληρώσουν οι sport πινελιές που θα αναλάβουν να στηρίξουν το σήμα AMG το οποίο εμφανίζεται ανάγλυφο στο δέρμα που επενδύει το τούνελ μετάδοσης.

Έτσι, στο θάλαμο κυριαρχούν τα δερμάτινα sport καθίσματα σε συνδυασμό με ένα αντιστοίχως sport έμπνευσης τιμόνι, επίπεδο στο κάτω μέρος του, ενώ στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζουν οι διακόπτες μέσω των οποίων είναι δυνατή η παραμετροποίηση της ανάρτησης, των ρυθμίσεων του συστήματος εξαγωγής και της απόκρισης του κιβωτίου. Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει επίσης ότι υπάρχει ένας διακόπτης με την ένδειξη «Race».

Την εικόνα δυναμισμού αναλαμβάνουν να συμπληρώσουν η έντονη αντίθεση στη διχρωμία του δέρματος η οποία συμπληρώνεται από ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες. Μπροστά από τον μεταλλικό επιλογέα ταχυτήτων διακρίνεται επίσης το touchpad χειριστήριο που παρουσιάστηκε στην νέα C-Class.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι, παραδόξως, τα χειριστήρια για το σύστημα πλοήγησης και για τον κλιματισμό βρίσκονται πάνω από το κεφάλι του οδηγού.

Παράλληλα με τις τμηματικές λεπτομέρειες για το εξωτερικό και την εικόνα του εσωτερικού, η γερμανική φίρμα έχει αποκαλύψει τις προδιαγραφές για το νέο κινητήρα που θα εφοδιάσει την AMG GT.

Πρόκειται για ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 με χωρητικότητα 4,0 λίτρων και ο οποίος υπόσχεται περισσότερη ισχύ και ροπή από τον bi-turbo V8 των 5,5 λίτρων τον οποίο αντικαθιστά.

Συγκεκριμένα, η ισχύς του θα φτάνει τους 510 ίππους και τα 650 Nm ροπής, ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι οι Γερμανοί δεν αναμένεται να παρέμβουν ηλεκτρονικά για να βελτιώσουν το βρυχηθμό του.

Η ροπή των 650 Νm θα είναι διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ισχύς στις 6.250 σ.α.λ. Επίσης. σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες ο κινητήρας θα διατεθεί και σε υψηλότερη εκδοχή ισχύος από τους 510 ίππους, ωστόσο, μέχρι στιγμής η Mercedes-Benz δεν έχει ανακοινώσει πόσο… μακριά σκοπεύει να φτάσει.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες προδιαγραφές του τόσο η μικρή χωρητικότητα όσο και η παρουσία του διπλού turbo αναμένεται να προσφέρουν ιδιαίτερα πλεονεκτήματα σε επίπεδο οικονομίας ωστόσο, μέχρι στιγμής, οι Γερμανοί δεν έχουν ανακοινώσει τα αντίστοιχα μεγέθη. Παρ΄όλα αυτά οι πληροφορίες κάνουν λόγο για λίγο παραπάνω από 8,5 λίτρα σε ό,τι αφορά την τιμή μέσης κατανάλωση.

Παράλληλα με τα πλεονεκτήματα σε επίπεδο οικονομίας, ο νέος κινητήρας είναι τοποθετημένος και κατά 5,5 εκατοστά χαμηλότερα συμβάλλοντας σε ένα χαμηλότερο και κατ΄επέκταση καλύτερο κέντρο βάρους.

Επιπλέον, οι βάσεις του κινητήρα οι οποίες θα είναι ενεργές υπόσχονται να ελέγχουν συνεχώς την ακριβή θέση του, αναπροσάρμοζοντάς την προκειμένου να μην διαταράσσεται η ισορροπία του συνόλου.

Παράλληλα, η κατασκευή των εκκεντροφόρων επικεφαλής, των πιστονιών και των κυλινδροκεφαλών από ελαφρύ κράμα, αλλά και η αξιοποίηση τεχνολογίας ξηρού κάρτερ, συμβάλλουν στην μείωση του συνολικού βάρους του κινητήρα ο οποίος περιορίζεται στα 209 κιλά.

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στους turbo κινητήρες είναι η σωστή ψύξη τους. Ως προς αυτό, εκτός από τη διάταξη V η οποία βοηθά, η AMG έχει «επινοήσει», νέας σχεδίασης και διάταξης εισαγωγές αέρα στο καπό που θα επιτρέπουν, εκτός απο την είσοδο και την έξοδο του θερμού αέρα όταν το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλές ταχύτητες.

Auto Express

Sports in

Ολοταχώς για sold-out η Φιορεντίνα στον τελικό του Conference League

Τα πέντε χιλιάδες εισιτήρια για τον τελικό του Conference League, έχουν ήδη εξασφαλίσει οι φίλαθλοι της Φιορεντίνα και πάνε φουλ για sold out.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 17 Μαϊου 2024