Κυριακή 19 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Ford: Στην κορυφή του top50 των πιο

Ford: Στην κορυφή του top50 των πιο «πράσινων» και ισχυρών εταιρείων στον κόσμο

H «μπλε οβάλ» φίρμα κατακτά το Νο1 στην κατάταξη της Interbrand, για τα Best Global Green Brands 2014 που διενεργείται σε παγκόσμιο επίπεδο αξιολογώντας το πράσινο προφίλ των ισχυρότερων εταιρειών του κόσμου τόσο σε επίπεδο εταιρικής πολιτικής όσο και στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού.

Η «μπλε οβάλ» φίρμα βρέθηκε στο No1 της πράσινης κατάταξης της Interbrand για το 2014, (Best Global Green Brands 2014) της παγκόσμιας έρευνας που εκπονείται τα τελευταία χρόνια, σε συνεργασία με την Deloitte με σκοπό την αξιολόγηση και την ανάδειξη της πιο πράσινης φίρμας βάσει παραγωγικών πρακτικών, αλλά και της αντίληψης που έχει το κοινό για την φίρμα σε ό,τι αφορά την συμπεριφορά της προς το περιβάλλον.

Στην έρευνα συμμετέχουν και αξιολογούνται οι 100 ισχυρότεροι της βιομηχανίας, εταιρείες που καλύπτουν όλο το φάσμα της βιομηχανικής παραγωγής με παγκόσμια παρουσία και κέρδη. Από τις 100 εταιρείες που αξιολογούνται, προκύπτει μια κατάταξη 50 εταιρειών οι οποίες ξεχωρίζουν για τις βιώσιμες πρακτικές τους σε ό,τι αφορά το περιβάλλον.

Τα αποτελέσματα προκύπτουν βάσει αναλύσεων, όπου αξιολογούνται 83 διαφορετικές παράμετροι λειτουργίας των εταιρειών ενώ σε ό,τι αφορά την εικόνα που έχει το κοινό για κάθε εταιρεία, προκύπτει μετά από ερωτήσεις σε δείγμα 10.000 καταναλωτών οι οποίοι προέρχονται από τις 10 οικονομικά πιο εύρωστες, βάσει ΑΕΠ, χώρες στον κόσμο.

Αναφορικά με την φετινή πρωτιά της Ford, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στην ανάλυση των αποτελεσμάτων, η «μπλε οβάλ» φίρμα έχει μειώσει κατά 47% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των εγκαταστάσεών της, βιομηχανικών και μη, από το 2000 έως το 2012.

Ανάμεσα σε 2011 και 2012 η Ford μείωσε κατά 17,4% τα στερεά απόβλητα –σε 50,6 τόνους- στο πλαίσιο αντίστοιχου σχεδίου που εκπονήθηκε το 2011, και με ορίζοντα το 2016 προβλέπει τη συνολική μείωση των αποβλήτων ανά παραγόμενο αυτοκίνητο κατά 40%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, πριν την εκπόνηση του παραπάνω σχεδίου, μεταξύ 2007-2011, η Ford είχε ήδη περιορίσει κατά 40% τα απόβλητα ανά παραγόμενο αυτοκίνητο.

Αναφορικά με τη διαχείριση του νερού, χάρη στην εισαγωγή καινοτόμων πρακτικών στην παραγωγική διαδικασία η Ford έχει μειώσει την αντίστοιχη κατανάλωση από τα αμερικανικά της εργοστάσια κατά 280.000 γαλόνια (περίπου 10.000 τόνοι νερού), μέγεθος που αρκεί, όπως αναφέρεται στην έρευνα, για να γεμίσουν 5.600 μπανιέρες.

Σημαντικό μερίδιο στην ανάδειξη της Ford, ως της πιο πράσινης φίρμας για το 2014 είχαν και οι κινητήρες τεχνολογίας EcoBoost οι οποίοι, σύμφωνα με την έρευνα, είναι διαθέσιμοι για το 90% των αυτοκινήτων της φίρμας και οι οποίοι χάρη στην αξιοποίηση συστήματος υπερτροφοδότησης και άμεσου ψεκασμού, προσφέρουν 20% περισσότερη οικονομία.

Παράλληλα, η Ford διπλασίασε –σε σχέση με πέρυσι- το μερίδιο αγοράς της σε ό,τι αφορά τα υβριδικά, τα plug-in υβριδικά και τα ηλεκτροκίνητα, έχοντας διαθέσει, μόνο στις ΗΠΑ, πάνω από 85.000 αυτοκίνητα αντίστοιχων τεχνολογιών.

Ιδιαίτερο ρόλο στην ανάδειξή της Ford ως πράσινης φίρμας για το 2014, διαδραμάτισε η ενεργός συνεργασία της φίρμας με πολυάριθμες κυβερνητικές και μη κυβερνητικές οργανώσεις καθώς και πανεπιστήμια, με στόχο την καλύτερη κατανόηση της κλιματικής αλλαγής και την αντιμετώπισή της.

Τέλος, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στα αποτελέσματα της έρευνας, για την «μπλε οβάλ» φίρμα, η έννοια των βιώσιμων πρακτικών και του σεβασμού δεν αφορά μόνο το περιβάλλον, αλλά επεκτείνεται και στα ανθρώπινα δικαιώματα μια μακρά παράδοση της Ford που ξεκινά από τον ιδρυτή της Henry Ford πριν 130 χρόνια.

Χαρακτηριστικό ως προς αυτό είναι ότι, φέτος, η Ford θα γιορτάσει τα 100 χρόνια της ιστορικής απόφασης του Henry Ford για ημερομίσθιο 5 δολαρίων, μια επιλογή που εκείνη την εποχή, ισοδυναμούσε στο διαμοιρασμό των κερδών με τους εργαζόμενους με ένα τρόπο που πρακτικά διπλασίασε τους μισθούς τους.

auto.in.gr

Sports in

Τι είπε ο Τσικίνιο για Κάρμο, Ιωαννίδη και τον διαιτητή του τελικού του Conference League

Ο Τσικίνιο έδωσε συνέντευξη σε Μέσο της Πορτογαλίας και μίλησε για αρκετά θέματα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 19 Μαϊου 2024