Η Fiat ταράζει τα -αμερικανικά- διαφημιστικά νερά με το νέο spot για το 500
Με τη συνδρομή χαρακτήρων βγαλμένων από την παιδική ζώνη που, ωστόσο, ενίοτε, μιλούν σαν να ξεπήδησαν από τα σετ του Νονού, η Fiat κλείνει το μάτι στο αμερικανικό κοινό, συστήνοντας τα πράσινα πλεονεκτήματα του 500.
Spotlight
-
Η Μασσαλία είναι πάντα μια υπέροχη ιδέα – Μερικά ψαγμένα πράγματα για να κάνετε εκεί
-
Κτηνωδία στη Θεσσαλονίκη - Άντρας πυροβόλησε και σκότωσε σκύλο επειδή ήταν «επιθετικός»
-
Γιατί οι Ιάπωνες μπλοκάρουν τη θέα του όρους Φούτζι στους τουρίστες;
-
Οργή μετά την ανατροπή της καταδίκης του Γουαϊνστάιν - «Έτσι είναι να είσαι γυναίκα στην Αμερική...»
Η Fiat επανήλθε στην αμερικανική ήπειρο το 2011. Προκειμένου να προσελκύσει το, συνηθισμένο σε άλλα μεγέθη –από κάθε άποψη- αμερικανικό κοινό, αποδύθηκε σε μια έξυπνη διαφημιστική καμπάνια εμπλουτίζοντας τη διαφημιστική ατζέντα της αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, με μπόλικες δόσεις ενήλικου χιούμορ, όπως αποκαλύπτει το νέο και βιτριολικά χαριτωμένο τηλεοπτικό spot για το 500.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις