Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o

«Goal of The Week»: Ο νέος διαγωνισμός της Nissan για το UEFA Champions League

Το "Γκολ της εβδομάδας" αποτελεί την πρώτη από μια σειρά ενεργειών της Nissan στο UCL, στο πλαίσιο της τετραετούς συμφωνίας της με την UEFA.

Ένας διαγωνισμός που δίνει την ευκαιρία στους φίλους του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο να ψηφίσουν τα συναρπαστικότερα γκολ του πιο διάσημου ευρωπαϊκού τουρνουά ποδοσφαίρου, αποτελεί την πρώτη αποκλειστική ενέργεια της Nissan, επίσημου χορηγού του UEFA Champions League, στο πλαίσιο του τετραετούς πλάνου συνεργασίας της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την UEFA.

Με τίτλο το «Γκολ της εβδομάδας», ο διαγωνισμός θα ξεκινήσει κατά τη διάρκεια της πρώτης αγωνιστικής εβδομάδας, στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου και θα φιλοξενείται τόσο στην ιστοσελίδα της UEFA, όσο και στην ενότητα για το UEFA Champions League στην ιστοσελίδα της Nissan, η οποία θα ενεργοποιηθεί σύντομα.

Ο Roel de Vries, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Τμήματος Marketing, Επικοινωνίας και Εταιρικής Στρατηγικής της Nissan, δήλωσε σχετικά: «Το UEFA Champions League βλέπει τους καλύτερους ποδοσφαιριστές από όλο τον κόσμο να ανταγωνίζονται μεταξύ τους, καθ΄ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Ο διαγωνισμός του «Γκολ της Εβδομάδας – Goal Of The Week», θα δώσει τη δυνατότητα στους φίλους του ποδοσφαίρου να συζητήσουν και να καθορίσουν τα καλύτερα και από τεχνικής πλευράς πιο επιτυχημένα γκολ σε κάθε αγωνιστική εβδομάδα, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο μια αποκλειστική ευκαιρία online σύνδεσης του ενθουσιασμού από τον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου».

Ο Διαγωνισμός «Γκολ της Εβδομάδας» θα δείχνει μέχρι και πέντε από τα καλύτερα γκολ από κάθε αγωνιστική εβδομάδα, όπως αυτά θα επιλεγούν από κριτική επιτροπή της UEFA.

Οι φίλοι του ποδοσφαίρου θα είναι σε θέση να ψηφίζουν από τα μεσάνυχτα (ώρα κεντρικής Ευρώπης) κάθε Πέμπτης, μετά το τέλος των αγώνων.

Οι εγγεγραμμένοι συμμετέχοντες θα παίρνουν μέρος σε εβδομαδιαίες κληρώσεις διεκδικώντας δώρα όπως επίσημα προϊόντα του UEFA Champions League αλλά και εισιτήρια για τους αγώνες.

Επιπλέον, η Nissan θα προσφέρει σε συγκεκριμένο κοινό- συμπεριλαμβανομένων των οργανώσεων για παιδιά, στους πελάτες και τους συνεργάτες της αλλά και στα Μέσα Ενημέρωσης- την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την φιλοξενούμενη ομάδα στην προπόνηση, μια ημέρα πριν από το παιχνίδι του UEFA Champions League.

Ο διαγωνισμός του «Γκολ της Εβδομάδας», ενισχύει τη συνεργασία της Nissan με την σημαντικότερη διασυλλογική διοργάνωση ποδοσφαίρου στην Ευρώπη και ακολουθεί την πρόσφατη ανακοίνωση ότι ο τρεις φορές νικητής του UEFA Champions League, Andrés Iniesta της Paris Saint-Germain και ο αρχηγός της Εθνικής Βραζιλίας Thiago Silva, έχουν αναλάβει τον ρόλο των πρεσβευτών της Nissan στη συγκεκριμένη διοργάνωση.

Αναλαμβάνοντας τον ρόλο των «μηχανικών παραγωγής ενθουσιασμού» για τη Nissan, οι δύο παίκτες αναμένεται να συμβάλλουν καθοριστικά στην εισαγωγή των καινοτόμων εμπειριών της φίρμας στους οπαδούς του ποδοσφαίρου, διαδραματίζοντας καίριο ρόλο στη νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της μάρκας.

auto.in.gr

Sports in

«Μπάχαλο» στη Γαλλία για τον… πετεινό στην φανέλα (pic)

Τσακώνονται σαν τα… κοκόρια οι Γάλλοι οπαδοί για τον τεράστιο πετεινό στη νέα φανέλα της Εθνικής Γαλλίας

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024