Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Peugeot 308 GT 2015: Ισχύς σε διπλό ταμπλό

Peugeot 308 GT 2015: Ισχύς σε διπλό ταμπλό

Διαθέσιμο σε hatchback και SW εκδόσεις, αλλά και με δύο κινητήρες -έναν βενζίνης και έναν πετρελαίου- το 308 GT υπόσχεται περισσότερες επιλογές από ποτέ σε συνδυασμό με όσα, οικεία, θα περίμενε κανείς από εκδόσεις με τα διακριτικά GT.


Η γαλλική φίρμα αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για τη δυναμικότερη εκδοχή του «Car of the Year 2014» 308, με τα διακριτικά GT που θα είναι διαθέσιμη σε hatchback και station wagon εκδόσεις, αλλά, κυρίως θα προσφέρει, τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ βενζίνης και diesel.

Εκτός από το σήμα GT, τα στοιχεία που διαχωρίζουν οπτικά τις ομώνυμες εκδόσεις από τις υπόλοιπες της γκάμας συνοψίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα που αποτελούνται από 62 LED και τους αντίστοιχης τεχνολογίας δείκτες αλλαγής πορείας, ενώ το σήμα της Peugeot έχει μετακομίσει από το καπό στη γρίλια συντείνοντας σε μια δυναμικότερη όψη.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης, ενώ την εικόνα συμπληρώνει η νέα διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όπως και να έχει με τις διαφοροποιήσεις που αφορούν την εξωτερική εμφάνιση, το επίκεντρο της προσοχής είναι και σε αυτήν την περίπτωση το κινητήριο σύνολο που, είναι… δύο στο πλαίσιο της τάσης των ολοένα και περισσότερων επιλογών, αλλά και των κινήσεων του ανταγωνισμού.

Έτσι, το 308 GT θα είναι διαθέσιμο σε βενζινοκίνητη και πετρελαιοκίνητη έκδοση. Στην πρώτη περίπτωση, το GT 205 θα εφοδιάζει ένας τετρακύλινδρος turbo κινητήρας 1,6 λίτρων με άμεσο ψεκασμό ο οποίος αποδίδει 205 ίππους και 285 Nm ροπής και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Σύμφωνα με την Peugeot η βενζινοκίνητη έκδοση –η οποία είναι και η ισχυρότερη- απαιτεί 7,5 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα, ενώ, χάρη και στην παρουσία συστήματος Stop&Start υπόσχεται κατανάλωση 5,6 λίτρων/100 χλμ., εκλύοντας στην ατμόσφαιρα 130 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.

Την πετρελαιοκίνητη έκδοση GT 180 εξοπλίζει ένας δίλιτρος κινητήρας με απόδοση 180 ίππων και 400 Nm ροπής. Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.997 κ.εκ. τεχνολογίας BlueHDi συνδυάζεται με αυτοματοποιημένο κιβώτιο έξι σχέσεων και εκλύει 103 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται σε 4,0 λίτρα/100 χλμ.

Τις προδιαγραφές των GT εκδόσεων συμπληρώνουν, η αναβαθμισμένη ανάρτηση που μειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος, υποσχόμενη μια δυναμικότερη οδική συμπεριφορά, ο βελτιωμένος ήχος του κινητήρα, αλλά και η καλύτερη απόκριση του πεντάλ γκαζιού χάρη στη διαφορετική χαρτογράφηση, ενώ την εικόνα συμπληρώνει το Driver Sport Pack που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό των GT.

auto.in.gr

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024